Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Nemohu pořádně soudit. Obchod má dovolenou, což jsem si všimla, až když jsem odbouchla objednávku.
Reakce obchodu Bašta do misky
Dobrý den,
předem děkuji za objednávku, kterou jsem hned jak jsem avizoval zaslal po dovolené. Na stránkách jsem uváděl info o dovolené, které ještě raději dělám z předstihem, abych vše stihl než odjedu. Objednávku jste bohužel vytvořila již když jsem byl na dovolené a proto nestihl zaslat. Info o dovolené jsem psal jak stránkách ve vyskakovacím okně tak v informační liště a ještě v potvrzovacím mailu. Mrzí mne, že nespokojena ale udělal jsem vše co bylo v mým momentálních silách.
Děkuji a přeji hezký den
Martin Špale -
Nedoporučuje obchod
- Dané zboží nebylo skladem, čekala jsem na něj bez upozornění pres tyden. Nakonec jsem objednala jinde.
Reakce obchodu Bašta do misky
Vážená zákaznice,
pokud je na našem eshopu uvedeno, že zboží není skladem, tak je zřejmé, že se na něj musí nějakou chvíli čekat (viz naše stanovy). Zvláště, pokud objednáváte v době vánočních svátků, kdy jak jistě víte, je veškerá dodavatelská činnost z pochopitelných důvodů zpomalená. O tomto jste navíc byla informována prostřednictvím e-mailů. Ihned po vánočních svátcích jsme s Vámi dvakrát telefonicky hovořili a přestože již bylo zboží pro Vás připravené, odmítla jste ho.
S pozdravem,
Bašta do misky -
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Objednáno 20. listopadu, údajně skladem, odesláno 23. listopadu, doručeno 27. listopadu. Jsem zvyklý na trochu jiný standard.
Reakce obchodu Bašta do misky
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Bohužel se někdy stane, že dopravce Vaši zásilku pozdrží, za což se omlouváme.
Na druhou stranu, co se týče komunikace, během všech etap Vašeho nákupu Vám byly zaslány 4 e-maily (přijetí objednávky, potvrzení platby, odeslání objednávky a její vyřízení).
Váš obchod BAŠTA DO MISKY