Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Měla jsem 3 dny na vyzvednuti. Poslední den, jediný, kdy jsem se mohla uvolnit z práce, měli zničehonic zavřeno. Na telefon ani email nereagovali a objednávku stornovali, ačkoliv nevyzvednuti objednávky bylo chybou na jejich straně. Žádná omluva ani ochota situaci řešit.

    Reakce obchodu BARFLIFE

    Dobrý den, omlouváme se za komplikace. Každý zákazník má na vyzvednutí své objednávky 3 prac. dny. Prodejna byla zavřená v pátek 24.2.2023 a tento oznam byl uveden předem na našem eshopu i ostatních sociálních sítích. Žádný e-mail od Vás nám doručen nebyl. Z důvodů uzavření prodejny jsme Vám lhůtu pro vyzvednutí objednávky automaticky prodloužili do pondělí, kdy jsme Vás kontaktovali zpět (zmeškaný hovor v pátek od Vás), ale bohužel bez odezvy. S pozdravem Janča, za tým BARFLIFE.