• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Ani po 7 dnech od objednání a následné úhradě produktu nemám informaci o jeho odeslání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Vysoké poštovné, jiné zboží, nežli na obrázku! Bez odpovědi na e-mail.
    • Zboží bylo polamane. Téměř celý balík znehodnocení.
  • Dobrý den, bohužel převzetí zásilky ztroskotalo na domluvě s řidičem- rusky mluvící občan, který neuměl česky a nebyl mi schopný ani po 4 dnech zásilku doručit ( časová prodleva každý den min. 4-6 hodin oproti domluvenému času, nenašel adresu doručení- neměl navigaci atd).Možná zajistit jiného dopravce, obchod je jinak plný krásných věcí!!!

    Reakce obchodu BeautifulHome.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás co se stalo, nicméně službu přepravce nám zajišťuje společnost PPL a, i když bychom si to někdy přáli, tak není v naší kompetenci a silách takovou věc ovlivnit. Vaší stížnost jsme předali společnosti PPL s žádostí o prošetření.
    Každopádně jste měla stížnost ihned sdělit přímo přepravci na zákaznické lince nebo nás o tom informovat, abychom mohli celou věc prošetřit a případně najít jiné řešení.

    Opravdu je nám líto, že naše snaha o bezproblémový obchod a Vaše radost z nového produktu nebyly naplněny z důvodu nezodpovědnosti dopravní společnosti.

    S pozdravem

    Beautifulhome

  • nabízeli zboží,které neměli

    Reakce obchodu BeautifulHome.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jsme neměli dostatečnou skladovou zásobu.

    Doufáme, že na nás nezanevřete a brzy se zase "shledáme" na našem e-shopu.

    Přejeme hezký den

    Beautifulhome

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si křehký výrobek jako dekoraci do bytu. Na balení se nikdo ani neobtěžoval napsat "křehké", dekorace - soška z polyresinu, byla vložena do tenké krabičky. Soška byla vložena ve výlisku z polystyrenu, dále nezajištěna. O tom, že přišla rozflákaná na kusy snad nemusím ani psát. Pokud si někdo objedná podobnou dekoraci, snad bude mít "víc štěstí" na profesionálnější zabalení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Fotka neodpovídá dodanému zboží, dodané zboží jsme v e-shopu našli pod jiným kódem a za nižší částku.

    Reakce obchodu BeautifulHome.cz

    Dobrý den,

    chyba se stát může, to nepopíráme. Bohužel jsme však od Vás nenašli žádnou zprávu, informaci o tom, že zboží neodpovídá objednanému. Samozřejmě, kdybychom věděli o chybě, snažili bychom se vše napravit k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem

    Beautifulhome

  • Po přijetí objednávky mi bylo sděleno, že následující pracovní den obdržím platební podmínky, do dnešního dne jsem nic neobdržel ani objednané zboží.

    Reakce obchodu BeautifulHome.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za zdržení. Přehlédli jsme se a bohužel zapomněli odeslat zprávu s platebními údaji.

    Přejeme pěkný den

    Beautifulhome

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • píši svou první negativní recenzi, poprvé se mi stalo, že objednávka mi nepřišla kompletní... na první email mi odepsali, že problém vyřeší a od té doby ticho po pěšině... tento internetový obchod nedoporučuji
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Levné zboží v odpovídající kvalitě
    • Doba doručení
    • Možností platby
    • Komunikace

    Se zbožím jsem zatím spokojena, což ovšem neplatí pro přístup obchodu. Možnosti platby jsou pouze dobírka a převod na účet, přičemž zvolíte li druhou možnost, musíte počkat do pracovního dne kdy vám pracovník zašle údaje potřebné pro platbu. V dnešní době snad není tak těžké, napsat číslo účtu na web, nebo do emailu, který se generuje automaticky a jako VS priradit namísto čísla faktury, kterou vám někdo musí poslat, raději číslo objednávky, které obdržíte automaticky. Dále jak na stránkách eshopu, tak v některém z pořizovacích emailů je mylně uvedeno, že prodejce odešle zboží neprodleně po připsání peněz na účet. Údaje pro plarbu5jsem obdržela ve středu ráno a peníze ihned převedla. Jelikož mám stejnou banku jako prodejce, nyly peníze připsány na účet prodejce do několika minut (i v případě, že bych měla jinou banku, byly peníze připsány do 24h, tj. ve čtvrtek). Přesto byla moje objednávka odeslána až v pondělí! Tedy rozhodně ne neprodleně.

    Reakce obchodu BeautifulHome.cz

    Dobrý den Any,

    děkujeme za recenzi a konstruktivní kritiku.

    V obchodních podmínkách máme uvedeno, že zboží doručíme do 5-ti pracovních dnů od přijetí objednávky a toto jsme splnili (nepočítám do toho dva svátky - Svátek práce a Den vítězství).

    Jsme si však vědomi, že dodací dobu a způsob úhrady zboží musíme zlepšit. A tedy v současné době pracujeme na zkrácení dodací lhůty a rozšíření platebních způsobů.

    Omlouváme se Vám tímto za vzniklé případné komplikace a přejeme, ať Vám zboží dělá spoustu radosti.

    S přáním krásného víkendu

    Beautifulhome

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu BeautifulHome.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši objednávku a recenzi. Dlouhá dodací doba nás mrzí a pracujeme na jejím zlepšení. Doufám a věřím, že při Vaší další objednávce již tato dodací lhůta bude kratší.

    S přáním hezkého dne

    Beautifulhome

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednávku jsem.platila převodem, stejnak mi to poslali s dobírkou, tyden z nich tahám peníze zpět. Pořád jen výmluvy a sliby, takového typu jako, že mají i jinou práci, než mi vrátit mé peníze. Děs.

    Reakce obchodu BeautifulHome.cz

    Dobrý den,

    pozorně jsem prostudoval Váš případ a korespondenci s kolegyněmi. Chybu uznáváme a mrzí nás to. Bohužel jsme pouze lidé a děláme chyby.
    Kolegyně se snažili udělat maximum pro úspěšné vyřešení problému, konec konců zákazník je u nás vždy až na prvním místě :-)
    Nechci se více vyjadřovat k naší chybě, která celou tuto situaci způsobila, a znovu opakovat, že nás to mrzí, ale spíše bych se chtěl vyjádřit k postupu řešení problému. A měl šanci očistit ve Vašich očích jméno našeho e-shopu a kolegyň.

    Reaguji tedy teď přímo na slova ve Vaší recenzi.
    Rozhodně jsme se nesnažili vymlouvat a určitě jsme Vám nic neslibovali (v korespondenci mezi Vámi a kolegyněmi o tom není ani zmínka), ani že máme i jinou práci, než Vám vrátit peníze, jak píšete. Kolegyně se Vám akorát snažila vysvětlit, že odeslat peníze nemůže ona, ale pouze fakturantka.
    Zboží Vám bylo doručeno v sobotu 24. 2.
    Od přepravní společnosti jsme dostali informaci, že jste zboží přijala a zaplatila znovu až 28. 3., následující den, tj. 29. 3. od nás odešly peníze k Vám na účet. V pátek a v pondělí byl svátek, takže předpokládám, že Vám peníze banka připsala až následující den a tedy 3. 4.
    Vím, že celou věc již vrátit nemohu, ale věřte mi, že bych tak hned učinil.

    Tak či onak, stalo se. Je nám to líto a doufáme, že i přes vzniklou situaci si k nám, třeba časem, cestu znovu najdete.

    S pozdravem

    Beautifulhome

    • nevím, obchod přestal komunikovat
    • zboží objednáno 7.12.2016, objednávka zaregistrována, ale asi na mě zapomněli, nemohla jsem ani zaplatit

    zboží objednáno 7.12.2016, objednávka zaregistrována, ale asi na mě zapomněli, nemohla jsem ani zaplatit

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dřevěná mísa byla na stránkách objednána hnědá ovšem dorazila černá a navíc černá barva na několika místech odřená a oprýskaná. Mísu vracet nebudu. Nemám na to čas, ale už si zde nic neobjednám.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Telefonická komunikace s paní, která současně prodává v kamenném obchodě - nemá na Vás čas.
    • Nabídka je široká, ale některé položky následně nejsou schopni dodat.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Jedna z mís byla uražená, přičemž v krabici nebyl odlomený kousek - musela být tudíž zabalená už poškozená. Balík (obal) byl naprosto v pořádku.

    Vzhledem k zaslanému vadnému zboží je pro mě obchod napříště nepoužitelný.

    Reakce obchodu BeautifulHome.cz

    Dobrý den,

    velice litujeme tohoto pochybení při expedici zboží na naší straně. Všechny nahlášené reklamace a problémy s dodávkou zboží se snažíme řešit ke spokojenosti zákazníka. Takže se na nás určitě obraťte a reklamaci vyřešíme.

    S pozdravem

    Tým Beautifulhome

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Přišlo mi zboží jiné, než na obrázku. V tomto obchodě byla vyobrazena dřevořezba preciznější a jiný tvar želv, než mi došla.
    • Došlo mi zboží shodné z obchodu Topshock.cz.Půjčila jsem si nářadí a budu dřevořezbu upravovat podle obrázku nabízeného,ale nedodaného zboží. Škoda.Bohužel.

    Třeba budete mít více štěstí a dostanete zboží totožné s vystaveným katalogem.

    Reakce obchodu BeautifulHome.cz

    Dobrý den,

    velice litujeme tohoto nedopatření, ovšem u Vámi vybraného výrobku se jedná o ruční práci, kdy v jedné dodávce nenaleznete dva totožně zpracované produkty, ale i tak se ještě jednou zákaznici omlouváme za tento nedostatek.

    S pozdravem

    Tým Beautifulhome

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • toto jediné mne zaujalo
    • kýče

    hledat a nepřehlédnout

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • naobjednávku jsem zapoměla napsat kod výhody za první nákup do rychlé odpovědi jsem jej napsala,nikdo mi ani neodpověděl.

    nedoporučuji

    • má opravdu veliky výběr zbozi za dobe ceny
    • má pěkné přehledné stránky
    • netuším, proč mi zatím objednávka nedorazila, stačil by upřesňující meil.

    kromě prvního meilu před 10 dny mě nedorazil už žádný a ani objednávka na dobírku.