Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Pláště objednány a zaplaceny 16.4,dnes je 26.4 a stále mi nedorazily,prý na mě zapoměli. Takže nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zavolali a omluvili se za zrušení objednávky a popsali příčinu
    • Dlouho trvá vrácení platby
    • Špatně zobrazený produkt na e-shopu( označeno jako dostupný a přesto není dostupný na skladě)

    Obchod vypadá věrohodně. Emaily s objednávkou chodí pravidelně. Komunikace taky v pořádku. Jen omyl s komunikací skladu e-shopu.

    Reakce obchodu BAGOSPORT

    Dobrý den Aničko,
    chtěli bychom se Vám omluvit za jakékoliv nepříjemnosti. Je nám líto, že Vaše objednávka musela být zrušena a že vrácení platby trvalo déle než byste očekávala. Snažíme se vždy co nejrychleji vyřídit všechny transakce a je nám líto, že tentokrát to nebylo takové, jaké bychom si představovali.

    Také se omlouváme za problém se špatně zobrazeným produktem na našem e-shopu. Snažíme se udržovat přesné informace o dostupnosti zboží, ale bohužel v některých případech může dojít k chybám v systému. Vaše zpětná vazba nám pomáhá identifikovat místa, kde je potřeba zlepšení, a budeme pracovat na tom, aby se to již v budoucnosti nestalo.

    Je pro nás důležité, že jste si všimla naší pravidelné komunikace a že Vás e-shop vzbuzuje důvěru. Budeme se snažit, aby se Vaše budoucí zkušenosti s námi ještě více zlepšily a abychom si Vaši důvěru udrželi.

    Pokud budete mít jakékoli další otázky nebo připomínky, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro Vás.

    S pozdravem,

    Tým e-shopu Bagosport.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obchod stejný jako miliony ostatních, nic víc......není proč hudrovat ale ani chválit.

    Reakce obchodu BAGOSPORT

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši upřímnou zpětnou vazbu, i když není 100% pozitivní.

    Věřte nám, že se snažíme být víc než jen dalším obchodem v davu. Možná zatím nejsme ve špičkové lize, ale věřte nám, že náš tým každý den tvrdě pracuje na tom, abychom se stali šampiony nejen ve Vašich očích.

    Pokud máte nějaké tipy a návrhy na zlepšení, rádi je přijmeme. Děkujeme za to.

    S pozdravem tým Bagosport.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Široký sortiment
    • Ceny
    • Pomalé doručení

    Zboží skladem dorazilo po více než týdnu po objednání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dlouha doba dodani

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    S tímto obchodem nemám bohužel úplně dobré zkušenosti.
    Dne 3.1. jsem objednal triko, u kterého bylo uvedeno: "dodáváme do 4 dnů, u dodavatele více než 5 kusů". Čekal jsem týden, tedy do 10.1., a když mi nepřišla žádná zpráva, ať už ohledně odeslání objednávky nebo případném problému s dodáním (stačila by mi jakákoli informace), napsal jsem na oficiální email obchodu žádost o vysvětlení situace. Za dalších 24 hod. se mi nikdo neozval. Zkusil jsem tedy zavolat na tel. číslo obchodu, ale bezvýsledně, telefon mi nikdo nebral, byl tam jen automat. Odpoledne 8.1. jsem napsal už důraznější email, na který mi během pár hodin už paní ze zákaznického servisu odpověděla - odkázala se pouze na informaci o triku skladem u dodavatele s tím, že triko "po kontrole" nebylo dodavatelem dodáno. V dalším kroku jsme se domluvili na urgenci u dodavatele a tak mi bylo triko nakonec 17.1. odesláno a přepravcem bleskově 18.1. dodáno.
    Urgenci (a nakonec i samotný obchod) jsem si zvolil pro nejnižší cenu za objednané triko.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi zvedeno skladem, uhrazeno, ani po 15ti dnech nedorazilo
    • Zcela neprehledny eshop
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zaplaceno 5.1.2024 - Objednávku už chystáme :) 8.1.2024 - do dnešního dne ZBOŽÍ NEPŘIŠLO 12.1.2024.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka ze dne 27.12. 2023 dosud nedorazila, na email nikdo dva dny nereaguje. Naštěstí jsem dal dobírku. Za mne obchod nedoporučuji.

    • cena
    • dodací lhuta
  • Do dnešního dne mi objednávka nepřišla a ni zpráva, kde je, nebo není.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Normální e-shop. Bohužel jsme zakoupila nekvalitní produkt, takže jsem hodně zklamaná.

    Reakce obchodu BAGOSPORT

    Dobrý den, paní G.,

    děkujeme za Vaši recenzi. Pokud zákazník není se zbožím spokojený, má ze zákona nárok na odstoupení od smlouvy a zboží nám vrátit ve lhůtě 14 dnů od převzetí.

    Nicméně pokud nám zákazník vrátí zboží použité a špinavé, jako ve Vašem případě, nelze za něj vrátit peníze.

    Lenka Landová za BagoSport s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Občas slevové akce
    • Dodací lhůta je 5 pracovních dní, smutné
    • A komunikující pracovnice tvrdí že je to 3 dny, asi neumí počítat, do 5 ti

    Reakce obchodu BAGOSPORT

    Dobrý den, pane Č.,

    děkujeme za Vaši recenzi. Po několikadenní e-mailové komunikaci, která vyústila k zaslání historie Vašich objednávek a jejich doručení, jsme Vás informovali, že byly všechny kromě jedné, u které došlo k četným úpravám, doručeny do 3 dnů. Komunikující pracovnice Vás tedy informovala správně.

    Lenka Landová za BagoSport s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Většinou vše v pořádku

    Nyní mi poslali úplně něco jiného než jsem si objednala. Za 5 dní nevím kde mám zaplacenou objednávku.

    Reakce obchodu BAGOSPORT

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Ano, bohužel došlo k záměně balíčků, za což jsme se Vám omluvili, a snažili se situaci co nejrychleji vyřešit. Vzhledem k tomu, že Vaše objednávka obsahovala zboží, které bylo posledním kusem, byli jsme nuceni vyčkat, než nám doručí balíček od druhé zákaznice, jejíž zboží bylo doručeno Vám. Zboží jsem Vám zaslali během 5 dnů, jak jsme původně slíbili, včetně kompenzace za způsobené komplikace.

    Věříme, že i přes tuto jednu komplikaci nám zachováte Vaši přízeň.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přístup k zákazníkovi

    Ještě nikdy jsem nenapsal takto zapornnou recenzi, ale tentokrat musim. Zakoupil jsem golfove boty Under Armour a vyrazil na tyden golfu na Tenerife. Sedeli perfektne, nez jsem v nich obesel první 18tku. Poté se na prave bote skrabatila u achylovka podsivka a ja zbyvaji dny protrpel s krvavym puchyrem. Posledni dny jsem dosel v civilních teniskach.
    Po navratu jsem poslal na reklamaci a bylo mi zdeleno, ze jsem boty spatne obouval( obul a vyzul jsem je presne 3x). Chvili jsem zvazoval ze to vezmu pres ČOIku, ale nechce se mi to absolvovat(na to asi obchod spoleha).
    Nemyslím si, ze se v tomto obchode prodava spatne zbozi,ale kdyz mate nahodou smulu na spatny kus, tak se k vam otoci zady.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    dobrý den, vadí mi, že váš produkt nebyl řádně na propagačních obrázcích PŘEDSTAVEN!!! zevnitř, kdy jsem požadoval více kapes

    Reakce obchodu BAGOSPORT

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Zboží, které jste si u nás zakoupil, je na dodání od dodavatele, od kterého máme i veškeré informace a propagační materiály. Pokud Vám nějaké informace chyběly, rádi bychom Vám je u dodavatele vyžádali.

    Lenka Landová za BagoSport s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na prodejnu se nedá dovolat,dpd balík doručilo úplně někam jinam, a rozhodně hledat zásilku někde po městě není úplně příznivé pro zákazníky

    Reakce obchodu BAGOSPORT

    Dobrý den,

    kontaktovali jsme dopravce pro bližší informace k doručení Vaší zásilky. Bohužel v den, kdy Vám dopravce zásilku doručoval, nebylo z kapacitních důvodů možné balíček do výdejního místa uložit. Dopravce Vás o této skutečnosti zpravil a zároveň Vás informoval, že bude přesměrována na jiné místo. Mrzí nás tato komplikace, ale v tomto případě, bohužel, nebylo pro dopravce možné doručit zásilku jiným způsobem.

    Lenka Landová za BagoSport s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Kalhoty "neseděly", barvy neodpovídaly

    Reakce obchodu BAGOSPORT

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Co se týká barev, zboží jsme zkontrolovali - kalhoty odpovídají fotografiím na našich webových stránkách. Mohou se samozřejmě lišit s ohledem na barevné rozlišení displeje přístroje (mobil, PC, tablet), na kterém si zákazník zboží prohlíží.

    Lenka Landová za BagoSport s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    strašně to trvá

    Reakce obchodu BAGOSPORT

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Vaše objednávka obsahovala zboží značky Kilpi, které, jak je uvedeno u daného produktu, "dodáváme do 9 dnů", neboť je potřeba objednat je u dodavatele. Vaši objednávku jsme vyexpedovali dne 16. 02. 2023, tedy o 6 dnů později než jste zboží objednala, a zásilku jste si převzala dne 17. 02. 2023.

    Lenka Landová za BagoSport s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem musela celou zrušit. Bohužel obchod napsal, že při kontrole zásob došlo k nedopatření a zboží už nemají. To mě tedy mrzelo. Na nové boty jsem se těšila. Nedá se nic dělat.

    Reakce obchodu BAGOSPORT

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Mrzí nás, že obuv z Vaší objednávky již nebyla skladem, byl o ni velký zájem. Zbývající položka z Vaší objednávky skladem byla a bývali bychom Vám ji rádi zaslali. Věříme, že s obuví, kterou jste si u nás následně objednala, budete spokojena.

    Lenka Landová za BagoSport s.r.o