Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Psali doručení zítra (objednáno v dopoledne), ale bylo z toho 5 dní

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Dorazila úplně jiná barva, než kterou jsem si objednal.

    Objednal jsem si 2x barvu OSMO a 1x barvu KOOPMANS HOUTOLIE 107 zlatý kaštan 2,5L. Barvy OSMO dorazily v pořádku, bohužel místo barvy KOOPMANS HOUTOLIE 107 zlatý kaštan, dorazila barva KOOPMANS olej na terasu v bezbarvé variantě. :-(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na e-shopu doručení do 5 pracovních dnů a za 14 dní žádné zboží. Jen výmluvy na výrobce. Vrácení peněz s velkou prodlevou.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Výběr
    • Ceny
    • Objednávku jsem vytvořila ve středu 27.12., doručení bylo udáváno v pátek 29.12. Na dodání jsem spěchala, protože mi chyběla troska barvy na dokončení. Zaškrtla jsem i kolonku, termín dodání je pro me prioritní. Barva mi nakonec přišla až 3.1., nechápu proč udávaji termín doručení, když se liší téměř o týden, a mají kolonku: termín dodání je pro me prioritní, když se nikdo ani neozve, že dodání bude opožděno. Chápu, že se muže stát, ze se zpozdi dodávka od jejich dodavatele, ale bylo by fajn to dat aspoň vědět.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem si zboží s doručovací dobou 3-5 pracovních dnů s tím, že je na centrálním skladě, po osmi dnech se nikdo z obchodu neunavoval mě kontaktovat s informací o osudu mé objednávky, když jsem se ozval sám, zástupkyně obchodu o ní neměla ani tušení, ale slíbila, že vše zjistí a ozve se. Nikdo se samozřejmě neozval, můj druhý dotaz se setkal s vágní informací, že zboží je objednané, ale dosud nedorazilo.
    Takže obchod neví, co má vlastně na skladě, a sledování osudu objednávek považuje za nadbytečný luxus, není se proto co divit, že nekomunikuje se zákazníkem, protože nemá vlastně o čem….

    Reakce obchodu Barvy na dřevo

    Dobrý den,

    potvrzuji, toto se opravdu nepovedlo. Je to přesně jak píšete. Standardně opravdu umíme toto zboží při vyprodání dodat do 5 pracovních dnů, nicméně, vyskytl se neočekávatelný problém u dodavatele, který jsme nedokázali ovlivnit. Proto to zpoždění. Za čekání se samozřejmě omlouváme a děláme všechno pro to, aby bylo zboží u zákazníků včas. Bohužel ne vždy se to podaří, viz Váš případ.

    Tým Barvy na dřevo.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Přestože obchod nabízí možnost volby - termín doručení je důležitý - pět dní jsem neměl informaci o stavu mojí objednávky, přestože v době objednán byly všechny položky skladem. Na moji emailovou urgenci jsem dostal robotickou odpověď až další den pak mail s tím, že zboží mi je nyní expedováno. Pokud je pro Vás termín dodání důležitý pak se obraťe jinam.

    Reakce obchodu Barvy na dřevo

    Dobrý den Romane,

    rádi bychom vaši recenzi uvedli na pravou míru, i když v zásadě souhlasíme s tím co jste napsal.

    Objednal jste 10L balení oleje + 2 štětce. Štětec byl bohužel skladem pouze 1 (toto množství bylo u produktu uvedeno), nicméně vzhledem k tomu, že se jednalo o speciální štětce, které držíme skladem pouze v malém množství, trvalo 5 dnů než jsme je doskladnili.

    Chyba byla, že jsme Vás o tom žádným způsobem neinformovali.

    Omlouváme se za komplikace. Snad změníte názor a zase u nás někdy nakoupíte.

    Tým Barvy na dřevo.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Odstín barvy naprosto neodpovídal uvedené paletě barev
    • Na zákaznickou podporu se nedá OPAKOVANĚ dovolat (v řádnu dní, ne hodin)
    • Vysoká cena
    • Na kvalitu barvy a výsledný efekt jsem se explicitně ptala pracovníka společnosti. Byl mi doporučen zakoupený typ barvy, který měl splnit naše potřeby

    Možná kdybych do barev nepsala email s dotazem, jakou barvu si koupit, byla bych lehce shovívavější. Po jasném popsání potřeby efektu (překrytí vnitřního dřevěného obložení do určitého tónu) jsem dostala tip na druh barvy. Nakonec jsme si sice vybrali jiný odstín, na problému to však nic nemění. Podle vzorníku barev jsme si vybrali jemnou elegantní béžovou, která měla dřevo proměnit do světlejší barvy se zachováním textury. Odstín a jeho číslo jsem kontrolovala 3x! Došlá barva byla už po otevření jiná. Řekli jsme si, že je to třeba jako u barev na vlasy - mění odstín v průběhu. No tak nezměnila. Místo béžové přišla modro šedá, která po natření vypadala jako PLÍSEN. Nyní máme půlku dětského pokoje plesnivou. Tak odporný odstín jsem ještě neviděla. Zkusili jsme několik vrstev a nakonec situaci vyřešíme bud nějakým lakem z bauhasu, co dřevo totálně zakryje, nebo obložení po dvaceti letech strhneme. Díky moc!!!!!!!!

    Reakce obchodu Barvy na dřevo

    Vážená paní Zuzano,
    Přikládám doslovný přepis mailové komunikace mezi Vámi a naší technickou podporou:


    Dotaz zákazníka:

    Dobrý den,
    potřebovala bych poradit s výběrem barvy na dřevo. V bytě máme dřevěný obklad, rádi bychom ho natřeli na tyrkysovou s efektem, aby to vypadalo jako v přiloženém obrázku. Obložení bude v dětském pokoji, kde bude spát miminko a později si hrát dítě. Co bych měla koupit?
    Mockrát děkuji
    Zuzana


    Odpověď technické podpory:

    Dobrý den,
    napadá mě pro takovýto odstín leda tento produkt:
    TIKKURILA PANEELI-ASSA - ODSTÍN 3463
    ODKAZ NA VZORNÍK
    nicméně neumím garantovat intenzitu odstínu (závisí na hrubosti povrchu - čím hrubší, tím intenzivnější).


    Žádná jiná komunikace mezi Vámi a našim e-shopem až do dnešního dne neproběhla.

    Dále přikládám výňatek z obchodník podmínek a emailu, kterým zákazníka informujeme o odeslání zboží:

    Před započetím aplikace prosím vždy předem zkontrolujte správnost barevného odstínu na originálním vzorku materiálu, který musí být před aplikací upraven stejným způsobem jako cílový výrobek. Před použitím zboží prosím zkontrolujte, zda se opravdu jedná o Vámi vybraný výrobek (značka, typ, odstín, velikost balení). Zaniká tímto i nárok na náhradu škody, která vznikla nanesením nesprávného typu nebo odstínu nátěru na natíraný povrch.

    Závěrem bych rád doplnil, že DENNĚ příjmeme vyšší desítky telefonický hovorů, což ovšem neznamená, že se nemůže stát, že se zákazník občas nedovolá.

    S pozdravem
    Tým Barvy na dřevo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dopravce nekontaktuje vubec

    Objednavka prijata a tim kontakt konci. doprace nikdy neposle sms, nikdy se nespoji a nikdy nedoda.

    Reakce obchodu Barvy na dřevo

    Rádi bychom pro ostatní zákazníky tuto recenzi uvedli na pravou míru, resp. napsali naši verzi průběhu objednávky.

    Zákazník si od samého počátku kladl nesplnitelné požadavky, např. přesné sdělení času doručení objednávky, i přesto, že byl upozorněn, že toto nejsme schopni dopředu sdělit, trval na odeslání objednávky, což jsme ještě v den vytvoření objednávky učinili.

    Následující den bylo tedy zákazníkovi doručováno, nicméně vzhledem k tomu, že zadal neexistující telefonní číslo, logicky se s ním přepravce nedokázal zkontaktovat. I přes veškerou naši snahu o následné doručení, zákazník nespolupracoval, platné telefonní číslo nedodal, proto jsme se rozhodli zásilku vrátit zpět k nám a objednávku stornovat.

    Veškerá komunikace probíhala prostřednictvím e-mailu a od samého začátku působila velmi zvláštně.

    Celé nám to připadá jako účelová objednávka pro negativní recenzi, "zákazník" očividně o dodání zboží nikdy neměl zájem.

  • Expedováno 19.5. a do dnešního dne nám zásilka nepřišla.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Poskozeno

    Po rozbalení neporuseneho balíku jsem vytáhl plechovku s lazurou, která byla zjevně již takto vložena. Víko vypoukle a zdeformovane, tím pádem netěsnici, naivně prelepeno lepicí páskou, Všude kolem víka poteceno a zabaleno do fresh folie.
    Drzost to takhle poslat. Rozhodne nedoporučuji.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neúplná dodávka, chybělo zboží za cca 900 Kč, první reakce obchodu "dopošleme", bohužel nestalo se, další urgence bez odezvy

    Už ne...