Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Důrazně varuji před nákupem v tomto eshopu! K posouzení nároku při reklamaci, vůbec oprávněnému úmyslu kupce reklamaci podat, a to na základě převzetí poškozeného zboží (bez zavinění dopravce), jim stačí pouze fotky v emailu, aby minutu nato zhodnotili, že je zboží v pořádku a nic není třeba reklamovat! Zboží bylo zjevně užité, má na vnitřní straně rýhy, které se časem protrhnou a funkce chladící tašky tak ztratí svou funkci. To mi pak vyreklamujete? Anebo to už bude má vina? Když teď zboží tedy vrátím v zákonné 14 denní lhůtě - vrátí se mi peníze? Nebo najednou rýhy uvidíte a budou mým pochybením a já tratnou za zásilku tam a zpět? To už se kupec bojí zjistit a takto by firmy v Česku fungovat neměly. Jednáte v rozporu se zákonem a na základě této zkušenosti neváhám kontaktovat patřičné orgány k přezkoumání vašich prodejních praktik.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží neodpovídá popisu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bohužel na zakoupené tašce se po prvním nákupu objevily trhliny. Na můj dotaz, zda by bylo možné zakoupené zboží reklamovat, případně zda se jim toto stává, nikdo neodpověděl. Předchozí tašku stejného typu (jiný dodavatel) jsem měla bez problémů cca 7 let, proto mě to trochu zaskočilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi jsem si objednala pred vice nez mesicem, platbu uhladila okamzite bankovnim prevodem a doted zbozi nemam, hlavne ze penize uz maji dovno. Nikdy vice uz v tomto e- shopu nebudu nakupovat a odrazuji od neho take vsechny pretala a zname !!!!
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Levnější
    • Nabídka zboží, které není na skladě
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zbozi prislo v napul rozbalene krabici, ve fakture uvedeny darek zdarma v zasilce nebyl.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobry den, zbozi mi nedoslo. Ale hlavne mi nedosly zadne informace o stavu objednavky, doruceni.. Nic. Snad to priste vyjde ;) . Svet. Drozdova

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Přehledná nabídka
    • Možná mám jen smůlu,ale ze 4 objednaných položek nejsou k mání 3.

    Nabízí to, co nemají

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kompletní nabídka zboží od firmy reisenthel je klamavá!!!
    • Zboží nemají skaldem ani v avizované lhůtě !!!
    • Jednoznačně NEDOPORUČUJI!
    • Objednáno 30.12 - odesláno 18.1. :-) To je opravdu jako špatný vtip.
    • Díky ale když jste se mi týden neozývali objednala jsem na ECOBAG.cz a zboží jsem měla doma do druhého dne !!!

    Klasický český eshop který nabízí zboží které nemá. Pokud nechcete na zboží čekat 20 dní než jim dorazí od dodavatele podívejete se na internetu po jiném obchodu kde Vám alespoň nebudou lhát !

    Reakce obchodu Bagin.cz

    Dobrý den,

    Vaše nespokojenost nás velmi mrzí, a to hned z několika důvodů. Ihned po přijetí Vaší objednávky jsme se Vás snažili telefonicky informovat, bohužel jsme se nedovolali. Poslali jsme Vám proto e-mail. Neodpověděla jste. Dovolat se nám podařilo až o několik dní později, ovšem paní, která zvedla Vámi uvedený telefon, neměla o objednávce ani ponětí. Jsme e-shop, který si zakládá na tom zákazníkům nelhat, a proto u nás dost často najdete doručení jiné než skladem. Raději uvádíme delší dobu doručení, než je doba reálná. Děláme to právě proto, abychom se takovéto situaci vyhnuli. Vaše nespokojenost nás mrzí, ovšem není v našich silách spojit se se zákazníkem na cizím mobilním telefonu. Jsme rádi, že jste situaci nakonec vyřešila ke své maximální spokojenosti.

    Martin Kašpar, majitel obchodu Bagin.cz