Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Super hadry a design
- Nezájem o zákazníka
Reakce obchodu Vagus
Dobrý den,
omlouvám se, ale hlášky z Heuréky nám často vůbec nechodí...
Mrzí mě, že máte pocit, že nemáme zájem o zákazníka, ale opak je pravdou - ostatně stačí si projít všechny recenze - třeba tady na Heuréce.
Prosím, zkontaktujte mě na mail [email protected] a věřím, že celou situaci spolu dořešíme k oboustranné spokojenosti.
Díky a přeji fajn den!
Vašek - Vagus -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
- Dorazilo úplně neco jineho nez jsem objednal!
- Nemam cas se zabyvat posilanim zpet.
Reakce obchodu Vagus
Marku, dobrý den,
velice mne mrzí, že jste měl špatnou zkušenost s nákupem na našem eshopu. I my jsme lidé a chyba se občas bohužel stane.
Budu moc rád, když mi Vaši zušenost blíže popíšete na mail [email protected]
Předem moc děkuji a přeji fajn den!
Václav