Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Ještě doplňuji, že hodnocení shopu - recenzi lze provés vyplněním formuláře po dodání zboží, tekže ti, kdo nic nedostanou nemohou ani zápornou recenzi udělit :-(

  • Velké rozladění. Objednávka 13.12.2012, urgence 4.1.2013, info , že jsou inventury. Další urgence 16.1.2013. Bylo mi sděleno, že zboží je nedostupné. V době objednání bylo dostupné. Nejhorší e-shop co znám.

  • Chachar: a musím říct,že se to doteď vůbec nezměnilo...:-(

  • Tak tohle se Tak často nevidí...obchod, který se podbízí na netu nižšími cenami knih, než má ve svém obchodě v Brně, tak vám přidá k objednávce 25.- kč za osobní odběr. Přitom knihy si vyzvedáváte přímo v prodejně, kde je má. Přitom polatek nemá nikde uveden, vyskočí na vás až na konci objednávky. Zakladatel Barvič se musí obracet v hrobě.

  • Oprava předchozího příspěvku: "objednám knihu za 150,- a sleva z toho 30,- plus manipulační poplatek 25,- tak těch pět korun je opravdu taková legrace asi, že?

  • Osobně jsem s komunikací spokojena, zboží objednáno a týž den většinou připraveno k vyzvednutí, ale...ale ten nešťastný manipulační poplatek? CO TO JE? Pokud je sleva pro registrované zákazníky 20% a já si objednám knihu za 15%,- sleva 30,- a manipulační poplatek 25 - tak tohle je víc než nefér. Osobně objednávám v tomto knihkupectví pouze v případě, kdy nemají knihy v knihkupectví Daniel, případně Levných učebnicích, kde mají hodně solidní ceny a sleva přes e-shop je skutečně sleva a ne obratem navýšena o ten nešťastný manipulační poplatek...

  • U tohoto obchodu jsem objednával 3 knihy, které dle webu byly všechny skladem. Uběhl více jak týden a knihy nikde a ticho po pěšině. Dvakrát jsem urgoval a žádná odpověď. Objednávku jsem tedy logicky stornoval a raději koupím u konkurence. Nesnáším, když píšu někomu email a on mi není schopen ani odpovědět a navíc když je to obchodník a jde mu o kšeft, tak by se měl jinak smekat. Takže za mě nedoporučuju.

  • Pozor, k osobnímu odběru si začali účtovat poplatek 25 Kč. Dost nepochopitelné.

  • Mě tam chyběla stránka 95-96 .... končilo to stranou 94 ..tak jsme to museli reklamovat !

  • Bohužel jsem jedním z nešťastných zákazníků tohoto obchodu. Je naprostá pravda, že nerozeznávají rozdíl mezi skladem a nedostupností.

    Objednal jsem si zboží a až po patnácti dnech (a to jsem jim musel ještě sám napsat!) mi sdělili, že zboží není skladem (v době objednání skladem bylo).

    Komunikace je na velmi špatné úrovní a nejsou schopni vyřídit činnost, jakou je kontrola stavu zboží na skladu.

    Tímto přístupem ztratili ve mě důvěru a tím pádem také zákazníka.

  • U Barviče neznají rozdíl mezi "skladem" a "nemáme".

    Objednal jsem si knihu označeno "skladem" a druhý den mi volali, že jim ji dodavatel nepošle, protože ji už nemá. Jinými slovy, lhali.