• Nedoporučuje obchod

    20 %

    Byla objednana drevena detska zidlicka, zbozi bylo poskozeno aniz by byl poskozeny obal/krabice

    Reakce obchodu bambino

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi a omlouváme se za případné poškození, které bohužel nebylo možné zjistit, jelikož zboží je dodávané v originálním balení přímo od výrobce.

    V případě, že obdržíte poškozené, či nekompletní zboží, obratem nás kontaktujte pro vyřešení reklamace. Standardně Vám dopošleme nový díl, nebo vyměníme kompletní balení. Bohužel dosud jsme neobdrželi žádné informace ohledně reklamace, tudíž jsme situaci nemohli řešit.

    S přátelským pozdravem,
    Bambino.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží přišlo odřené na více místech.

    Reakce obchodu bambino

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi a mrzí nás poškozené zboží. Dosud jsme o poškození neobdrželi žádné informace, čili nemohli jsme situaci řešit.

    Pro vyřešení nás neváhejte kontaktovat na email [email protected]

    Může se stát, že k poškození dojde při přepravě zásilky, což se bohužel bez zpětné vazby zákazníka nedozvíme a nijak tuto situaci neovlivníme i přesto, že se snažíme minimalizovat riziko poškození při přepravě.

    S přátelským pozdravem,
    Bambino.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží na dobírku, mělo být skladem. Objednávka zrušena obchodem bez jakýchkoliv komunikace, návrhu alternativy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Bylo mi doručeno jiné zboží než jsem si objednal.

    Reakce obchodu bambino

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za recenzi. Dosud nás o chybném doručení nikdo neinformoval, tudíž jsme situaci nemohli řešit.

    Dle skladových zásob se jednalo o správný produkt, ovšem v případě chyby, či kontroly nás neváhejte obratem kontaktovat pro vyřešení situace.

    S přátelským pozdravem,
    Bambino.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Postýlka nám přišla v hrozném stavu a poškozená. Teď čekáme na vyjádření k reklamaci od obchodníka.

    Reakce obchodu bambino

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi a omlouváme se Vám za poškozené zboží.

    Dle uvedených fotek se jednalo o poškození při přepravě, ovšem našly se i nedokonalosti z výroby. Z tohoto důvodu byla reklamace uznána a se zákazníkem jsme se domluvili na vrácení postýlky na naše náklady a vrácení částky za poškozené zboží.

    S přátelským pozdravem,
    Bambino.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Příjemné jednání
    • Objednávka trvala moc dlouho než odeslaly
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Postylka prisla nehezky natrena, s malou prasklinkou, odrena a okolo sprusli bylo drevo ostipane.

    Reakce obchodu bambino

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Dosud jsme neobdrželi žádné informace ani fotky k reklamaci, nemohli jsme tedy situaci řešit a nemůžeme posoudit, zda vady nebyly způsobené při přepravě.

    S přátelským pozdravem,
    Bambino.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Proutěný koš pro miminko - Když jsme rozbalili balík, byli jsme dost zklamání. Bylo prasklé kolečko, poškrábaný a ušpiněný koš bohužel jsme si s tím museli nějak poradit sami, na vrácení už nebyl čas.

    Reakce obchodu bambino

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaší recenzi, ovšem dosud jsme neobdrželi žádné informace o poškozeném, či jinak vadném zboží.

    Při oznámení reklamace bychom Vám poškozené díly vyměnili do druhého prac. dne, nebo Vám nabídli slevovou kompenzaci. Preferovaný postup reklamace necháváme čistě na zákazníkovi, aby proběhlo vše ve prospěch a spokojenosti zákazníka, bohužel když neobdržíme ani oznámení o reklamaci, nemůžeme situaci řešit.

    Omlouváme se Vám za případné komplikace.

    S přátelským pozdravem,
    Bambino.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlost vyřízení objednávky

    Objednala jsem typ hvězdy a poslali typ medvídci na bílé

    Reakce obchodu bambino

    Dobrý den,
    prosíme o uvádění pravdivých informací.

    Objednali jste si zboží, u kterého je více variant a v popisu produktu máme uvedené, že požadovanou barvu je nutné uvést do poznámky k objednávce. Žádnou poznámku jste však neuvedli, neobdrželi jsme ani email, ani SMS s požadovaným vzorem, tudíž Vám byl vyexpedovaný náhodný vzor.

    I kdybyste si popis produktu nepřečetli, stále je na úvodní fotce produktu bílý vzor s medvídky, nikoli hvězdičky, které ani nejsou skladem.

    Chyba tedy nastala na straně zákazníka a nepozornosti, nikoliv na naší straně.

    Děkujeme za pochopení a přejeme příjemné prožití svátků,
    Bambino.cz

  • Jedná se o výrobek jak vidět z plastu. Při smontování, přesněji pouzder kde jsou zabudovaná kolečka, nelze je zasunout na doraz. Takže každé kolečko je v jiné výšce. Při větším zatlačení dochází k poškození rámu chodítka.

    Reakce obchodu bambino

    Dobrý den,
    omlouváme se, jestliže jste obdrželi zboží s vadou a neváhejte nás kontaktovat pro vyřešení reklamace, ať už emailem, nebo telefonicky (po-pá 8:00-15:00).

    Dosud jsme bohužel neobdrželi žádné informace o vadě, tudíž jsme reklamaci nemohli řešit.

    S přátelským pozdravem,
    Bambino.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychle dodání
    • Posilaji poškozené veci a nereaguji na reklamace

    Zakoupila jsem dceři toaletni stolek. Přišel s poškozeným sklem. Na email nikdo nereaguje. Napsaný před 5.dny. Nedoporučuji. Koupit za 2600 Kc vec a jeste ji na vlastní náklady opravovat, je velká sprostarna.

    Reakce obchodu bambino

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi a prosíme o uvádění pravdivých informací bez šíření lží. Z Vaší strany jsme nedostali jedinou informaci o tom, že byste obdrželi zboží poškozené, či jinak znehodnocené, tudíž jsme situaci nemohli řešit.

    Na eshopu uvádíme, jak telefonický kontakt, tak kontakt emailem. Ani jeden z těchto způsobů jste nevyužili a nyní šíříte lži o tom, že nereagujeme. Bohužel nemáme na co reagovat.

    V případě, že bychom obdrželi sebemenší informaci o poškozeném zboží, rádi Vám zboží vyměníme za nové, či poskytneme slevovou kompenzaci, aby byla reklamace ve prospěch zákazníka.

    Neváhejte nás kontaktovat na tel. čísle 702 154 322 (po-pá 8:00-15:00), nebo na emailu [email protected] pro vyřešení reklamace.

    S přátelským pozdravem,
    Bambino.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nedostatečně informuje o stavu objednávky.

    Reakce obchodu bambino

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor. Mrzí nás, že s informováním nejste spokojení. Budeme rádi, když se nám ozvete a pomůžete nám služby zlepšit.

    Informování během vyřizování objednávky probíhá automaticky přes systém dle našeho potvrzování.
    1) Při vytvoření objednávky obdržíte email s potvrzením o přijaté objednávce.
    2) Pokud je zboží skladem, obdržíte obratem email s informací, že je zboží skladem a objednávka bude v co nejkratším termínu vyexpedovaná.
    3) Informujeme zákazníka, že objednávka je již zabalená a nachystaná k předání přepravní společnosti, kterou si zákazník sám vybral.
    4) Informování o stavu objednávky přebírá přepravní společnost, která zasílá SMS i emaily s číslem zásilky pro sledování pohybu. Řidič před doručením zásilky standardně zavolá pro bližší domluvu.

    Dojde-li v průběhu vyřizování objednávky k jakékoliv komplikaci, či vyprodání skladových zásob, obratem kontaktujeme zákazníka telefonicky či emailem pro bližší domluvu ohledně dalšího postupu s objednávkou.

    V případě, že zákazník emaily neobdrží, zadal nám chybný email do objednávky a to bohužel neovlivníme. Každopádně stále má možnost zavolat a o objednávce se informovat telefonicky.

    S přátelským pozdravem,
    Bambino.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží objednáno, odesláno, po dvou dnech mělo dorazit, ale nestalo se, obchod objednávku zrušil za pochodu a zásilka z depa byla odeslána zpět. Nevím proč, nepochopila jsem důvod. Každopádně vím, že tady už si nic neobjednám

    Reakce obchodu bambino

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaší recenzi.

    Po přezkoumání situace ohledně Vaší stornované objednávky jsme zjistili, že zásilka nebyla vyzvednutá na výdejním místě (DPD Pickup), na které jste si zboží objednali, a proto se nám vrátila zpět. V případě, že se zásilka vrátí zpět a nemáme zpětnou vazbu od zákazníka, automaticky dochází ke stornování objednávky.

    Situace nás mrzí, ovšem chyba nastala nevyzvednutím zásilky, nikoli při její expedici či doručení, a to z naší strany neovlivníme.

    S přátelským pozdravem,
    Bambino.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kvalita zboží totální katastrofa.. Komoda mi přišla obouchaná, šuplíky jdou z těžka vysunout a šíleně vržou.. V životě bych si od nich už nic nekoupila!!!
    Zklamaná a moc..!!!!!Fotky jak to vše vypadalo mám v mobilu. Doufám, že se dočkám zpětně vazby. Karova Andrea

    Reakce obchodu bambino

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší recenzi. Dovolíme si nesouhlasit s "katastrofální" kvalitou zboží, jelikož kvalita zboží nesouvisí s poškozením, které může vzniknout při přepravě, či následné manipulaci. Vámi vybraného produktu jsme prodali stovky, možná i tisíce kusů a dosud jsme se nesetkali se stížností na kvalitu.

    Bohužel zboží bez poškození nelze 100% zaručit, jelikož při přepravě může nastat poškození produktu i přes snahu minimalizovat toto riziko. V případě poškození má zákazník právo na reklamaci, které jste doposud nevyužili a o poškozeném produktu jsme neobdrželi jedinou informaci telefonickou, ani emailovou podobou.

    S přátelským pozdravem,
    Bambino.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží bylo zničené

    Reakce obchodu bambino

    Dobrý den,

    v případě poškozeného produktu využijte prosím své právo na reklamaci a kontaktujte nás emailem, nebo telefonicky pro vyřešení. Dosud jsme žádnou informaci o poškození neobdrželi.

    S přátelským pozdravem,
    Bambino.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • Rychlost doručení
    • Veškeré zboží co jsme si objednali bylo poškrábané nebo prasklé. Velké zklamání.

    Reakce obchodu bambino

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší recenzi, ovšem dosud jsme neobdrželi žádné informace o poškozeném zboží, tudíž jsme situaci nemohli řešit.

    Poškození zboží může vzniknout i při přepravě, u originálně zabaleného zboží může být poškozeno již z výroby, ale bez zpětné vazby zákazníka se to bohužel nedozvíme.

    S přátelským pozdravem,
    Bambino.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Týden čekám na vracení platby za objednávku zrušenou ze strany obchodu

    Reakce obchodu bambino

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš názor a prosíme o uvádění pravdivých informací. Objednávka byla vytvořená dne 13.1. ve večerních hodinách a následující den ráno Vás kolegyně informovala o stavu objednávky. Po telefonu jste se domluvili na stornování objednávky a na tom, že nám zašlete číslo účtu pro vrácení peněz.

    Číslo účtu jsme však obdrželi až emailem 17.1.

    Peníze se snažíme vracet co nejdříve, aby se o ně zákazník nemusel bát a měl jistotu vrácení.

    S přátelským pozdravem,
    Bambino.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabíjecí zboží které nemají skladem

    V obchodě jsem měla objednané dvě židličky , které dle e-shopu byly skladem. Poté mě přišel e-mail s tím, že zboží bylo předáno české poště a další den, že zboží skladem není.

    Reakce obchodu bambino

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší recenzi a omlouváme se za nepříjemnou zkušenost. Objednávku jsme předali do expedičního skladu, kde nebylo možné objednávku vyplnit, jelikož skladem byl poslední kus a ve Vaší objednávce jsme evidovali 2 kusy.

    Obratem se Vás tedy kolegyně snažila telefonicky kontaktovat pro bližší domluvu, bohužel bezúspěšně. Nikdo nám telefon nezvedal. Po emailové domluvě, kde jsme Vám nabídli možnost naskladnění zboží, či stornování objednávky, došlo ke stornování objednávky.

    S přátelským pozdravem,
    Bambino.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neodeslaná zásilka. Prý za to oni nemůžou což mi přijde jako totální hloupost….
    Nedoporučuji

    Reakce obchodu bambino

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší recenzi. O veškerých změnách a postupech ve vyřizování objednávky jsme Vás emailem informovali jako tomu je u každé objednávky. Poté, co předáme zásilku příslušnému přepravci, nemáme možnost zásilku měnit, ani jinak ovlivnit její termín doručení.

    Jelikož nebylo možné přesně určit polohu zásilky, odeslali jsme Vám druhý kus zboží, u kterého už bylo vše v pořádku a trasování bylo přesné.

    S přátelským pozdravem,
    Bambino.cz

  • Objednala jsem si drevene choditko pro dite a nedostali jsme k tomu tu palicku co tam je na obrazku na ten cimbal takze na to nemuze hrat.

    Reakce obchodu bambino

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaší recenzi. Pokud obdržíte nekompletní balení zboží, neváhejte nás obratem kontaktovat pro nápravu chyby.
    Chybějící zboží/příslušenství Vám dopošleme do druhého dne ode dne oznámení.

    Omlouváme se Vám za nekompletní balení, dosud jsme však o této situaci nedostali žádné informace.

    S přátelským pozdravem,
    Bambino.cz