Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Cena

    Zboží přišlo zabalené v (dle mého názoru) příliš malé krabici. Batoh byl v ní dost nacpaný a vnější vzhled tím docela utrpěl. V jednom místě je reflexní prvek (reflexní svár) batohu zlomený.

    Reakce obchodu Báglík.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Abychom předešli poškození obsahu při dopravě, volíme balení do kartonových krabic, nikoliv pouze plastový pytel. Je to sice řešení 10x dražší, ale ekologičtější a krabice ochrání obsah před odřením, ohnutím apod. Bohužel tento typ batohu chodí od výrobce tak, jak byl odeslán, tzn. jeho ohnutí bylo dáno dopravou nejen od výrobce k nám, ale již z továrny do ČR. Je nám líto, že jsme neměli možnost tuto situaci vysvětlit, případně řešit, protože se vždy snažíme o plnou spokojenost našich zákazníků.
    S přáním hezké dne,
    Martin Kučera