Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den,

    jelikož mi nejde přidat recenze na tento e-shop, píši ji sem. Objednala jsem si boty 13.9. boty dorazily 20.9.2022. Boty mi po vyzkoušení byli malé, proto jsem požádala o výměnu. Výměna bot za jiný typ i velikost proběhl bez menších problémů. Jelikož mi boty, ale opět neseděli, požádala jsem o vrácení peněz 4. 10., pán mi odepsal na email 12. 10., boty jsme druhý den odeslala, boty byly vyzvednu e-shopem dva dny po odeslání. A od té doby klid, až jsem se 21.10. dotazovala, v jaké fázi se právě moje reklamace nachází, tak mi 23.10. došel email se stornem objednávky a dobropisem se splatností 6.11. bohužel k dnešnímu datu peníze na účtě stále za boty nemám, na moje emaily nikdo nereaguje, na telefon se nelze dovolat.

    Takže ráda bych se, alespoň takto snad již dozvěděla nějakou reakci e-shopu. Pokud se stále nebude nic dít, nahlásím vše na ČOI.