Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednala jsem přebalovací podložku žluté barvy, přišla modrá se zmačkanými schrnutými rohy. Zbylé zboží bylo v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bad service, delayed shipping

    They informed me that they don’t have the quantity I ordered a week after the order was placed. Still waiting for the adjusted order to be shipped, I have no update on the shipping status.

  • Nedoporučuje obchod

    • Výhoda žádná
    • Obchod nekomunikuje, zboží mělo být dodáno 2.8.,telefon nikdo nebere

    Nedoporučuji, žádná komunikace obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    Jsou to podvodníci. Žádné zboží mi nepřišlo. Rozhodne nedoporučuji!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani týden od objednání a okamžitého zaplacení mi zboží nepřišlo, při objednávání byla uvedena lhůta 2-3 pracovní dny
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • hned po převzetí jsem musela dát nové baterky, hračka skřehotala, ještě jsem nepřišla jak reaguje na mrkev a pohlazení... jsem částečně zklamaná...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • udělala objednávku.Nedoručili a nereagují
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dudlíky na obrázku neodpovídají realitě. Ve skutečnosti jsou na dudlících úplně jiné obrázky. Objednal jsem už podruhé a opět mi došly špatné. Žádná reakce na první upozornění

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Do teď jsem nedostala email,ve kterém by mi obchod zaslal číslo účtu,abych lahvičku mohla zaplatit

    Reakce obchodu Bambilon

    Vážená paní Kreutzigerová,

    celkem nás zaráží Vaše hodnocení :-( Email s podklady k platbě jste obdržela 12.5., což jste nám potvrdila emailem. Ale přesto jste napsala negativní nepravdivé hodnocení. Co na to říct????
    Číslo účtu zasíláme až máme prověřené, že zboží máme na skladě.
    Petr, Bambilon.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nejenže stále nedorazilo, ale ani obchod nekomunikuje.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Došly jiné motivy dudlíků, než jsem si objednal..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Obchod nekomunikuje, neodpovídají na reklamaci, telefonické přislíby nedodržují...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednano pred vice jak tydnem, na mail nereaguji. Zadne info ohledne dodaciho terminu.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Objednali jsme si přebalovací komodu a nějaké drobnosti pro miminko. Jako dopravce jsme zvolili Českou poštu, abychom si mohli nechat balík uložit na poště a poté vyzvednout. V nabídce bylo ještě PPL. 3.2. 22 mi volali z obchodu, že zboží balí, ale poštou není možné ho poslat, protože to chodí vždycky rozbité (tak nemají takového dopravce asi nabízet?) a že mi to pošlou GLS, které tady samozřejmě ani nemá Parcel shop.. Dozvěděla jsem se, že pokud nejsem těhotná, tak si to v pohodě odnesu.. No těhotná překvapivě jsem. Pak nastalo další divení, že všichni v mém okolí chodí do práce a nebudou doma...
    Nakonec jsme vše vyřešili tak, že paní řidička byla ochotná a zavolala mi dopředu, partner si vzal v práci volno, přijel, věci odnosil a vrátil se zpátky do práce..
    Mimochodem balík s komodou bych teda měla co dělat tahat a mimo těhotenství..
    Takže pokud si chcete objednat zboží s větší hmotností na poštu, nemůžu bohužel z těchto důvodů eshop doporučit.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Barvy krásné materiál příjemný. Ale po vyprání a to na 30 se to srazilo dá se to sice natáhnou ale už to není ono matrace je malinko skroucena. Takže vyuziji jako potah přebalovací podložky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kdybych se nezeptala jak to vypadá se zbožím, ani nevím jestli by se mi obchod ozval. Matraci skládací měli s dostupností do 5 dnů, již je to skoro 14 dní a odpověď z obchodu byla, že nedokážou říct, zda matrace dorazí a ať se radši podívám jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Nedodrží slíbený termín dodání.

    Na uvedenou dobu dodání do týdne se moc nespoléhejte.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží bylo avizované jako skladem ale pak skladem nebylo

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Bohužel obchod napsal na dodací adresu jméno, které bylo na adrese fakturační (adresa vč. jména dodání a objednání se lišila), tudíž při dodání zboží nastal velký zmatek, kam a především na koho má být dodáno a málem se nedostalo k mým rukám

    Reakce obchodu Bambilon

    Dobrý den,
    co se týče dodacích a fakturačních adres, ty si zákazník vyplňuje sám a takto jsou zásilky také odesílány. Systém automaticky generuje štítky, opravdu z naší strany není žádný zásah. K pochybení, bohužel, muselo dojít z Vaší strany při zadání adres přímo u objednávky.
    Přeji krásný den, bambilon.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na první pohled nízká cena
    • možnost osobního vyzvednutí
    • nutnost zboží vracet prostřednictvím české pošty (na stejnou adresu jako na tu kde jde zajet osobně) bez jakéhokoliv rozumného zdůvodnění
    • lži obchodu týkající se toho, že údajně musí zboží přebírat po vrácení pouze prostřednictvím české pošty, nikoliv osobně (porovnával jsem to s jinými eshopy s dětským zboží, kde vrácené zboží normálně přebírali a taky jsem se informoval na MPO a korona infolince - že jsou to lži obchodu)
    • ačkoliv je inzerována otevírací doba 7:30 - 16:00 tak obchod má (nebo minimálně měl) v této době prostě zavřeno
    • Ačkoliv obchod s obchodních podmínkách nic o "obtěžování" zákazníků v podobě vrácení prostřednictvím české pošty nepíše, následně to vyžaduje. Takže zásilku kterou jsem plánoval vracet zdarma osobně, tak jsem musel vracet prostřednictvím české pošty za neuvěřitelných 200 Kč + ztracený čas a nervy na poště. (Ohledně vrácení prostřednictvím české pošty na totožnou adresu na kterou jsem to chtěl vracet osobně kroutili hlavou všichni kdo to slyšeli, např. na MPO)
    • Nezájem obchodu o jakoukoliv dohodu či komunikaci
    • Vrácené peníze za objednávku bez poštovného po naší kontrole neodpovídaly a byly nižší - po stížnosti obchod poslal zbytek
    • recenzi obchodu si píše sám majitel

    Sice na první pohled nižší cena zboží, která se ale následně několikanásobně prodraží ztraceným časem, nervy a penězi v případě vrácení (asi asi i reklamace)
    Jednání obchodu rozhodně nepovažuji za férové a morální (byť podle mých informací formálně není za hranou zákona)

    Reakce obchodu Bambilon

    Dobrý den, k celé kauze s Vaší objednávkou bych se jen nerada zde rozepisovala. Ano, je kovid a jako provozovna musíme být, bohužel, zavřeni. I tak jsme se snažili Vám vyjít maximálně vstříc a vydali zboží, které jste si objednal. Telefonicky i emailem jsem komunikovala s Vámi tak, jako s každým zákazníkem. Bohužel se s Vámi nedalo ani domluvit, jelikož jste nebyl spokojený a neustále jste mi pokládal telefon. Po několika mých pokusech se s Vámi spojit, jste mi telefon nikdy nezvedl. Těžko se domlouvá s někým, kdo ani nemá zájem se domluvit. A propo, kontrola, která nás navštívila, neshledala v našem chování žádné pochybnosti. Mějte krásný den, Radka, bambilon.cz