Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nevím zda dát doporučuji a nebo nedoporučuji. Žádné informace o balíku mi do dnešního dne nepřišli ani balíček. Ale jednou jsem již objednávala a to bylo v pořádku. Teď čekám cca týden zboží zaplacené a žádné informace ani o přijetí platby

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží jsem objednala před šesti dny a zatím nedorazilo zboží, ani informace.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost
    • Nepřišlo mi, to co jsem si objednala
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Když mohu mít zboží z Německa doma za dva dny, nevím proč tento eshop není schopen do týdne vyřídit nebo alespoň začít vyřizovat objednávku. Přišlo mi to divné.

    Eshop do týdne nereagoval na moji objednávku, zajistila jsem si produkty jinde a objednávku zrušila. Dodnes se neozvali jestli jim vůbec něco přišlo. Na socialních sítích aktivní jsou.

    Reakce obchodu Balicekzdravi.cz

    Dobrý den,

    moc Vám děkujeme za recenzi. Objednávka opravdu byla stornována na Vaši žádost, v předvánočním období však bohužel docházelo běžně ke zdržení na expedici a dodacím lhůta se prodlužovala na 3 -5 pracovních dnů :/ To nás velmi mrzí, věřím, že příští sezonu zvládneme o něco lépe. Našim cílem je expedice zboží do 24 hodin od objednání. Velice se Vám omlouváme za komplikace.

    Za balíček zdraví
    Milan

  • Nedoporučuje obchod

    Dobry den,doposud mi nebyla poslana zprava kdy si mam vyzvednout balicek

    Reakce obchodu Balicekzdravi.cz

    Dobrý den,

    moc nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Od nás však odcházela zásilka ihned druhý den po objednávce, t.j. 24.8. na Vámi zvolenou pobočku Zásilkovny - odkaz pro sledování balíčku včetně kontaktu na odběrné místo Vám dorazil do e-mailu ihned 24.8. a balíček se nyní nachází na depu dopravce v Ostravě. Rychlost doručování bohužel nijak nejsme schopni ovlivnit. Zde se jedná spíše o dotaz na zákaznický servis kurýrní společnosti.

    Moc Vám děkujeme za zpětnou vazbu a věříme, že zásilka bude v pořádku dodána :)

    Za balíček zdraví
    Milan

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Na první pohled jsem z balíčku byla nadšená, těstoviny byly chutné.
    • Ale na ten druhý pohled jsem zjistila, že mi dvě mouky ze 7 byly doručeny s propadlou trvanlivostí.

    Reakce obchodu Balicekzdravi.cz

    Dobrý den,

    moc Vám děkujeme za zpětnou vazbu a samozřejmě se velice omlouváme za zaslané mouky Probio, které byli s krátkou expirační dobou (14 dnů do expirace při odeslání objednávky, což je samozřejmě naše chyba). Již jsme Vás kontaktovali mailem a rádi Vám budeme vzniklou situaci kompenzovat (vrácení peněz).

    Za balíček zdraví
    Milan

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Přestože jsem nakoupila již po několikáté(vždy kupuji větší množství a byla jsem vždy spokojená s kvalitou), obchod mi poslal 2 balení pražených arašídů spálených, tedy nepoživatelných a na vyhození. Nechápu jak si to mohou dovolit!

    Reakce obchodu Balicekzdravi.cz

    Dobrý den,

    moc Vám děkujeme za zpětnou vazbu! Bohužel jsme nezaznamenali reklamaci (mailem/telefonicky nebo jinou cestou). Určitě jsme schopni vše řešit :)
    Výměna zboží nebo vrácení peněz je pro nás v tomto případě samozřejmostí! Aktuální šarže je chuťově i vizuálně v pořádku.

    Za balíček zdraví
    Milan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nereaguje na emailovú komunikáciu, nedvíha telefón.

    Reakce obchodu Balicekzdravi.cz

    Dobrý den,

    moc Vám děkujeme za zpětnou vazbu. Bohužel Vaši objednávku evidujeme jako nevyřízenou - z důvodu nezaplacení (zvolila jste si platbu za balíček předem on-line, ale platba přes platební bránu neproběhla). E-mail ohledně možného dalšího postupu a doručení balíčku jsme Vám odesílali ihned následující den po Vaší objednávce.

    Věřím, že příště se vše již podaří k Vše proběhne v pořádku.

    Milan
    balicekzdravia.sk

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • výhodné ceny
    • rýchle vybavenie objednávky
    • tovar bol zabalený v plaste, napriek tomu, že pri objednávke stálo: "tovar zabalíme recyklovateľne a bez plastu"
    • predajca následne neodpisoval na moje otázky, či sa stala chyba, alebo sa jedná o štandardné ekologické balenie

    Reakce obchodu Balicekzdravi.cz

    Dobrý den Nino,

    Moc Vám děkujeme za zpětnou vazbu.

    bohužel neovlivníme úplně vše, některé originální obaly potravin bohužel obsahují plastové okénko, díky kterému lze na produkt přes toto okénko vidět.

    Objednávku - balíček, který obdržíte je zabalen ekologicky - bez plastových výplní (v košíku vidíte informaci: "Balíček zabalený plne recyklovateľne a bez plastu" nikoliv tovar, jak píšete - zde totiž není možné 100% ovlivnit originální obaly potravin).
    Snažíme se, co to jde, proto se jedná o symbolicky placenou službu, za 1 Kč, i přes to, že takto zabalit balíček je o dost finančně náročnější, než použít plastové výplně - bublinkovou fólii apod. Proto používáme jako výplň plně recyklovaný papír, kartony a papírové krabičky na míru . Zároveň se snažíme držet velmi výhodné ceny produktů a nepromítat tak finančně náročnější balení výrobků do koncových cen.

    Snad budete s příštím nákupem více spokojena a my tak Váš dojem z nákupu napravíme :)

    Přeji Vám hezké dny,

    Milan
    balicekzdravi.cz
    balicekzdravia.sk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • slaný karamel

    Se slaným karamelem to nemá vůbec nic společného. Navíc je to strašně řídké a něco v té hmotě má divnou chuť.
    Lituji, že jsem si koupila, já blbec, 4 ks.

  • Nedoporučuje obchod

    • Pistácie mi boli dodané nesolene
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 14.4.jsem objednala zboží a do dnešního dne nedorazilo.
    12.dní přesně a ani nevím zda mám ješte zajem.Při objednání bylo
    psáno že mi zboží přijde do 2 dnů.....

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nejsem spokojena s produktem,máslo má hořkou chuť a bez chuti pistácii

    Reakce obchodu Balicekzdravi.cz

    Dobrý den,

    moc Vám děkujeme za recenzi, zároveň jsme ověřovali kvalitu másla, vše se dle přechutnání zdá v pořádku. Bez výrazné hořkosti, klasická pistáciová chuť. Pokud budete chtít, napište nám prosím na [email protected] a společně vymyslíme, jak bychom Vám mohli tuto nepříjemnost kompenzovat, vždy se totiž snažíme udělat pro své zákazníky maximum.

    Hezký den,
    Milan & Team balíčku zdraví

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Balíček s fíky a s datlemi super, chutné, v pořádku. 3x balíček se sušeným ananasem letěl do koše, přesušené, nepoživatelné, nechutné. Ananas byl velkým zklamáním, proto nedoporučuji.

    Reakce obchodu Balicekzdravi.cz

    Dobrý den,

    moc Vám děkujeme za podnět, určitě kvalitu našeho sušeného ananasu prověříme. Pokud budete chtít, napište nám prosím na [email protected] a společně vymyslíme, jak bychom Vám mohli tuto nepříjemnost kompenzovat, vždy se totiž snažíme udělat pro své zákazníky maximum.

    Hezký den,
    Milan & Team balíčku zdraví

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Moc špatná komunikace,na emaily neodpovídají,telefon nezvedají,spokojená jsem teda nebyla

    Reakce obchodu Balicekzdravi.cz

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že nastala z naší strany chyba v komunikaci. Již vše řešíme a věřím, že již bude vše v pořádku :)
    - chyba v komunikaci nastala při nedorozumění u našich tyčinek bez přidaného cukru (tyčinky obsahují sušené datle, které přirozeně obsahují sacharidy, nejedná se tedy o přidaný cukr. Pokud tyčinky nevyhovují, je samozřejmě možné je vrátit - u nás do 30 dnů

    Hezký den,
    Milan & Team balíčku zdraví

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Bohužiaľ balík prišiel v zlom stave, jedno z masiel bolo rozbité, neriešil som to reklamáciou, lebo viem ako to s tým chodí. Do budúcnosti by som zapracoval na Tom, akým spôsobom sa zaobchádza pri prevoze zo zasielkami a, zákazník je potom sklamaný .

    Reakce obchodu Balicekzdravi.cz

    Moc Vám děkujeme za Vaši recenzi. Chápeme, že jste ohledně doručeného balíčku zklamán, bohužel jakmile předáme zboží k přepravě dopravci, již nejsme schopni kontrolovat jak konkrétní kurýr se zbožím zachází. Odpovědnost za balíček tak přechází na doručovací společnost. Ohledně uplatnění reklamace u nás samozřejmě není problém, k reklamaci postačí jedna fotografie poškozeného zboží a ihned odesíláme zboží nové. Tato reklamce zabere maximálně 2 pracovní dny, vše samozřejmě na naše náklady.

    Budeme věřit, že i přes tuto negativní zkušenost nám zachováte přízeň :)

    Hezký den,
    Milan & Team balíčku zdraví

  • Nedoporučuje obchod

    zboží tady mělo být a stále ho nemám. Jsem postižený, proto je pro mne náročné stále jezdit na poštu a zpět.

    Reakce obchodu Balicekzdravi.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že na Váš balíček musíte čekat. Došlo však k problému ze strany přepravce, který Vaše zboží obdržel hned první pracovní den po Vašem objednání. Zjistíme, jaký konkrétní problém nastal a budeme se snažit, aby Vaše zboží dorazilo v co nejkratší možné době. Děkujeme za nákup a omlouváme se za komplikace! Michaela, Balicekzdravi.cz