Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Spokojenost

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Pokud mohu,tak nakupuji osobně.Ale přestěhovali jsme se a nyní prodejny Bauhaus nejsou zcela blízko.Nechala jsem si tedy zboží zaslat.Ovšem,po rozbalení došlo k menšímu překvapení.Jedná se o tzv.terasové dřevěné dlaždice.Každá dlaždice jiný odstín a některé neopracované.V obchodě bych je mohla vybrat,ale tentokrát to vypadá,že ty,které nejsou zcela pěkné,se hodí pro zákazníka s doručením.To mě hodně mrzí,neboť docela propaguji Bauhaus.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost a spolehlivost

    Vše OK DOPORUČUJI

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Okamžité vyřízení objednávky

    Je to moje první zkušenost s tímto obchodem a jsem spokojen.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Obdrzel jsem jiny rozmer obkladu, reklamace vazne...

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    omlouváme se za doručení jiného zboží. Informaci o špatném rozměru obkladu jste nám zaslal před 2 dny, tedy 16.5.2024, hned na druhý den 17.5.2024, kolegové ve skladu vychystali správný rozměr obkladu a odeslali jej na Vaši adresu. Náprava byla tedy zpracována v co nejrychlejším termínu.

    Ještě jednou se omlouváme za komplikace.

    S pozdravem,
    tým BAUHAUS

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Absolutně nerozumím, proč nejde zadat při objednání z Eshopu na webu věrnostní karta. Při nákupu v kamenných obchodech je na věrnostní kartu 10 % sleva. Kupoval jsem RYOBI a to za 6 500,-. V kamenných obchodech se na RYOBI daná sleva vztahuje. Takže jsem ve finále musel jet do kamenného BAUHAUSU a tam zboží vrátit a následně si ho koupit s touto 10 % slevou. Navíc mi prodavačka na informacích tvrdila, že 2 ze 4 produktů RYOBI, co jsem si koupil na eshopu v kamenném obchodě nemají a tím pádem mi je vzít zpět nemohou. Na faktuře ale bylo jasně uvedeno, že lze zboží buď poslat zpět přes dopravce, který zboží doručil a nebo vrátit na jakékoliv kamenné pobočce BAUHAUS. Za mě tedy palec dolů.

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    bohužel na eshopu skutečně není možnost uplatnit slevy z věrnostního systému. Věrnostní systém je platný pouze při nákupech v kamenných prodejnách BAUHAUS a slevy se vztahují pouze na vybrané zboží.

    Zboží nakoupené přes eshop, můžete vrátit do 28 dní na kterémkoliv odborném centru BAUHAUS. Jenom upozorním, že když tohle zboží znovu koupíte přes stejnou prodejnu nevztahuje se na něj věrnostní slevy, protože zboží je určeno pouze pro e-shopový prodej.

    S pozdravem,
    tým BAUHAUS

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Robotická sekačka bohužel nefungovala, takže jsem ji musel vrátit. Za to ale obchod asi nemůže. Ze strany obchodu oceňuji s fakturou dodané předtištěné reklamační doklady a komunikaci.

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Děkujeme za pozitivní zpětnou vazbu! Jsme rádi, že Vaše reklamace byla kladně vyřešena. Jsme tu pro Vás! Marie, tým BAUHAUS

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Objednal jsem si velký závěsný slunečník, k němuž jsem přidal srp. Jaké však bylo moje překvapení, když mi jeden dopravce dovezl pouze slunečník a druhý dopravce o něco později zvlášť srp. Nevím, jak je na tom Bauhaus s logistikou, ovšem mně se zdá poněkud nelogická.

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Vaši objednávku jsme museli expedovat ze dvou našich skladů, protože nebylo všechno zboží skladem na jednom místě.
    Děkujeme za recenzi. Marie tým BAUHAUS

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Bezproblémové jednani

    Objednávku jsem udělala chybně, po telefonickém hovoru jsem zrušila a koupila si zboží správně. Peníze mi byly vráceny obratem.

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Marie tým BAUHAUS

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost
  • Doporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • dostupnost zbozi skladem
    • pomalejsi dodani
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Rychle, spolehlivě

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • inzerují něco, co nemají skladem

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    jelikož je jeden z našich e-shopových skladů zároveň i prodejnou, občas se může stát, že se některé zboží vyprodá než ho kolegové stačí vychystat. Taky se může stát, že skladový stav nesedí z jiných důvodů (inventurní rozdíl, krádeže, špatné markování... atd). Nicméně jakmile na takový rozdíl přijdeme, hned jej upravíme a peníze jsou zákazníkovi obratem zaslány zpět.

    Omlouváme se za komplikace.

    S pozdravem,
    tým BAUHAUS

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velmi rychle dodání vše profi
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Jsem spokojený.

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Děkujeme za udělení 100 % hodnocení, vážíme si vřelých slov, která jsou pro nás hnacím motorem a důkazem toho, že to co děláme, děláme dobře. Marie, tým BAUHAUS

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé vyřízení objednávky
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost + cena.

    Reakce obchodu BAUHAUS

    To jsme velice rádi. Marie tým, BAUHAUS

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Rychlost,spolehlivost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • ty nejlepší
    • žádká
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlý, profesionální přístup.

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Máme z toho velkou radost. Marie, tým BAUHAUS