Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Super hadry a design
    • Nezájem o zákazníka

    Reakce obchodu Vagus

    Dobrý den,

    omlouvám se, ale hlášky z Heuréky nám často vůbec nechodí...

    Mrzí mě, že máte pocit, že nemáme zájem o zákazníka, ale opak je pravdou - ostatně stačí si projít všechny recenze - třeba tady na Heuréce.

    Prosím, zkontaktujte mě na mail [email protected] a věřím, že celou situaci spolu dořešíme k oboustranné spokojenosti.

    Díky a přeji fajn den!
    Vašek - Vagus

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dorazilo úplně neco jineho nez jsem objednal!
    • Nemam cas se zabyvat posilanim zpet.

    Reakce obchodu Vagus

    Marku, dobrý den,
    velice mne mrzí, že jste měl špatnou zkušenost s nákupem na našem eshopu. I my jsme lidé a chyba se občas bohužel stane.
    Budu moc rád, když mi Vaši zušenost blíže popíšete na mail [email protected]
    Předem moc děkuji a přeji fajn den!
    Václav