Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Bohužel, jsem byla velice zklamaná. A jelikož to byl dárek tak sme byli zklamáni dva. Provedení adventního kalendáře je otřesné. Vůbec nevypadal jako na fotce,navíc byl natržen. Za další, lahvičky ve vnitř sesypané dohromady.
    Kalendář ve vnitřku přelepen přesně v půlce.. Mohla bych pokračovat, ale jen se ve mě probouzí to rozhořčení a zklamání z toho jak adventní kalendář opravdu vypadá. Tohle tedy za 1613 korun i s dopravou byl velký přešlap. Cítím se jako okradena.

    Reakce obchodu BESTDRINK.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že nejste spokojena. Tento typ adventního kalendáře je na trhu již čtvrtý rok. Každý rok se ho prodávají až tisíce kusů a doposud jsme se nesetkali s tím, že by ho někdo reklamoval. Prodáváme ho i na naší kamenné prodejně a ani tady jsme nezaznamenali žádnou negativní reakci na jeho vzhled a provedení. Fotografie na e-shopu mu navíc přesně odpovídá. Jedná se o rozevírací knihu, tedy logicky je ve vnitřku přelepen "přesně v půlce".
    Nemůžeme samozřejmě vyloučit, že došlo k nějakému poškození při přepravě (přestože balení věnujeme opravdu hodně času). Stačilo ale zavolat nebo napsat a určitě bychom se domluvili na nějakém řešení k vaší spokojenosti.

    za celý tým BESTDRINK.cz
    Jan Odvárko

    • rychlé dodání
    • nebyla dodána tuba
    • vysoká cena

    Dodáno pouze v papírové krabičce, avizovaná tuba nebyla dodána.

    Reakce obchodu BESTDRINK.cz

    Dobrý den,

    ve vašem případě došlo k mírnému nedorozumění. Rum Zacapa 23 již nejméně rok není v tubusu, ale v boxu (krabičce). Vy jste objednal přímo přes Heuréku, která má na svých stránkách starou fotografii (rum v tubusu). Na našich stránkách máme uvedenu fotografii aktuální, ale tam jste "neproklikl".
    Společnost Heuréka nemá vždy nejnovější informace (změna obalu, etikety atd.), je to především srovnávač cen. Bohužel nedokážeme tuto, pro vás jistě nemilou, záměnu již nijak napravit, tubus není k dispozici.

    za celý tým bestdrink.cz
    Jan Odvárko

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • inzerované zboží nebylo a stále není skladem

    Reakce obchodu BESTDRINK.cz

    Dobrý den,

    zboží, které jste objednal, jsme na stránkách uváděli s dostupností na dva dny. Neměli jsme ho tedy v okamžiku objednávky skladem. Bohužel stávající dodavatel zboží měl v té době výpadek, museli jsme proto volit alternativního dodavatele a dodávka zboží se o několik dní protáhla. O zpoždění jsme vás informovali ihned po objednávce e-mailem. Na ten jste nereagoval.

    Zboží jsme vám dodali zhruba po týdnu a vy jste ho převzal. Je nám líto, že jsme se s dodáním opozdili, ale vaše hodnocení nám nepřijde příliš férové.

    za celý tým bestdrink.cz
    Jan Odvárko

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod vůbec nekomunikuje, 10 dní od objednávky nepodal žádnou informaci o stavu objednávky.

    Nedoporučuji objednávat zboží

    Reakce obchodu BESTDRINK.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za naši chybu. Objednával jste si u nás zboží přes Heureka košík a platil on-line. Platba se vám povedla teprve u opakované objednávky, poprvé se nám propsala do systému jako nezaplacená. Při zpětné kontrole hned druhý den jsme omylem zrušili druhou, zaplacenou objednávku. Z toho důvodu jsme brali věc jako uzavřenou, zboží neodesílali ani jinak dále nekomunikovali. Heuréka nás upozornila na chybu, ale až později, těsně před Vánocemi, a na nápravu už bylo pozdě. Ještě jednou se omlouváme za naši chybu, částečně i způsobenou enormním náporem před Vánocemi.

    za celý tým BESTDRINK.cz
    Jan Odvárko

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Infolinka toho ví méně, než já
    • Infolinka slíbí, že zavolá, ale nezavolá

    Jako dlouho se mi nestalo, aby mi infolinka koktala do telefonu a vůbec netušila, co má dělat a to jsem chtěl jednoduchou věc. Kupuji produkt někomu jinému a nechci aby viděl faktury a potvrzení objednávek, pouze aby mu pak chodili informace k vyzvednutí a kam napsat příjemce jméno, aby si to mohl vyzvednout. Přijde mi to jako dotaz, který musí kolem svátků řešit milionkrát, ale zjevně jsem se spletl. Paní na mě koktala nějaké myšlenky a spíše jsem ji radil já, jak to asi jejich eshop myslí a do toho tam radil nějaký kolega vedle ní. Poté jsme se dohodli, že mi ještě zavolá, zda je to takhle vyplněno správně, až odešlu obj, ale už nikdy nezavolala.

    Reakce obchodu BESTDRINK.cz

    Dobrý den,

    objednával jste v době největšího vánočního náporu, kdy lidově řečeno opravdu nevíme, kde nám hlava stojí. Váš telefonický dotaz tak zrovna zodpovídala kolegyně, která má na starosti prodej na kamenné prodejně (nemáme žádnou speciální infolinku) a nemá primárně na starosti e-shop. Z toho důvodu možná vaše dotazy nezodpověděla úplně k vaší spokojenosti.

    Objednávky adresované někomu jinému jako dárek vyřizujeme opravdu běžně, postup v e-shopu je jednoduchý a intuitivní. Určitě byste to zvládl i bez konzultace po telefonu. Vždyť ostatně vaše objednávka proběhla naprosto v pořádku.

    za celý tým BESTDRINK.cz
    Jan Odvárko

    • Ani sa Im neráčílo oznámiť ,že tovar nedodajú!

    Reakce obchodu BESTDRINK.cz

    Dobrý den,

    pokud bych zvolil stejný styl komunikace jako vy, tak bych odpověděl takto: "vybral jste si on-line platbu kartou a ani se vám neráčilo zaplatit". Ale protože preferuji slušný styl komunikace napíši: "vybral jste si on-line platbu kartou, a protože platba nepřišla, přestože jste byl k platbě opakovaně vyzván, objednávku jsme stornovali".

    za celý tým BESTDRINK.cz
    Jan Odvárko

  • Ani 6 dní od objednání zboží nebylo doručeno

    Reakce obchodu BESTDRINK.cz

    Dobrý den,

    bohužel se nám stala nemilá věc. Při svozu balíků nám řidič Zásilkovny odvezl omylem i několik balíků určených pro přepravu DPD. Několik dní trvalo než jsme na to přišli a zásilky se vrátily zpět. Vaši zásilku jsme proto odeslali se zpožděním, za což se omlouváme. Škoda, že jste nezavolal nebo nenapsal, mohli jsme to obratem vyřešit zasláním nového balíku. Včera jsme vás o této skutečnosti informovali a zároveň poslali zásilku, nereagoval jste a napsal negativní hodnocení.

    za celý tým BESTDRINK.cz
    Jan Odvárko

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod emailom nekomunikuje. A telefonicky slubuju ale nič nedodrzia. Nemaju ani učty v tvaroch v ktorych sa obchoduje v Europskej unii. Nechapem prečo posielaju ponuky aj do zahraničia.

    Reakce obchodu BESTDRINK.cz

    Dobrý den,
    zkusím náš tým "trochu" obhájit a recenzi plnou nepravd okomentovat:
    1. žádné nabídky do zahraničí neposíláme, naše produkty nabízíme na českém e-shopu, kde jste také udělal objednávku
    2. zboží zasílané na Slovensko je možné zaplatit on-line kartou nebo bankovním převodem.
    3. vybral jste si bankovní převod, telefonicky jsme se proto s vámi spojili a po dohodě vám na e-mail poslali bankovní údaje včetně všech náležitostí pro platbu do zahraničí (IBAN, atd.)
    4. Po týdnu nepřišla ani platba, ani jste nijak nereagoval. Zcela v duchu našich obchodních podmínek jsme proto objednávku stornovali.
    Co k tomu více dodat...

    za celý tým bestdrink.cz
    Jan Odvárko

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Láhev kterou jsem objednal dle nabídky byla nakonec jiná než která mi došla.

    Reakce obchodu BESTDRINK.cz

    Dobrý den,

    výrobce změnil balení a my nestihli vyměnit na e-shopu foto produktu. Jinak se jedná o totožný výrobek, za stejnou cenu, pouze v novém balení. Omlouváme se za pochybení.

    za tým BESTDRINK.cz
    Jan Odvárko

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Došla polovina zasilky za plnou cenu,zbytek po urgenci

    Reakce obchodu BESTDRINK.cz

    Dobrý den,

    v tomto případě jsme opravdu pochybili, omylem jsme jednu z několika položek v objednávce poslali pouze jednou a ne dvakrát, jak bylo objednáno. Po vašem telefonickém upozornění jsme se omluvili a obratem poslali zbývající položku. Jako omluvu jsme vám navíc přibalili čokoládu.

    Přejeme vám jen to dobré a také trochu více pozitivní pohled na svět kolem sebe

    za tým BESTDRINK.cz

    Jan Odvárko

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolútne bez komunikácie,

    Reakce obchodu BESTDRINK.cz

    Dobrý den,

    bohužel se nám vloudila do komunikace chybička. Zboží jsme vám připravili k osobnímu odběru hned v den vaší objednávky. Kolega ovšem poté zapomněl "odklepnout" v systému odeslání výzvy k vyzvednutí. Škoda, že jste se neozval dříve, hned bychom chybu napravili.

    za tým BESTDRINK.cz
    Jan Odvárko

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Komunikace dobrá, ale uvedené zboží neměli skladem, být to tak bylo napsané a dokonce zboží nebylo ani možné objednat.

    Reakce obchodu BESTDRINK.cz

    Dobrý den,

    máte pravdu, v tomto případě to byla opravdu jednoznačně naše chyba. Po Vánocích jsme měli požadovaný výrobek vyprodán a jako dostupnost jsme měli uvedeno 2 dny. Jednalo se o ročníkovou limitovanou edici a nepodařilo se nám ji už opětovně naskladnit. Sice jsme Vám zkoušeli nabídnout nějakou alternativu, ale potřeboval jste ročník 2003 a ten nejsme v současné době schopni zajistit. Za nevykrytou objednávku se omlouváme, budeme se snažit takovéto situace minimalizovat.

    za tým BESTDRINK.cz
    Jan Odvárko

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Bylo moc drahe

    Uz od nich nic nechci

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obchod bohužel vůbec nekomunikoval.

    Reakce obchodu BESTDRINK.cz

    Dobrý den,

    úplně nechápeme Vaši reakci. Objednal jste v pátek 1.3. v 9,23 a do poznámky jste uvedl, že si chcete zboží vyzvednout tentýž den okolo 16,00. Zboží bylo skladem, tudíž jsme Vám odeslali potvrzující e-mail o možnosti vyzvednutí zboží na naší kamenné prodejně. Zboží jste nevyzvedl a později objednávku zrušil. Jediné co nás napadá, že Vám náš e-mail spadl do spamu. Našli jsme totiž starší komunikaci s Vámi, kdy jsme již přesně toto společně s Vámi řešili. Je nám to líto, ale tato situace se již nyní nedá napravit. Příště, pokud budete opět chtít něco narychlo, stačí zavolat. Zboží Vám připravíme na prodejně k vyzvednutí.

    za tým BESTDRINK.cz
    Jan Odvárko

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Jelikoz se mi pri objednavani restartoval mobil, nevedela jsem, zda objednavka dosla, kdyz mi stale, to ani druhy den za cele dopoledne neprisel potvrzujici email objednavky, tak jsem k vam volala, zda tam maji mou objednavku, pan mi rekl, ze nemaji, tak jsem to s nim objednala telefonicky, hovorem. Druhy den nam prisli Bumbu rumy 2x, tudiz 2x postovne. Nevim, jak pan koukal do pc.

    Reakce obchodu BESTDRINK.cz

    Vážená paní Martino,

    chápeme Vaše rozhořčení, ale musím se zastat kolegy. Při telefonickém hovoru jste se ho zeptala, zda je na Vaše jméno vedena v našem systému objednávka. Objednávku s Vaším jménem nenašel. Ani nemohl, objednávku jste udělala nikoliv na své jméno, ale na jméno pana M.F. (byť se stejnou adresou), na což jste pravděpodobně do druhého dne, kdy jste volala, pozapomněla. Přišly Vám tedy sice balíky dva, ale každý na jinou osobu. Tohoto nedorozumění je nám líto, ale na naší straně v tomto případě k pochybení opravdu nedošlo.

    Za tým BESTDRINK.cz
    Jan Odvárko

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Mimo potvrzení objednávky jsem pak nedostal termín doručení ani žádná jiná komunikace. Ani ve spamu prostě nic.Pozitivní byl postup dopravce a to ne poprvně při předání objednávky.

    Reakce obchodu BESTDRINK.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za upozornění na chybu. Bohužel se nám nepodařilo zjistit z jakého důvodu jste nedostal mail s potvrzením o odeslání zboží (standardně se automaticky odesílá při expedici). S největší pravděpodobností softwarová chyba.
    Nicméně úplně nechápeme Vaše negativní ohodnocení. V pondělí 11.2. odpoledne jste zboží objednal. V pondělí jsme expedovali. V úterý Vás kontaktoval dopravce (DPD) a zboží jste obdržel. Opravdu byl podle Vás chybějící mail s termínem doručení tak závažné pochybení?

    za tým BESTDRINK.cz
    Jan Odvárko

    • Přišlo mi jiné zboží, než jsem si objednal

    Reakce obchodu BESTDRINK.cz

    Dobrý den,

    ano máte pravdu, poslali jsme jiné zboží. Objednal jste si riesling z Německa a my při expedici omylem zaměnili výrobce. Omlouváme se za komplikace, které jste s výměnou zboží měl.

    za tým BESTDRINK.cz
    Jan Odvárko

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychle a v poradku.Ale az na druhy pokus.
    • Nechapu povinnost osobniho vyzvednuti na obcansky prukaz navic u zbozi na dobirku.Nikdo ze sousedu mi to nemohl vyzvednout coz je u me v dopolednich hodinach nemozne byt jinde nez v praci.

    Byrokraticke nesmysly.

    Reakce obchodu BESTDRINK.cz

    Dobrý den,

    loňského května vstoupil v platnost tzv. Protikuřácký zákon, který zasáhl i do prodeje alkoholu po internetu. Jakožto prodejci jsme povinni zajistit, aby pracovník přepravní společnosti zkontroloval plnoletost zákazníka. Společnost DPD na základě smlouvy a za úplatu tuto odpovědnost přebírá. Jednáme s nimi o tom, aby byli schopni předat balík i jinému plnoletému člověku, než který je uveden na balíku (resp.jeho jméno). Zatím se to nedaří. Bohužel nemáme příliš na výběr, přepravních společností nabízejících kontrolu plnoletosti je minimum. A věřte, že nás tato nová povinnost vůbec netěší. I z toho pohledu, že poplatky za tuto službu nepromítáme do dopravného a ročně se jedná o nemalou částku.

    za tým BESTDRINK.cz
    Jan Odvárko

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    To,co je na webových stránkách, neplatí. Zaplatil jsem lahev, druhý den mi volali, zrušili objednávku a vrátili peníze. Prostě zboží nebylo

    Reakce obchodu BESTDRINK.cz

    Dobrý den,

    dovolím si s Vámi polemizovat. U láhve, kterou jste objednal, bylo uvedeno NA DOTAZ. Zavolali jsme Vám a upozornili, že dodací lhůta bude delší. Nechtěl jste čekat a objednávku jste zrušil. Obratem jsme Vám vrátili peníze, které jste nám předem poslal. Je nám líto, že jsme Vám nemohli dodat zboží okamžitě, ale není pravda, že na našem webu uvádíme nepravdivé údaje.

    za tým BESTDRINK.cz
    Jan Odvárko

    • Rychle vyřízení objednávky, super výběr.

    Reakce obchodu BESTDRINK.cz

    Dobrý den,
    jsme moc rádi, že jste s námi byla spokojená. Z Vaší reakce jsme tak pochopili, že Vaše nedoporučení našeho obchodu bylo pouhé překliknutí a těšíme se na Vaše další objednávky.

    za tým BESTDRINK.cz
    Jan Odvárko