Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Velmi arogantní chování personálu
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Ne moc ochotný pán na kontaktním čísle, že nepřijde do emailu sledovací číslo zásilky, pokud máte doménu @seznam.cz Vás upozorní, až to urgujete...ale do mailu Vám to znova nepošle...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží barva nesouhlasí s vyobrazením na e shopu,Vrácení složité

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Katastrofa, objednáno na osobní odběr, potvrdili na jinou pobočku, upozornil jsem na chybu, slíbili nápravu a pak už komunikace nulová.

    Reakce obchodu Bartida Multibrands

    Dobrý den, velice nás mrzí tato vaše nepříjemná zkušenost. Jsme rádi, že ji s námi sdílite, jen tak se nám podaří vylepšovat naše služby.
    Telefonicky jsme si s Vámi domluvili, že Vaši objednávku na Vámi požadovanou pobočku přesměrujeme, což pro nás bylo závazné a Vaše objednávka byla k odběru na dané pobočce i takto připravena. Bohužel nedošlo k jejímu vyzvednutí.
    Pokud máte o požadované zboží i nadále zájem, prosím konktaktujte nás a my Vám zboží připravíme k odběru.
    Děkujeme a ještě jednou prosím přijměte za tuto nepříjemnost naši omluvu.
    Bartida Tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem neobdržela. Šlo o dárkovou sadu několika výrobků, kdy obchod mi sice napsal, že objednávka na mne čeká, ale zároveň uvedl, že mnou objednané zboží vlastně nemá a nabízí mi za stejné peníze náhradní, ovšem o třetinu levnější kus

    Reakce obchodu Bartida Multibrands

    Dobrý den, velice nás mrzí tato vaše nepříjemná zkušenost. Jsme rádi, že ji s námi sdílite, jen tak se nám podaří vylepšovat naše služby.
    V době Vaší objednávky došlo k nedoskladnění výrobků z našeho hlavního skladu. proto jsme vám nabídli náhradní řešení. Velmi nás mrzí, že nabídnutý náhradní výrobek ve stejné litráži a ve stejné ceně nebyl pro Vás tím adekvátním.
    V případě, že budete mít o danou sadu ještě zájem, buď v alternaticní verzi ihned, nebo v originální verzi po Velikonocích, prosím kontaktujte nás a my s vámi objednávku znovu zprocesujeme.
    Děkujeme a ještě jednou prosím přijměte za tuto nepříjemnost naši omluvu.
    Bartida Tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neměli to co inzerovali na stránkách. Pro mne ztráta času. Bohužel jsem propásl termín kdy dát tento dárek
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stále mi chodí hodnotenie, ale nič som u Vás nekupovala!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ano, zboží dorazilo, ale jiné než jsem zaplatil....zaplatil jsem při převzetí v zásilkovně a doma jsem se nestačil divit....zaplatil jsem dražší a dostal levnější. už si u nich neobjednám, není to solidní obchod

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    žádná komunikace

  • Nič som si ani neobjednala, obchod vôbec nepoznám a prišlo mi "hodnotiť e shop" Nerozumiem odkiaľ máte môj kontakt

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • byla mi dodána lahev s jiným uzávěrem, než jaký je zobrazen v nabídce
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zlá komunikace zbozi neodoslano

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Minulý týden jsem si objednal vaječný likér, v pondělý doručili likér do zásilkovny, ale rozbitý takže byl vrácen, je sobota a do dnešního dne se mě nikdo neozval, žádná omluva ani oznámení, kdy pošlou znovu likér. Obsah nebyl ani vystlán nějakou pěnou, ani označen, že je v balíku křehký obsah.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • platba za dovoz i při ceně nad 1000kč, žádné akce, slevy
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Na webu nemají složení, doporučené poměry (u sirupů)...

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nepříjemná slečna/paní prodavačka. Jinak vše ok.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • 13 dní čakania na objednávku

    Objednával som viackrát z tohto obchodu, ale toto bolo naposledy. 13 dní doručenia objednávky ? Komunikácia po telefóne "Pani, ktorá ma na starosti e-shop je na dovolenke" "Odošleme ju v piatok 12.7" Objednávka z dňa 4.7 vybavená 17.7, škoda, že sa nedá objednať z oficiálneho obchodu a pre česko a SK to je sprivatizované... Z talianska by to určite došlo skôr...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na obchodního zástupce čekám měsíc....................
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nepoužitelný poč. program pro objednání

    nenabízí výběr dopravců. Firmu Messenger jsem nikdy nedostal v nabídce. Platba bank. převodem pouze Pay brána a ta byla nepřipojitelná. Nebyl jsem schopen zaplatit. Výběr zboží zajímavý, ale i pro jiné oblasti než Praha

    • byl to první a poslední nákup v tomto obchodě, pokud si 15. objednám zboží a dorazí mail, že čekají na naskladnění, tak čekám, ale dnes do 26. mi nikdo neposlal mail kde by bych byl vyván k převzetí zboží, to je snad hodně hustá legrace ...:-((( pokud to někdo zodpovědný čte, jedná se o objednávku č. 1005934