• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod jako takovy doporucit nemohu, v srpnu jsem zakopila kocarek cybex balios s lux. Kocarek prisel rychle vse ok. Do rijna sme jezdily z hlubokou korbou, v rijnu sme chteli prejit na sportovni nastavbu a zjistily po vybaleni nejake vady,. Nekolikrat jsem do obchodu volala, ovsem nikdo telefon nebere a je jedno v jakem volate case. A na email take zadna odpoved.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    4079613926 ne dorazila

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Za 7 dní jsem nedostal vůbec nějakou odezvu v jakém stavu je uhrazená objednávka.

  • Obchod nabízí zboží skladem, po objednání přijde info, že dodání bude cca 6 týdnů.

    Reakce obchodu Beneo.cz

    Dobrý den,
    skladem jsme měli poslední kus, který se bohužel vyprodal. U výrobce došlo mezitím k prodloužení délky naskladnění a to jsme Vám dali obratem vědět.
    Mrzí nás vzniklá situace.
    Za tým BENEO.CZ Jana

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Absolutně nulová informovanost o průběhu objednávky. Vůbec nevíme co se děje s objednávkou

    Reakce obchodu Beneo.cz

    Dobrý den,
    u Vámi objednaného výrobku máme na e-shopu uvedenou dobu 1-2 týdny. Tato doba byla dodržena a zásilku Vám právě odesíláme. Pokud máte v objednávce uvedený správný e-mail, posíláme na něj informaci o expedici.
    Veškeré dotazy Vám také rádi zodpovíme na naší zákaznické lince.
    Děkujeme za nákup!
    Za tým Cybex-cz Jana

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Kvalitní autosedačky za slušné ceny.

    Obchod tvrdí, že autosedačky odesílá do 24h. Reálně je to až po 7 dnech a po dotazu na stav objednávky. Z mého pohledu nekorektní jednání. Buď produkt mám a opravdu odesílám ihned nebo netvrdím, že odesílám do 24h.

    Reakce obchodu Beneo.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaší objednávku. Mrzí nás, že se vyřizování objednávky zdrželo. Z důvodu probíhající akce se autosedačka pro velký zájem vyprodala a čekali jsme na další naskladnění. Autosedačku jsme Vám poté obratem poslali.
    Věříme, že jste s výrobkem spokojená.
    Za tým Cybex-cz.cz Jana

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží skladem jen na oko.

    Několik nákupů. Vždy stejný problém. Na webu vše skladem, posléze dodání v nedohlednu. Již neobjednávám. Nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • ač uvádějí že zboží je skladem - bylo doručeno až 4 pracovní den po tel.urgenci
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Otřesny přístup Dpd...

    Objednal jsem autosedačku s tím ze ji v pátek budu potřebovat ,jelikož jsem jel s dětmi pryč...Kuryr mě volal a domluvily jsme se,ze si zavoláme v 14 hodin....(Byl jsem v práci)..Pak už nereagoval a nezvedal telefon!!!..Dispecink DPD my pak řekl ze sem volal 14:10 a to už kuryr byl na depu.....Me v pondělí volal opět kuryr z dpd a omlouval se mi ze na mě v pátek zapomněl...To už sem měl ale sedačku zakoupenou z kamenného obchodu...Takže přes dpd už nikdy!!!!

  • Nejedná se o obchod Cybex, ale zboží prodává Bibík, u něhož bych si výrobky neobjednala.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • rychlé doručení

    V přehledu vlastností sedačky je uvedeno v části příslušenství: držák nápojů, letní potah a isofix naváděcí plasty, z toho jsem vyvodila, že je letní potah součástí objednávky, sedačka však přišla pouze s naváděcími plasty a letní potah a držák jsou k dokoupení... Mělo by tedy být označeno jako k dokoupení, takto je informace dost zavádějící..
    Také se mi nelíbilo, že jsem zboží objednávala na cybex-cz, ale komunikováno se mnou bylo z jiného "shopu"..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo skladem, přišlo za týden. Autosedačka za 7000,- byla pohozená v o hodně větší krabici takže krabice přišla pomačkaná, a potrhaná.

    Už bych zde nenakupovala. Dlouhá doba dodání, nekvalitní zabalení.

  • Zásilka doručena o několik dní později, kdybych se nezeptala, kde je problém, nikdo by se mi sám neozval, v tomto považuji jednání za nekorektní

    Reakce obchodu Beneo.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaši objednávku. Zboží, které jste si objednala jsme měli objednané u dodavatele. V nejrychlejším možném termínu jsme odeslali. Za zdržení jsme se omluvili.Za tým Cybex Katka

  • V autosedačce byla moje 16měsíční dcera, když se nám stala dopravní nehoda. Sedačka ji neochránila a dcera má konfuzi míchy.

    Reakce obchodu Beneo.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí vzniklá situace. Vámi zakoupená autosedačka je VÍTĚZEM TESTU 11/2013 organizace Stiftung Warentest. Největší evropský automobilový klub ADAC ocenil autosedačku nejvyšším hodnocením. Více se k situaci na dálku vyjádřit nemůžeme, jelikož záleží na mnoho okolnostech ( správnost upevnění autosedačky, upoutání dítěte, atd. ). Každopádně nás to velmi mrzí a přejeme Vám hodně sil a dcerce mnoho zdraví.

    Za celý tým Cybex-cz.cz Jana

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • píší že mají zboží skladem, ale není to pravda.

    nakupovat někde jinde.

    Reakce obchodu Beneo.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaši reakci. Zboží, které jste si objednal jsme měli skladem na prodejně. Abychom vám neposílali vystavený poslední kus, objednali jsme nový a v nejbližším možném termínu odeslali. Za tým Cybex Katka

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Přehledně výrobky od jednoho výrobce za srovnatelný ceny s ostatními obchody + něco navíc
    • Dlouhá dodací lhůta i když inzerují něco jiného.
    • Špatná komunikace se zákazníkem.
    • zadne
    • Zbozi prislo sice obratem, ale nebylo radne zabaleno, detska autosedacka jen v igelitu a slabe kartonove krabici s napisem reklamace. Obchod vubec nekomunikuje. Tento obchod uz nikdy a nikomu nedoporucuji.

    Hruza, na zakaznicich jim pravdepodobne vubec nezalezi.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dodací lhůta - na stránkách uvádějí do 24 hodin, realita je ale jiná...
    • zboží objednáno 2.9. - středa, dorazilo 9.9., 7.9. jsem telefonicky kontaktovala prodejnu, paní sdělila, že zboží dnes expedují, nestihli to do pátku, protože na Slovensku byl státní svátek - nic víc - žádna omluva...
    • další kapitola je dopravce - 7.9. píše - doručení 8.9., 8.9. - sms - z provozních důvodů doručení 9.9., 9.9. - telefonát od dopravce - jestli bych si zboží nemohla vyzvednout osobně.....

    třeba nejsou tak špatný, ale stačilo by se zákazníkem komunikovat - zavolat, napsat - nezlobte se, je to tak a tak....

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Obchod dobrý, doprava vázne..

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Komunikace - nedostatečné informování zákazníka, neznalost vlastních obchodních podmínek, naprostá nespokojenost, zboží přišlo poškozené, zasláno zpět, po týdnu se nikdo neozval - Hrůza! Jen ze mě dělali blbce! Už nikdy více !

    Nikdy jsem se nesetkala s takovým jednáním!