• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nekompletní dodávka
    • neraagují na reklamaci

    Zásilka přišla nekompletní, chybí jeden kus objědnaného a zaplaceného zboží. Na reklamaci zatím nebylo reagováno

    Reakce obchodu Bellinda

    Dobrý den, se zákazníkem jsme telefonicky mluvili, omylem poslal reklamaci jako odpověď na automatický email a ne na email určený k reklamacím, proto jsme nemohli reagovat. Chybějící kus v objednávce jsme hned následující den po domluvě se zákazníkem odeslali. Za chybné vychystání zboží jsme se omluvili. Snažíme se dělat vše pro co největší spokojenost s naším zbožím i službami. Bellinda team

  • Nedoporučuje obchod

    Již týden čekám na nedoručenou zásilku , přestože ji mám zaplacenou.
    Obchod Belinda mi po mojí urgenci e-mailem odpověděl , že zásilku již odesílají .
    Bylo to pět dní po objednání .
    Tedy nemohu být spokojená. Jen doufám že mi objednané zboží dorazí .

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dlouhé zpracování objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prosím nenabizejte zboží, ktere nemáte na skladě. Zboží jsem platila predem a po týdnu jsem dostala zprávu o problému s doručením.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nešla mi načíst sleva 15%, tak jsem připojila do poznámky dotaz. Na dotaz jsem odpověď nedostala, ale vytikli mi ho asi 7x pod sebe jako text do faktury, jako výsměch... Jj chybička se vloudí nebo si to mám brát fakt osobně? :)

    Reakce obchodu Bellinda

    Dobrý den, děkujeme Vám za nákup na našem e-shopu a zároveň nás mrzí Vaše špatná zkušenost. Příště prosím volejte, abychom mohli okamžitě problém vyřešit. Jakmile už je objednávka odeslána, nejde zpětna načíst sleva. Sleva 15% stále funguje, uplatňuje se s kódem BEL15 v 1. kroku v košíku, kde zadáte kód a kliknete na "+" pro načtení a ověření kódu.
    Poznámka na faktuře se nám omylem zopakovala, omlouváme se za technickou chybu.
    Bellinda team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Přišla úplně jiná barva zboží... Absolutně nedoporučuji, velké zklamání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Koupila jsem dvě podprsenky, přesně ty samé co už mám doma, protože se nyní oděvy a ani prádlo nedají vzkoušet (korona). Ani jedna ale neseděla! Všimla jsem si, že složení materiálu na štítku je jiné, jiné než tvrdí na jejich eshopu a jiné než u totožného výrobku staršího data. Ubrali bavlnu, nahradili ji levnější umělinou a to změnilo vlastnosti výrobku.
    • Výrobek má jiné složení než uvádí na stránkách, neaktuálními informacemi uvádí zákazníka v omyl.
    • Za mne nespolehliví a nepředvídatelní
    • Doporučila bych kamarádce? Rozhodně NE nevidím k tomu jediný důvod, jsem zklamaná a nákupu lituji.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jak je možné že mi zboží ještě nepřišlo.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Obchod zaslal SOFT SOCKS - Teplé dámské ponožky v jiné barvě, než byly objednány.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Pánské boxerky BOXER CHAMPION - nekvalitní látka nekupujte !!!!
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednané punčocháče vypadaly jinak než jsem očekávala, chtěla jsem stejné jako mám od této značky doma, ale vypadá úplně jinak, nekvalitně. Punčocháče samozřejmě nevracím, ale jsou to vyhozené peníze. Vracela jsme podprsenku, která neseděla, je nutné poslat a platit poštovné :-(

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Dobrá komunikace.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží je zaplaceno, ale ještě nepřišlo....!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem stejný typ ponožek jako už několikrát dříve. V popisku měly stejné složení jako dříve tj. 79% bambusová viskóza, 19% polyamide, 2% elastan. Namísto bambusových ponožek, na které je manžel už roky zvyklý, jsem dostala ponožky o zcela jiné mnohem horší kvality obsahující větší podíl polyamidu. Jsem odhodlaná poslat ponožky na rozbor jejich složení na obchodní inspekci.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Bylo mi dodané zboží jiné velikosti, uplatnil jsem reklamaci emailem, 7 dnů bez reakce. Zkoušel jsem se několikrát volat na eshop, nikdo nezvedá telefon.
  • Nedoporučuje obchod

    Objednávku jsem učinila v únoru. Je skoro duben a objednané zboží stále nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Objednávka nedorazila kompletní, na výzvu k nápravě situace nikdo ani po 5 dnech nereagoval. Kontaktní údaje jsou poměrně chabé. U takového značkového zboží bych očekával jiný servis a přístup.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží se ztratilo při dorucovsni
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo dodáno v jiné barvě, což jsem obratem reklamoval a zboží zaslal zpět. Nabízel jsem buď vracení peněz, nebo dodání skutečně objednaného zboží. Po více než 10 dnech jsem neobdržel žádnou odpověď, zboží a ani peníze. MM

    Reakce obchodu Bellinda

    Dobrý den, děkujeme Vám za nákup na našem e-shopu a zpětnou vazbu. Došlo k nedorozumění, které bylo již vyřešeno a za komplikace se velice omlouváme. Bellinda team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Problém není v obchodu. Problém je v kvalitě ponožek. Ponožky Bellinda používám snad 20 let. Bývaly to kvalitní ponožky za rozumnou cenu. Vynikaly jemností, ale zároveň i pevností a elasticitou i po mnoha vypráních. Ponožky Bellinda už tyto vlastnosti bohužel nemají nemají.