Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vstřícné jednání, ochotně operativně vyřešili změnu dopravy tak, aby vyhovovala zákazníkovi.
    Zboží odpovídá fotografii, cena přiměřená kvalitě.
    Celkově mohu obchod doporučit.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • jako jediný e-shop měli skladem věc, kterou jsem sháněla
    • dobré ceny
    • rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vse ok
    dobre akcni zbozi nakoupil jsem s velkou slevou

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost dodávky, komunikace
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vynikající komunikace
    • Rychlost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    vse v pořádku.
    zboží pěkne
    komunikace byla rychlá a přehledná
    platba kartou

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Kvalitní a krásné věci (matrace, vanička, lehátko, deka).

  • Doporučuje obchod

    100 %

    s nákupem spokojena, vše bez problémů,se zákazníkem komunikace

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Jsem naprosto spokojená děkuji
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Objednávka byla vyřízena řádně a rychle.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I když jsem ihned převodem zaplatila, několik dní se nic nedělo, musela jsem volat a urgovat...Prý se platby nevšimli. Ale stále na zboží čekám, otázka kdy bude konečně vyexpedovano, nyní je to už 10 dní. Zrovna zboží, které potřebuji. Pro příště jiný eshop.

    Reakce obchodu Bejbyboom

    Dobrý den,

    hovořili jsme spolu po telefonu. Omluvila jsem se Vám. Bohužel ano stalo se, že jsem platbu přehlédla - ne prý, ale opravdu se tomu tak stalo. Bohužel jsem jenom člověk, který udělal chybu a také se Vám za ni náležitě omluvil. Zároveň jsem Vám hned obratem podala informaci, že platbu máme a že zboží odesíláme + dárek jako omluva. Chyba se může stát. Nebyl to úmysl a ani bych si to nedovolila. Zboží bylo odesláno a je na cestě k Vám. Nevím, jak jinak bych se měla omluvit. Nicméně toto nijak neumím ovlivnit. Co se týče odeslání balíček je na cestě k Vám a měl by Vám být již doručován. Pokud bych nereagovala a neomlouvala se chápu toto hodnocení. Dotazník chodí automaticky hovořili jsme spolu 19.10.2020. Nicméně nemá cenu se zde rozepisovat. Chyba se stala a omlouvám se za ni.
    S pozdravem
    Filipcová

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Obchod doporučuji. Objednávka byla vyřízena tak jak obchod inzeruje.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost,komunikace s obchodem skvělá

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychle a bezproblémové dodani

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Velký výběr zboží
    • Fajn ceny
    • Nemožnost zaplatit objednávku online kartou

    S nákupem jsem relativně spokojená, ALE... jedna košilka došla v jiné velikosti (to přehlídnu, protože ve finále té objednané velikosti rozměrově cca odpovídá, ikdyž přišla o velikost menší..). Co mě ale trošku naštvalo je, že jsem objednala osušku pro dceru ve fialové barvě - to je uvedeno i ve faktuře, nicméně osuška došla šedo tyrkysová. Objednaný odkapávač na lahve přišel úplně jiný (typ, barva i značka) a ve faktuře bylo ručně napsáno, že mnou objednaný už nebyl, tak mi dali jiný (dražší) jako dárek místo vrácení peněz za ten nedodaný.. Pro někoho možná fajn gesto, ale mně to teda nepotěšilo, protože tento dodaný odkapávač absolutně neodpovídá vzhledem a ničím tomu, co jsem chtěla - absolutně se mi nehodí. Příště by asi bylo fajn zákazníky o problému nějak informovat a zeptat se, jak se bude situace řešit a jestli má zákazník zájem o zaslání náhradního zboží nebo chce vrátit peníze. Mě by bylo milejší vrácení cca 200 Kč než mít doma odkapávač cca za 500 Kč, který je mi k ničemu.
    Odmítla jsem to nějak řešit, protože nemám energii ani čas na balení a znovuzasílání špatného zboží na svoje náklady. Asi bych uvítala větší pečlivost při chystání objednávek.

    Reakce obchodu Bejbyboom

    Dobrý den,

    velice se omlouváme, za komplikaci ve Vaší objednávce. Bohužel Vámi objednaný odkapávač nebyl dostupný a bohužel nám dodavatel nebyl schopen sdělit zda bude naskladněn a kdy. Z tohoto důvodu jsme Vám dali odkapávač jako dárek a vlastně i jako dárek s poděkováním za Vaší objednávku. Velice mě mrzí, že Vám dárek nevyhovuje. Pokud Vám nevyhovuje je možné vždy ho vyhodit i přesto, že odkapávač je velice kvalitní a nebyl Vám zaslán nekvalitní kus.
    O chybném zaslání barevného dekoru osušky jsem nevěděla nedostala jsem od Vás email. Samozřejmě, že Vám osuška bude zaslána tak, jak byla objednána. Bohužel se stane, že v době prázdnin a větším počtu objednávek se zaměstnanec překoukne nebo vezme špatný dekor. Jsme přeci jen lidi. Ale situaci vždy umíme vyřešit. Mohli jsme zvolit i zpět vzetí nevhodného zboží, cokoliv se dalo vyřešit. Stačilo nás kontaktovat a vše bychom vyřešili k Vaší spokojenosti. Děkujeme za zpětnou vazbu a budeme lépe komunikovat se zákazníky. Bohužel se toto ve Vašem případě nestalo. Opravdu jsem myslela, že Vám dárkem udělám radost. Děkuji za Vaše hodnocení je pro nás velice cenné.
    Hezký den
    Tým Bejbyboom.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    rychlá reakce, spolehlivost

  • Doporučuje obchod

    90 %

    rychlost dodání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Ochota rozdělení větší objednavky na dvě. (Spěchala jsem na polozku a další nebyla ještě skladem)
    • Skvělá a rychlá komunikace přes email
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost, kvalita a spolehlivost