Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nedodržuje lhůty uvedené k dodání zboží i přes to, že si nechá předem zaplatit a to bez omluvy a oznámení o zpoždění, dokud nenapíšete několik e-mailů, nekomunikuje

    NEDOPORUČUJI

  • Nedoporučuje obchod

    • Nedostala jsme dárek
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Doručení pytle granulí na výdejní místo trvalo 6 dní.
  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora.

  • Nedoporučuje obchod

    Už se to stalo podruhé po sobě. PPL oznámí ,že bude doručovat balík,v daném intervalu čekám. Nikdo nic nepřiveze a pak večer dojde sms ,že balík je ve výdejním místě. A pře celé město táhnu 24 kg balík.
    Opakuji je to již podruhé a nemíním s vámi obchodovat
    s pozdravem
    Vrba

    Reakce obchodu bezednamiska.cz

    Dobrý den, mrzí nás vaše nespokojenost, i přesto, že vaše výtka nemíří na nás, ale na dopravce.
    Samozřejmě chápeme, že doprava je součást naší služby, a děláme maximum pro to, abychom zajistili i tuto službu v maximální možné kvalitě. PPL funguje v drtivé většině případů skvěle, ale ve výsledku dojem ze služby dělá ten poslední v řetězci, a tím je konkrétní kurýr. Pokud je ve vaší lokalitě v tomto ohledu s PPL problém, nabízíme i alternativu jiného dopravce.
    Vaší výtku předáme dopravci k řešení, a budeme doufat, že nám dáte ještě šanci.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • cena za zboží
    • komunikace po telefonu
    • přehlednost web. stránek
    • zboží bylo označeno skladem, ale ve skutečnosti bylo vyprodáno
    • dala jsem obchodu ještě jednu šanci, ale bohužel opět zklamání
    • nepravdivé informace na eshope
    • musíte si zavolat proč objednávka ještě nebyla odeslání

    Objednala jsem zboží, které bylo skladem v úterý ráno, čekala bych, že ještě v ten bude odesláno, jak je standardem u jiných eshopu. Bohužel jsem informaci o expedici neobdržela. Počkala jsem, zda se teda obchod ozve sám, ale ve středu po 12. hod. jsem tam zavolala aby mi bylo sděleno, že zboží, které jsem si objednala není skladem. Ještě předtím, než jsem zatelefonovala, jsem se koukla na stránky a zboží bylo skladem, až během telefonátu změnili dostupnost zboží. Sama mi navrhla alternativu se kterou jsem souhlasila a přislíbili expresní (?) zaslání - na odeslání jsem čekala dva dny. Zaráží mně, že opět jsem se musela až JÁ v obchodě informovat, co je s mojí objednávkou. Je škoda, že se obchod neozve obratem sám od sebe - celý telefonát zabere 2 min a problém s objednávkou byl snadno řešitelný. Víc neobjednám, děkuji.

    Reakce obchodu bezednamiska.cz

    Dobrý den Veroniko, určitě mě mrzí, že jste nebyla spokojena, píšete opakovaně, byť v systému vidím za poslední dva roky jen jednu objednávku od vás. Každopádně, stran dodávky si na rychlosti zakládáme, zboží distribuujeme z vlastního velkoskladu a rozhodně neuvádíme nepravdivé informace. Bohužel, ve vašem případě skutečně došlo k objednání 12kg pytle, který se vyprodal dříve, než se aktualizovala informace na e-shopu, což je ojedinělá situace, kterou nedokážeme zcela vyloučit. Kolegyně vám však obratem a za stejnou cenu zboží nahradily čtyřmi tříkilovými baleními stejných granulí, které na skladě byly. Ano, volala jste nám dříve, než jsme se ozvali my, ano, objednala jste jeden den ráno, my jsme zboží odeslali (až?) následující den ve 12:30, tedy ne až po dvou dnech, jak píšete, a zboží jste si následující den převzala. Mrzí mě, že jste nebyla spokojena, nicméně informace, které uvádíte nejsou úplně férové. Snad budete spokojena jinde. Tomáš z Bezedné misky

  • Nedoporučuje obchod

    Dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu bezednamiska.cz

    Dobrý den Edito, objednala jste u nás ve čtvrtek, 18.5. ve večerních hodinách. Zboží jsme předali dopravci v pondělí dopoledne. Expedovali jsme tedy reálně následující pracovní den po objednání. Ano, mezitím byl víkend, ale o víkendu zatím bohužel nepracujeme... Mrzí nás vaše nespokojenost, ale v tomto případě nevím, zda jsme byli opravdu tak špatní...? Tomáš z Bezedné misky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dá se tam dovolat

    Doručení zboží (granule pro psy a seno pro morčata) trvalo 8 dní.

    Reakce obchodu bezednamiska.cz

    Dobrý den Dito, objednala jste u nás ve čtvrtek 4.5. v pozdních večerních hodinách. Zboží jsme expedovali v úterý, 9.5., tedy reálně druhý pracovní den po dni objednání. Ano, byl mezitím víkend, ale i tak je doba doručení 6 kalendářních dní, nikoli 8...
    Každopádně je to déle, než by mělo, v tom se shodneme, nicméně u objednávek ve čtvrtek večer reálně doručení ve stejný týden zatím zaručit neumíme. Mrzí nás vaše nespokojenost, pokud nám dáte šanci, příště to zkusíme zvládnout lépe ;-). Tomáš z Bezedné misky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávku jste vyřizovali více jak týden. Když od vás přišlo toto hodnocení ještě jsme krmivo neměli. Až dnes PPL napsali , že nám zakázku nemohli doručit a že ji máme někde v úschovně na vyzvednutí 24 kg. Chápete , že nemůžu být spokojen. s pozdravem Vrba

    Reakce obchodu bezednamiska.cz

    Dobrý den Jane, určitě nás mrzí vaše nespokojenost. Objednávku jsme od vás přijali v úterý, a dopravci jí předali ve čtvrtek. V pátek tedy měla být doručena. Bezedná miska platí u PPL nadstandardní službu opakovaného doručení zásilky, pokud byla i tak dodána na výdejní místo, vpadá to na problém s konkrétním řidičem ve vaší lokalitě. Předáme stížnost na PPL, a pokud nám dáte ještě šanci, nabízíme volbu dopravy s DPD, třeba budete s touto volbou ve vaší lokalitě spokojenější.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Alespoň vysvětlili kde se stala chyba, ale chybu neopravily.

    Pozor na to co objednáváte, ideálně se předem ujistit, zda fota, videa a popis produktu skutečně odpovídá tomu co Vám přijde. Kameru Tesla 360 co tu mají za 1090 kč můžete sehnat jinde za cca 850 kč, pokud chcete tento design kamery i za vyšší cenu, tak máte smůlu, zde se setkáte s klamáním spotřebitele. Omluvili se, vysvětlili že tento typ kamery se už nevyrábí a že položku upraví aby odpovídala skutečnému produktu. Úmyslně jsem čekal s recenzí, zda položku skutečně opraví, ale na stránkách se nezměnilo vůbec nic, nepřibylo ani upozornění, že je foto jen ilustrační a že Vám nakonec přijde ta kamera kterou jste nechtěli. Za mě tedy velmi nekorektní jednání a využívání fotek atraktivnějších produktů, k prodeji levnějších produktů za vyšší ceny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nemohu hodnotit něco , co zatím nebylo splněno

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi zatím nedorazilo ikdyž jsem ho zaplatil,tak nemohu zatím hodnotit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávka 15.3. (ten den údajně výpadek systému) zboží slíbili dodat 23.3. ale i tak 8 dní na dodání zboží je hodně

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.