Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
- Rychlost dodávky, komunikace
-
Doporučuje obchod
- Vynikající komunikace
- Rychlost
-
Doporučuje obchod
vse v pořádku.
zboží pěkne
komunikace byla rychlá a přehledná
platba kartou -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Kvalitní a krásné věci (matrace, vanička, lehátko, deka).
-
Doporučuje obchod
s nákupem spokojena, vše bez problémů,se zákazníkem komunikace
-
Doporučuje obchod
- Jsem naprosto spokojená děkuji
-
Doporučuje obchod
Objednávka byla vyřízena řádně a rychle.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Obchod doporučuji. Objednávka byla vyřízena tak jak obchod inzeruje.
-
Doporučuje obchod
Rychlost,komunikace s obchodem skvělá
-
Doporučuje obchod
Rychle a bezproblémové dodani
-
Doporučuje obchod
- Rychlé dodání
-
Doporučuje obchod
- Velký výběr zboží
- Fajn ceny
- Nemožnost zaplatit objednávku online kartou
S nákupem jsem relativně spokojená, ALE... jedna košilka došla v jiné velikosti (to přehlídnu, protože ve finále té objednané velikosti rozměrově cca odpovídá, ikdyž přišla o velikost menší..). Co mě ale trošku naštvalo je, že jsem objednala osušku pro dceru ve fialové barvě - to je uvedeno i ve faktuře, nicméně osuška došla šedo tyrkysová. Objednaný odkapávač na lahve přišel úplně jiný (typ, barva i značka) a ve faktuře bylo ručně napsáno, že mnou objednaný už nebyl, tak mi dali jiný (dražší) jako dárek místo vrácení peněz za ten nedodaný.. Pro někoho možná fajn gesto, ale mně to teda nepotěšilo, protože tento dodaný odkapávač absolutně neodpovídá vzhledem a ničím tomu, co jsem chtěla - absolutně se mi nehodí. Příště by asi bylo fajn zákazníky o problému nějak informovat a zeptat se, jak se bude situace řešit a jestli má zákazník zájem o zaslání náhradního zboží nebo chce vrátit peníze. Mě by bylo milejší vrácení cca 200 Kč než mít doma odkapávač cca za 500 Kč, který je mi k ničemu.
Odmítla jsem to nějak řešit, protože nemám energii ani čas na balení a znovuzasílání špatného zboží na svoje náklady. Asi bych uvítala větší pečlivost při chystání objednávek.Reakce obchodu Bejbyboom
Dobrý den,
velice se omlouváme, za komplikaci ve Vaší objednávce. Bohužel Vámi objednaný odkapávač nebyl dostupný a bohužel nám dodavatel nebyl schopen sdělit zda bude naskladněn a kdy. Z tohoto důvodu jsme Vám dali odkapávač jako dárek a vlastně i jako dárek s poděkováním za Vaší objednávku. Velice mě mrzí, že Vám dárek nevyhovuje. Pokud Vám nevyhovuje je možné vždy ho vyhodit i přesto, že odkapávač je velice kvalitní a nebyl Vám zaslán nekvalitní kus.
O chybném zaslání barevného dekoru osušky jsem nevěděla nedostala jsem od Vás email. Samozřejmě, že Vám osuška bude zaslána tak, jak byla objednána. Bohužel se stane, že v době prázdnin a větším počtu objednávek se zaměstnanec překoukne nebo vezme špatný dekor. Jsme přeci jen lidi. Ale situaci vždy umíme vyřešit. Mohli jsme zvolit i zpět vzetí nevhodného zboží, cokoliv se dalo vyřešit. Stačilo nás kontaktovat a vše bychom vyřešili k Vaší spokojenosti. Děkujeme za zpětnou vazbu a budeme lépe komunikovat se zákazníky. Bohužel se toto ve Vašem případě nestalo. Opravdu jsem myslela, že Vám dárkem udělám radost. Děkuji za Vaše hodnocení je pro nás velice cenné.
Hezký den
Tým Bejbyboom.cz -
Doporučuje obchod
rychlá reakce, spolehlivost
-
Doporučuje obchod
rychlost dodání
-
Doporučuje obchod
- Ochota rozdělení větší objednavky na dvě. (Spěchala jsem na polozku a další nebyla ještě skladem)
- Skvělá a rychlá komunikace přes email
-
Doporučuje obchod
- Rychlost, kvalita a spolehlivost
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Rychlost dodání
- Cena
-
Doporučuje obchod
- I když první zásilka dorazila ponicena uvnitr obchod bez problémů a prodlení poslal stejny výrobek znovu.
- Výborná komunikace
-
Doporučuje obchod
kvalita rychlost a supr cena vše na jedničku,,velká spokojenost
-
Doporučuje obchod
- rychlé dodání