Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem přebalovací podložku žluté barvy, přišla modrá se zmačkanými schrnutými rohy. Zbylé zboží bylo v pořádku.
-
Nedoporučuje obchod
- Bad service, delayed shipping
They informed me that they don’t have the quantity I ordered a week after the order was placed. Still waiting for the adjusted order to be shipped, I have no update on the shipping status.
-
Nedoporučuje obchod
- Výhoda žádná
- Obchod nekomunikuje, zboží mělo být dodáno 2.8.,telefon nikdo nebere
Nedoporučuji, žádná komunikace obchodu
-
Nedoporučuje obchod
Jsou to podvodníci. Žádné zboží mi nepřišlo. Rozhodne nedoporučuji!!
-
Nedoporučuje obchod
- Ani týden od objednání a okamžitého zaplacení mi zboží nepřišlo, při objednávání byla uvedena lhůta 2-3 pracovní dny
-
Nedoporučuje obchod
- hned po převzetí jsem musela dát nové baterky, hračka skřehotala, ještě jsem nepřišla jak reaguje na mrkev a pohlazení... jsem částečně zklamaná...
-
Nedoporučuje obchod
- udělala objednávku.Nedoručili a nereagují
-
Nedoporučuje obchod
Dudlíky na obrázku neodpovídají realitě. Ve skutečnosti jsou na dudlících úplně jiné obrázky. Objednal jsem už podruhé a opět mi došly špatné. Žádná reakce na první upozornění
-
Nedoporučuje obchod
- Do teď jsem nedostala email,ve kterém by mi obchod zaslal číslo účtu,abych lahvičku mohla zaplatit
Reakce obchodu Bambilon
Vážená paní Kreutzigerová,
celkem nás zaráží Vaše hodnocení :-( Email s podklady k platbě jste obdržela 12.5., což jste nám potvrdila emailem. Ale přesto jste napsala negativní nepravdivé hodnocení. Co na to říct????
Číslo účtu zasíláme až máme prověřené, že zboží máme na skladě.
Petr, Bambilon.cz -
Nedoporučuje obchod
- Zboží nejenže stále nedorazilo, ale ani obchod nekomunikuje.
-
Nedoporučuje obchod
Došly jiné motivy dudlíků, než jsem si objednal..
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Obchod nekomunikuje, neodpovídají na reklamaci, telefonické přislíby nedodržují...
-
Nedoporučuje obchod
- Objednano pred vice jak tydnem, na mail nereaguji. Zadne info ohledne dodaciho terminu.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Objednali jsme si přebalovací komodu a nějaké drobnosti pro miminko. Jako dopravce jsme zvolili Českou poštu, abychom si mohli nechat balík uložit na poště a poté vyzvednout. V nabídce bylo ještě PPL. 3.2. 22 mi volali z obchodu, že zboží balí, ale poštou není možné ho poslat, protože to chodí vždycky rozbité (tak nemají takového dopravce asi nabízet?) a že mi to pošlou GLS, které tady samozřejmě ani nemá Parcel shop.. Dozvěděla jsem se, že pokud nejsem těhotná, tak si to v pohodě odnesu.. No těhotná překvapivě jsem. Pak nastalo další divení, že všichni v mém okolí chodí do práce a nebudou doma...
Nakonec jsme vše vyřešili tak, že paní řidička byla ochotná a zavolala mi dopředu, partner si vzal v práci volno, přijel, věci odnosil a vrátil se zpátky do práce..
Mimochodem balík s komodou bych teda měla co dělat tahat a mimo těhotenství..
Takže pokud si chcete objednat zboží s větší hmotností na poštu, nemůžu bohužel z těchto důvodů eshop doporučit. -
Nedoporučuje obchod
Barvy krásné materiál příjemný. Ale po vyprání a to na 30 se to srazilo dá se to sice natáhnou ale už to není ono matrace je malinko skroucena. Takže vyuziji jako potah přebalovací podložky
-
Nedoporučuje obchod
Kdybych se nezeptala jak to vypadá se zbožím, ani nevím jestli by se mi obchod ozval. Matraci skládací měli s dostupností do 5 dnů, již je to skoro 14 dní a odpověď z obchodu byla, že nedokážou říct, zda matrace dorazí a ať se radši podívám jinde.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Nedodrží slíbený termín dodání.
Na uvedenou dobu dodání do týdne se moc nespoléhejte.
-
Nedoporučuje obchod
zboží bylo avizované jako skladem ale pak skladem nebylo
-
Nedoporučuje obchod
- Bohužel obchod napsal na dodací adresu jméno, které bylo na adrese fakturační (adresa vč. jména dodání a objednání se lišila), tudíž při dodání zboží nastal velký zmatek, kam a především na koho má být dodáno a málem se nedostalo k mým rukám
Reakce obchodu Bambilon
Dobrý den,
co se týče dodacích a fakturačních adres, ty si zákazník vyplňuje sám a takto jsou zásilky také odesílány. Systém automaticky generuje štítky, opravdu z naší strany není žádný zásah. K pochybení, bohužel, muselo dojít z Vaší strany při zadání adres přímo u objednávky.
Přeji krásný den, bambilon.cz -
Nedoporučuje obchod
- na první pohled nízká cena
- možnost osobního vyzvednutí
- nutnost zboží vracet prostřednictvím české pošty (na stejnou adresu jako na tu kde jde zajet osobně) bez jakéhokoliv rozumného zdůvodnění
- lži obchodu týkající se toho, že údajně musí zboží přebírat po vrácení pouze prostřednictvím české pošty, nikoliv osobně (porovnával jsem to s jinými eshopy s dětským zboží, kde vrácené zboží normálně přebírali a taky jsem se informoval na MPO a korona infolince - že jsou to lži obchodu)
- ačkoliv je inzerována otevírací doba 7:30 - 16:00 tak obchod má (nebo minimálně měl) v této době prostě zavřeno
- Ačkoliv obchod s obchodních podmínkách nic o "obtěžování" zákazníků v podobě vrácení prostřednictvím české pošty nepíše, následně to vyžaduje. Takže zásilku kterou jsem plánoval vracet zdarma osobně, tak jsem musel vracet prostřednictvím české pošty za neuvěřitelných 200 Kč + ztracený čas a nervy na poště. (Ohledně vrácení prostřednictvím české pošty na totožnou adresu na kterou jsem to chtěl vracet osobně kroutili hlavou všichni kdo to slyšeli, např. na MPO)
- Nezájem obchodu o jakoukoliv dohodu či komunikaci
- Vrácené peníze za objednávku bez poštovného po naší kontrole neodpovídaly a byly nižší - po stížnosti obchod poslal zbytek
- recenzi obchodu si píše sám majitel
Sice na první pohled nižší cena zboží, která se ale následně několikanásobně prodraží ztraceným časem, nervy a penězi v případě vrácení (asi asi i reklamace)
Jednání obchodu rozhodně nepovažuji za férové a morální (byť podle mých informací formálně není za hranou zákona)Reakce obchodu Bambilon
Dobrý den, k celé kauze s Vaší objednávkou bych se jen nerada zde rozepisovala. Ano, je kovid a jako provozovna musíme být, bohužel, zavřeni. I tak jsme se snažili Vám vyjít maximálně vstříc a vydali zboží, které jste si objednal. Telefonicky i emailem jsem komunikovala s Vámi tak, jako s každým zákazníkem. Bohužel se s Vámi nedalo ani domluvit, jelikož jste nebyl spokojený a neustále jste mi pokládal telefon. Po několika mých pokusech se s Vámi spojit, jste mi telefon nikdy nezvedl. Těžko se domlouvá s někým, kdo ani nemá zájem se domluvit. A propo, kontrola, která nás navštívila, neshledala v našem chování žádné pochybnosti. Mějte krásný den, Radka, bambilon.cz