• Byla udělaná objednávka, ale na e-mail nepřišlo žádné potvrzení!

    Reakce obchodu Barbinia

    Dobrý den. Někdy se stane, že mailová schránka zákazníka vyhodnotí zprávy z naší administrace jako spam a zařadí je do složky "Spam", nikoliv do Příchozí pošty, tudíž se informace k zákazníkovi nedostane. My o tom nevíme, dokud se nám zákazník neozve (telefonicky nebo mailem), že mu nic nepřišlo. Potom už se to dá řešit. V tomto případě šlo o platbu předem, takže jsme se Vám po nějaké době ozvali, že platba nedorazila (protože údaje k platbě, které jsme Vám poslali, spadly do spamu), Vy jste ji poslala, a nyní je již zásilka odeslána. Hlavně, že se nám nakonec podařilo se spojit, domluvit a všechno dobře dopadlo.

  • Recenze byla odstraněna z důvodu vulgárního obsahu.