Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nedodal zboží a nedal ani vědět, že zboží je již doprodáno!!! Čekala jsem na zboží víc jak mesíc a potřebovala pro své dítě na koupání!!!Nikdo nedal nic vědět!!!

    Obchod naprosto neinformuje o stavu objednávky!

    Reakce obchodu beruskakocarky.

    Paní L.Z. objednávku na doprodejové lehátko do vaničky jste si vytvořila 14.3. v podvečer a my jsme Vám na uvedený email v objednávce napsali omluvu do 2 dnů po objednání.Zřejmě máte zprávu ve spamech nebo jste se překlepla při zadávání emailu v objednávce.Budeme rádi,když se přesvědčíte v emailu sama .Na vyžádání Vám rádi přepošleme kopii zprávy,kterou jsme odeslali na Váš email.Ve zprávě je informace o doprodaném lehátku a zároveň naše omluva. Z čehož vyplývá,že Vaše vyjádření,že nekomunikujeme a neinformujeme se rozhodně nezakládá na pravdě. Beruška

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Inzerují zboží (i skladem), které nejenže nemají, ale již ani nejsou schopni a ochotni žádným způsobem zajistit. Přes tento lapsus nulová ochota udělat více než poptávku oficiálnímu distributorovi, žádná vstřícnost, jen falešné omluvy.

    Vyhněte se mu. Zboží, které si vyhlédnete vůbec nemusí být v distribuci, nevěnují obchodu ani tolik času, aby se namáhali aktualizovat nabídku.

    Reakce obchodu beruskakocarky.

    Dobrý den paní Z.Š.,děkujeme za recenzi.
    Jak jsme psali do emailu zboží Lässig nakupujeme pouze od autorizovaného velkoobchodu v ČR a proto jsme ho již nemohli dodat odjinud.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Přišlo mi trochu jiné zboží než jsem objednávala.

    Reakce obchodu beruskakocarky.

    Děkujeme za recenzi.Škoda,že jste se neozvala dříve.Zboží by jsme vyměnili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodaci lhuta.11 dni a zbozi jeste nemam doma

    Reakce obchodu beruskakocarky.

    Dobrý den , prodlení vzniklo bohužel inventurou v minulém týdnu na velkoobchodě a dovolenou mezi svátky na velkoobchodě. Tuto skutečnost nejsme schopní v době svátků a inventur ovlivnit.Běžně pokud se toto výjimečně stane platí naše obchodní podmínky,které jsme neporušili.Beruška Kočárky

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nabízí zboží, které nemá skladem a nemůže ho již objednat

    Reakce obchodu beruskakocarky.

    Děkujeme za hodnocení.Jak jsme Vám již psali do zprávy ,bohužel nás dodavatel neinformoval o doprodeji.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Široká nabídka od různých dodavatelu
    • Horší komunikace

    Vše trvá hodně dlouho, i přes urgence jsem nedostala odpověď, kdy zboží dorazí plus na telefonický kontakt mi nebyli schopni jasně odpovědět. Chapu ze jsou dovolené, nicméně takový přístup se mi nelíbí a značí mi to neprofesionalitu a chaos. Je tu velký prostor pro zlepšení.

    Reakce obchodu beruskakocarky.

    Děkujeme za hodnocení, byť negativní.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nevím
    • nabízí zboží, které nema

    Reakce obchodu beruskakocarky.

    Dobrý den paní P.M. deka byla doprodejová a jak jsme již psali do soukromé zprávy bohužel se doprodala na prodejně.V den objednání.Beruška Kočárky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízí zboží které nemá na skladě

    Reakce obchodu beruskakocarky.

    Dobrý den paní P.B., ještě jednou se Vám i tady omlouváme, ale bohužel jsme opravdu nebyly informováni, že u povlečení byla ukončená výroba. Některé nabízené zboží na skladě není a je objednávané na velkoobchodě nebo u výrobce, ale to je běžné na e-shopu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod něco nabízí ale cena kterou udava je již nerealna a tudíž uvadí lidi v omyl

    Reakce obchodu beruskakocarky.

    Dobrý den pane V.K.,děkujeme za hodnocení.
    U deky s hrazdou a hračkami Bloomin Birdies od značky Bright starts bohužel u další dodávky došlo k navýšení ceny, ale to jsme Vám již psali po Vašem objednání. V našem e-shopu zboží skladem nebylo a bohužel jsme se o navýšení ceny dozvěděli z velkoobchodu až po objednání. Ceny Bright starts byly navýšeny z důvodu pohybu kurzu dolaru. Beruška Kočárky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - nabízí zboží, které nemá skladem
    • - neověřuje dostupnost nabízeného zboží

    Reakce obchodu beruskakocarky.

    Vyjádření z naší strany:
    Jsem ráda, že u hodnocení je možnost vyjádření i druhé strany.
    Objednávka paní Zuzany H. dorazila 18.3.2015 v 17:20.
    19.3.2015 8:49 byla stornována .U bazénu , který si paní objednala nebylo napsáno,že je skladem a tudíž jsme ihned ráno poptávali zboží na velkoobchodě kde nám oznámili,že zboží je doprodáno a již nebude.Bohužel jsme byli nucení objednávku stornovat.Paní Zuzanu H. jsme samozřejmě ihned ráno o této skutečnosti informovali.Děkujeme za hodnocení a přejeme pohodový zbytek dne Martina Kaplanová Beruška Kočárky