Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Dobré ceny
- Příšerně dlouhé dodací lhůty-i když u výrobku uvedené...
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Neodpovídají na e-mail.
Zboží nepřišlo v pořádku, na můj mail nikdo neodpověděl.
Reakce obchodu Barvy-eshop
Dobrý den,
Váš podnět prověřím, nevím, kde se stala chyba, ale u ostatních objednávek ale komunikace obchodu je hodnocena velmi kladně, je možné, že mail spadl do spamu, raději doporučuji kontaktovat i po telefonu, když na mail není žádná reakce.
Zjistíme podrobnosti a budeme vás kontaktovat.
S pozdravem
Jakub Hlaváč -
Nedoporučuje obchod
Velmi doporučuji si prvně ověřit, jestli jsou schopni Vám zboží dodat. Předpokládal jsem totiž, že pokud si zboží objednám v úterý, do pátku dorazí. Nedorazilo a do čtvrtka jsem ani nedostal zprávu, kdy dorazí. Na můj telefonát s dotazem, kdy zboží dorazí mi paní řekla, že pokud ho stihne zabalit, tak do pátku přijde. Překvapivě mi ale neřekla, dobře, budu se snažit ho na poštu donést, ale rovnou navrhla, jestli chci objednávku zrušit. Zajímavá podnikatelská metoda...
Reakce obchodu Barvy-eshop
Dobrý den,
sběr zboží probíhá svozem přepravní společností, byť se jedná o ČP která má pobočky všude, smlouva nám neumožňuje doručit balík na pobočku ČP, ale je možné balík pouze předat kurýrovi, nebo na centrálním depu. Jinak objednávka byla vytvořena ve středu 5.10.2016 v 00:20hod. Pokud by byla vytvořena v úterý, určitě by do pátku dorazila.
Co se týče storna objednávky, pokud nejsme schopni 100% zaručit dodání dle požadavku, nemáme problém se stornem, raději volíme tuto metodu, než aby jste se zbožím počítal a ono nedorazilo. V každém případě se omlouvám za jednodenní prodlení, objednávky vychystáváme v pořadí jak přijdou a někdy jsme nuceni odeslat i skladovou položku až na druhý den.
S pozdravem
Jakub Hlaváč -
Nedoporučuje obchod
- Dodáno jiné zboží než bylo objednáno
-
Nedoporučuje obchod
- rychlost,cena
- doprava zbozi
zbozi dorazilo v popraskanem obalu,vice nez tretina materialu byla vylita v igelitovych obalech..chyba dopravce.
Reakce obchodu Barvy-eshop
Dobrý den,
velice nás mrzí Vaše negativní skutečnost s přepravcem, bohužel i přes veškerou naši snahu, se to někdy nedá ovlivnit. Proto doporučujeme takový balík nepřebírat a sepsat s přepravcem reklamační protokol. V takových případech zasíláme okamžitě nové zboží, aniž bychom čekali, než se vyřídí reklamace.
Jakub Hlaváč -
Nedoporučuje obchod
- Relativně přehledné webové stránky - snadno jsem našel požadované zboží.
- Žádná komunikace ohledně stavu objednaného zboží.
- Dlouhá dodací lhůta.
Měli na skladě přesně to zboží, které jsem hledal.
Bohužel ani po deseti dnech žádná informace o stavu objednaného zboží, přestože na stránkách udávají dodací dobu 3-5 dní.
Vhledem k nedokončení obchodní transakce (čili nedodání zboží) nedoporučuji tento obchod. -
Nedoporučuje obchod
- nemuzu jeste hodnotit zbozi jeste nedorazilo do zasilkovny.
kolonku nedoporucuji jsem zaskrtnul z duvodu ze jinac pruzkum nejde odeslat.A zbozi jeste nemam.pokud prijde,u tohodle zbozi me termin dodani netlaci budu ho potrebovat az koncem brezna.tak klidne doporucim.Nyni doporuceni by byl hazard z duverou.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Ten kdo bali zboží, neuvažuje. Dva 15kg primalexy dá do krabice bez možnosti uchycení a neda na to cedulku "křehké". Samozřejmě s tím pri dopravě nekdo hodil a půlka primalexu byla vylita v krabici...
-
Nedoporučuje obchod
- Reklamace
Nakupy s osobnim odberem