-
Nedoporučuje obchod
- Psala jsem asi 4 emaily, kam mám zboží, které chci vrátit zaslat. Nikdo nereaguje. Objednala jsem Lego a box ve kterém je je úplně odřený a zašpiněný. Měl to být dárek. Copak to někomu mohu takhle dát?? Komunikace s obchodem šílená!!!!!!!
Spíše nedoporučuji!!!
Reakce obchodu bayan.cz
Dobrý den,
jak je uvedeno na našich stránkách - v týdnu, kdy jste psala 4 emaily byla celozávodní dovolená. Postup na reklamaci je uveden na stránkách a na Váš emailem jsme Vám dnes odpověděla. To, že někdo neumí číst a orientovat se . je věc druhá. -
Nedoporučuje obchod
- prodejce u zboží uvádí "skladem" i když zboží vůbec skladem nemá
objednala jsem si zboží "skladem" a prodejce mi sdělil, že mu zboží naskladní za 14 dnů, takže do 3 týdnů, bych ho měla obdržet ... objednávku jsem zrušila, nemohu čekat tak dlouho. Takovéto klamání mi vadí, zbytečně mě obrali o čas.
Reakce obchodu bayan.cz
Každá objednávka je potvrzena emailem a je uveden i termín odeslání. Položky skladem jsou expedovány druhý den a po té doručeny zákazníkovi. Položky označeny SKLADEM EXT. znamená, že jsou u dodavatele.Někdy se stane, že zboží je již vyprodané -a čeká se na nové naskladnění. Vždy o tétto skutečnosti je zákazník informován.
-
Nedoporučuje obchod
- Zadne
- Dvakrat jsem si objednal stejne zbozi a nikdy nedorazilo
Jiz nikdy!!!
Reakce obchodu bayan.cz
Dobrý den, je mi líto, že máte tuto špatnou zkušenost. Záleží jaké zboží jste si objednal s jakou poznámkou - zda na dotaz, skladem extr. apod. Vždy je zákazník informován o dostupnosti, Pokud zboží nejsme schopni dodat, objednávka je zrušena.