Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží doručeno obal vyrobku poskozený

    Reakce obchodu Bexpert

    Dobrý den, vzniklá situace nám moc mrzí, bohužel od Vás neevidujeme žádný mail, ani reklamaci a tak nevíme co se stalo. Bohužel se nám na telefon nedaří dovolat. Ozvěte se nám prosím na mail [email protected] a věc ihned vyřešíme výměnou za nový kus

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Obchod už nedoporučuji, protože všichni mí známí a příbuzní ho znají. Začal jsem nakupovat sám, coby nevytížený důchodce a sem tam něco rozdal k ochutnání. Až nakonec jsem se stal nákupčím celé komunity.
    Pro ilustraci: z této objednávky jde kus pro mě a zbytek sní ostatní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nebylo dost kusů. Dostal jsem nejprve mail, zda posečkám, až budou další kusy. Pak mi ovšem na mou kladnou odpověď přišel další mail, že žádné další kusy již nebudou, zda si přeji pokrátit objednávku. To už jsem nechtěl.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Velká nabídka zboží,je z čeho vybírat
    • Dobrá komunikace
    • Špatně zabalené zboží

    Čekala jsem na dodání zboží 10 dní.Obchod udal,že posílá dva balíky a nacpal všechno do jednoho.Podle toho také zboží vypadalo.Věci,které nemusel balit,poctivě zabalil do bublinkové folie(kávu a igelit.sáčky) a ostatním se nezabýval.Krabice s vínem tak přišly potrhané a zdevastované.

    Reakce obchodu Bexpert

    Dobrý den, situace nás opravdu moc mrzí, pokud Vám přišlo zboží jakkoli poškozeno, obratem nás kontaktujte mailem [email protected] a určitě Vám hned pošleme nové zboží na výměnu. Kromě negativního hodnocení zde od Vás nemáme žádnou odezvu, že Vám bylo doručeno poškozené zboží, ani založenou reklamaci na našich stránkách.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    My purchases have not yet been delivered, and they say they were delivered, which is a lie.

    Reakce obchodu Bexpert

    We apologize very much for the problems with transport. The package has been damaged and we will send you a new shipment today. This information i wrote to you before giving a review.

    Thank you and sorry for complicatons. Have nice day

    J.Los

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mi bylo doručeno v jiné gramáži, než bylo uvedeno v objednávce

    Chuť arašídů nepřipomínala arašídy, po jejich konzumaci vznikala v ústech hořká pachuť, vše jsme museli vyhodit.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží, kvůli kterému jsem dělala celou objednávku neměli. Zrušila jsem tedy celou objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nelze se spolehnout, že vám dodají to, co si objednáte

    Ze dvou objednaných Chablis nebylo ani jedno správně - obchod jsem zvolil proto, že měl jako jediný eShop moje oblíbené Chablis Laroche 2015 a dorazil mi ročník 2018, který mají všude a který nechci; druhé Chablis bylo místo ročníku 2015 ročník 2016. Obchod vůbec nekomunikoval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na strankach je, že víno pochazí z moldavie dostal jsem patok z madarska. podvod !!!!

    nesolidní jednaní

    Reakce obchodu Bexpert

    Dobrý den, velice se Vám omlouváme za tuto mylnou informaci,

    bohužel dodavatel změnil zemi odběru vína a nikomu nedal vědět, doprodávali jsme ještě Moldavské víno a nová šarže je už z Maďarska. Pokud Vás mohu poprosit ozvěte se nám na mail [email protected] a zboží Vám na naše náklady buď vyměníme za jiné, nebo Vám za něj vrátíme peníze.

    S pozdravem
    Los J.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po potvrzení objednávky mi bylo oznámeno že zboží není a nebude :-(

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží mělo být v dárkové kovové dóze, což bylo, ale dóza měla celou jednu stranu promáčklou. Celé to bylo dobře a důkladně zabaleno v několika vrstvách fólie, takže lze očekávat, že k poškození transportem určitě nedošlo. Vzhledem k ceně bych očekávala, že bude zboží naprosto v pořádku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nízká cena
    • Komunikace s dopravcem

    Nízké ceny ale dlouhé dodací lhůty

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednal jsem si zboží v hodnotě 800.-určitou lahev rumu,měl jsem to jako dárek,přišla mi úplně jiná lahev s tím,že obrázek je pouze ilustrativní,to snad nemyslí vážně u zboží za takovou cenu !!!!A ještě lžou,že tam není napsaný žádný ročník.Je tam napsaný,já jsem chtěl 2010 a pposlali mi 2013 a byla to jiná lahev.

    Divná reakce obchodu a hlavně se přesvědčte,možná telefonicky,jestli opravdu to co objednáváte mají na skladě a není to ILUSTRAČNÍ OBRÁZEK ?!?!?!?

    • Nezájem o zákazníka

    Když ani po devíti dnech zboží nedorazilo, dotázal jsem se na důvod a bylo mi sděleno, že nevědí, jestli objednané zboží budou mít někdy v budoucnu skladem. Objednávku jsem proto zrušil.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • O žádné výhodě nevím !
    • Víno, které nabízejí ve svém nabídkovém katalogu nedodají.
    • Objednávku potvrdí, ale později pošlou zprávu o nemožnosti zajistit a dodat.

    Komunikace s obchodem je normální, bez problému.
    Problémem je to, že nabízené zboží nemají sami skladem i když ho nabízejí a sami si potom dodatečně shánějí svého dodavatele.
    Byl jsem zklamán.

    • dlouhá dodací doba

    když to jinde není

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • žádné
    • dodací doba
    • stav doručeného zboží

    Jednou a naposledy, objednala jsem si dva hrnky, z nichž jeden dorazil prasklý tak, že je nepoužitelný a ještě to trvalo skoro 14 dní, tento obchod už nikdy více...

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objenávka vína ročník 2014 byla bez upozornění doplněna téměř stejným vínem,ovšem ročníku 2015 (4ks z 6).
    Nakonec částečná spokojenost,protože obě lahve 2014 jsem musel vylít (zkvašené).