• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zvenci dukladne zabaleno
    • Zdeformovane plechove obaly obsach zasilky znehodnocen vyteklou lazurou

    zaplacena doprava WEDO je spatna kazi praci druhych POSKOZUJE ZAKAZNIKY

    Reakce obchodu Barvy-laky-prodej

    Dovoluji si reagovat na recenzi.Bohužel v ČR neexistuje přepravní společnost,která by za rozumnou cenu přepravovala
    nebezpečné látky(barvy,laky,ředidla,chemikálie atd.)
    Jedna z možností je použít paletovou přepravu (Toptrans,Geis aj.),kde ovšem cena dopravy skoro vždy přesáhne cenu odesílaného zboží.
    Druhá z možností je využít přepravce specializující se na balíkovou přepravu (PPL,DPD,ČP) ,ale ty mají z přepravy vyloučeny výše uvedé druhy zboží ,většinou spadající pod ADR.Při odesílání těchto položek jdeme VŽDY DO RIZIKA ,že při jejich poškození jdou za námi všechny náklady s tím spojené (vlastní zboží,jiné balíky,poškození nákladového prostoru apod.) .Abychom eliminovali poničení zásilek je proto zboží baleno do 3-násobného obalu a balík následně řádně označen.
    Bohužel nejsme schopni ovlivnit zbývají článek a to přepravu na depo a k zákazníkovi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Objednané lepidlo přišlo v nepoužitém stavu ( totálně ztvrdlé ),
    poslal jsem nazpět , nepřišly ani peníze ani nový výrobek.

    Reakce obchodu Barvy-laky-prodej

    Dovolujeme si reagovat na tuto recenzi, která se nezakládá na pravdě.
    Zákazník si převzal zboží v pátek 19.7. na pobočce zásilkovny. Až v pátek 2.8. nám bylo zboží doručeno zpět s poznámkou, že zákazník zboží vrací a požaduje vrácení peněz. Následně jsme na Heuréce zjistili obvinění zákazníka, že dodáváme nekvalitní zboží a že nereagujeme. Bohužel dodací lhůty přepravců neovlivníme, zásilka zpět na naši adresu putovala podle všeho déle než týden a do té doby jsme neměli žádné informace o problému. Majitel naší firmy kontaktoval zákazníka ihned po víkendu, jakmile jsme obdrželi balíček, aby se vysvětlila situace a navrhl řešení problému ke spokojenosti zákazníka. Ze strany naší firmy nedošlo k pochybení, zboží bylo v záruce, navíc není v moci žádného obchodníka nějakým způsobem zkontrolovat obsah výrobku originál zabaleného. Ze zákona má obchodník lhůtu 30 dní na vyřešení reklamace, pokud není s výrobkem něco v pořádku. V tomto případě jsme lhůtu 30 dní vůči zákazníkovi nevyužili. Zákazníkovi jsme navrhli rovnou vrácení peněz a ne výměnu, neboť při kontrole ostatního zboží jsme zjistili všechny kusy ze stejné šarže a tedy zde hrozila reálná šance, že budou lepidla také nepoužitelná. Reklamační řízení se všemi náležitostmi jsme volili mezi naší firmou a dodavatelem. V úterý 6.8. byly na účet zákazníka odeslány peníze za vrácené zboží. Kolektiv Barvy M.J.Final.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Lzou zakaznokovy do posledni chvyle pisou zbozi ktere chci ale dodavsji ve skutecnosti smejd
    Umyslne klamani zakaznika

    Reakce obchodu Barvy-laky-prodej

    Dovolujeme si ohradit se proti tomuto nepravdivému obvinění.
    Zboží, které si zákazník objednal, plně korespondovalo s tím, co je vyfoceno na E-shopu, včetně podrobného popisu.
    Během telefonické komunikace mezi kupujícím a naší firmou jsme zjistili, že požadované zboží není vhodné pro účel, ke kterému ho chce zákazník použít. Na to jsme zákazníka okamžitě upozornili a zároveň jsme mu nabídli náhradní alternativu, která byla adekvátní pro požadovaný účel.
    Toto zákazník odmítl a objednávku zrušil.
    Takže není pravda, že jsme mu poslali špatné zboží (jak mylně uvádí v hodnocení), transakce vůbec neproběhla.
    Naopak jsme přesvědčeni, že z naší strany šlo o profesionální přístup s odbornou poradou, týkající se správného použití
    objednaného zboží.
    kolektiv Barvy M.J. Final s.r.o.