-
Silná alergická reakce
Reakce obchodu BELLITIA
Dobrý den,
nedoporučujete obchod z důvodu silné alergické reakce?
Možná trochu zvláštní důvod...
Nicméně my se snažíme pomáhat a radit i alergikům dle naší dlouholeté zkušenosti. Pokud máte u jakéhokoliv produktu pochybnost, můžete nás PŘEDEM kontaktovat I TELEFONICKY NEBO PÍSEMNĚ, RÁDI S VÁMI VŠE PROBEREME a můžeme zaslat konkrétní složení produktu předem, abyste si ho sama zkontrolovala, rádi Vám poradíme. Je hodně způsobů, jak lze pomoci či vymyslet jinou alternativu.
Vaše hodnocení a nedoporučení obchodu nás mrzí.
Přejeme hezký den.
Bellitia -
- Špatné dodání
Objednala jsem si barvu na vlasy a jako způsob dopravy jsem zvolila firmu DPD a službu V.I.P. večerní doručení, abych ji mohla co nejrychleji použít. To se bohužel nestalo vůbec, protože z nepochopitelných důvodů kurýr balíček nedonesl a ani nedal vědět, že jej uložil v depu. Na to jsem přišla, až když jsem se sama začala pídit, kde skončil. Barva tedy ke mně dorazila s cca týdenním zpožděním, takže jasem si mezitím koupila a použila jinou:o(
Reakce obchodu BELLITIA
Dobrý den,
samozřejmě nás to Lucie velmi mrzí a Vaši stížnost jsme předali službě DPD. Toto by se stávat nemělo.
Nicméně všichni jsme lidé a chybujeme každý.
Bylo by ovšem fajn odlišovat 2 skutečnosti, a to 1. že náš e-shop Vám zásilku odeslal ihned po objednávce a předal ji DPD. 2.další krok je až na straně DPD, kde se tedy stala chyba.
V aplikaci DPD kurýr, na kterou DPD upozorňuje a chodí i sms s návodem, jak ji stáhnout, vidíte přesně, kde se Váš balíček nachází a lze jej tedy snadno okamžitě dohledat. Je to rychlé a pro uživatele velmi jednoduché.
V případě, že nechcete aplikaci využívat, je samozřejmě možné zavolat nám. Pokud by se tak stalo hned den poté, kdy vám měl být balíček doručen, mohli jsme včas zjistit problém a požádat o opakované doručení ihned a ne po týdnu. -
Nedoporučuje obchod
- Bohužel přípravek nesplňuje slibovaný účinek
Reakce obchodu BELLITIA
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že nejste spokojena s barvou na vlasy, kterou jste v našem e-shopu kupovala. Nicméně se Vaší reakci divíme, protože barvy Sanotint fungují velmi spolehlivě. Zajímalo by nás, jaký je problém, že přípravek hodnotíte negativně.
Pak můžeme zjistit příčinu a poradit. Někdy se stává, že zákaznice například používá nevhodnou kosmetiku - například se silikony, vlas je pak silikony zalepený a barva nemá šanci do něj proniknout. Stejná situace nastává i po obarvení vlasů hennou. Před dalším barvením je zapotřebí nejdříve narušit obal, vytvořený na vlasu.
Budeme Vás každopádně kontaktovat telefonicky, abychom zjistili, v čem je problém, že jste s produktem nebyla spokojená.
Vaše Bellitia -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- čeká se na dopravu, v e-shopu psáno zboží SKLADEM, to zákazníka přivádí v omyl
Reakce obchodu BELLITIA
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení, proti kterému se musíme ovšem důrazně ohradit. Jsme distributorem pro celou ČR a SK, zboží MÁME SKLADEM a zákazníky v omyl rozhodně neuvádíme.
Vaši objednávku jsme přijali ve čtvrtek, 12,49 - což už bylo bohužel po expedici.
Zboží většinou expedujeme ještě ten samý den, pokud jsou objednávky doručeny do 10,00 hodin. V pátek se bohužel z důvodu inventury neexpedovalo vůbec. Proto jsme Vás ihned v pondělí 13.6.kontaktovali telefonicky, abychom se s Vámi domluvili, zda zásilku chcete, anebo si ji přejete zrušit. Zároveň proběhla telefonicky i odborná konzultace.
Objednávku jste ještě o jeden produkt navýšila a spolu se zásilkou obdržela jako dárek navíc další vzorky produktů na vyzkoušení.
Zásilku jsme tedy po dohodě s Vámi expedovali 13.6. a doručena byla 14.6.
Mrzí nás proto, že ačkoliv se snažíme všem našim zákazníkům poskytovat ty nejlepší služby, Vaše hodnocení se zaměřilo pouze na prodlení v dodání, které bylo z naší strany způsobeno jen částečně, a nebere v potaz žádná další skutečnosti. Navíc nás poškozuje v tom, že ostatním zákazníkům naznačuje, že zboží nemáme skladem, což není pravda.
S přáním pěkného dne,
Bellitia