• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Psala jsem asi 4 emaily, kam mám zboží, které chci vrátit zaslat. Nikdo nereaguje. Objednala jsem Lego a box ve kterém je je úplně odřený a zašpiněný. Měl to být dárek. Copak to někomu mohu takhle dát?? Komunikace s obchodem šílená!!!!!!!

    Spíše nedoporučuji!!!

    Reakce obchodu bayan.cz

    Dobrý den,
    jak je uvedeno na našich stránkách - v týdnu, kdy jste psala 4 emaily byla celozávodní dovolená. Postup na reklamaci je uveden na stránkách a na Váš emailem jsme Vám dnes odpověděla. To, že někdo neumí číst a orientovat se . je věc druhá.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • prodejce u zboží uvádí "skladem" i když zboží vůbec skladem nemá

    objednala jsem si zboží "skladem" a prodejce mi sdělil, že mu zboží naskladní za 14 dnů, takže do 3 týdnů, bych ho měla obdržet ... objednávku jsem zrušila, nemohu čekat tak dlouho. Takovéto klamání mi vadí, zbytečně mě obrali o čas.

    Reakce obchodu bayan.cz

    Každá objednávka je potvrzena emailem a je uveden i termín odeslání. Položky skladem jsou expedovány druhý den a po té doručeny zákazníkovi. Položky označeny SKLADEM EXT. znamená, že jsou u dodavatele.Někdy se stane, že zboží je již vyprodané -a čeká se na nové naskladnění. Vždy o tétto skutečnosti je zákazník informován.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zadne
    • Dvakrat jsem si objednal stejne zbozi a nikdy nedorazilo

    Jiz nikdy!!!

    Reakce obchodu bayan.cz

    Dobrý den, je mi líto, že máte tuto špatnou zkušenost. Záleží jaké zboží jste si objednal s jakou poznámkou - zda na dotaz, skladem extr. apod. Vždy je zákazník informován o dostupnosti, Pokud zboží nejsme schopni dodat, objednávka je zrušena.