Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Po kapkach má pes prujem při dávkování 3x4 kapky

    Reakce obchodu Bachovy-esence.com

    Dobrý den, úplně nerozumím paní Petro tomu, proč můj obchod nedoporučujete. Vaši objednávku jsem vyřídila druhý den, tedy okamžitě. Nemám od Vás žádný dotaz ani z Vašeho e-mailu, ani z Vašeho mobilního čísla - na nic ohledně problémů s pejskem jste se tedy neptala předem a ani uváděný průjem jste poté nekonzultovala. Objednala jste sama dva produkty (Strach u psa, Agrese u psa), pokud je to pro jednoho pejska, je toho moc. Směs je určena na konkrétní potíže, stačilo tedy objednat jedinou směs Agrese ze strachu, nebo si nechat sestavit směs esencí pro konkrétní zvířátko. Pokud člověk neví, je třeba se zeptat. Chápu, že chovatel nemůže všechno vědět, od toho jsem tu já a info na webu. Kapky jste podávala zhruba deset dní, to je opravdu krátký čas na nějaký výsledek. Bez konzultace, jak jste kapky podávala a zda oboje najednou, což je chyba, nelze odvodit, zda byl průjem způsobený Bachovkami. Ale ano, i to se může stát, pokud nastane očistný proces moc rychle, a to i při podání necelého 1 ml kapek denně (16 kapek). Předně bych Vám řekla, abyste podávala pouze jednu směs. A abyste při zvýšené citlivosti zvířátka začínala s postupným kapáním a přidáváním kapek až do plného kapání. Mrzí mě rychlé soudy. Ne všem kapky pomůžou, to jsem nikdy netvrdila. Ale u domácích zvířat jsou výsledky velmi dobré, jen je třeba trpělivosti a dostatečně se informovat, oč vlastně jde. Pokud nastane problém, raději konzultovat, než terapii hned zatratit.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dobré ceny
    • Žádná komunikace

    25.3. jsem objednala. Dnes je 8.4. a vůbec nevím co se děje. Primární problém byl v tom, že mě eshop nepřehodil na platební bránu. Chápu stane se. 1.4. mi přišel email s tímto textem “Ach joooo... Platba se nepovedla. Můžete to zkusit znovu, anebo objednávku uhradit převodem z účtu. Děkujeme a přejeme pěkný den.” To je sice hezké, ale nevím jak to zkusit znovu když emailu není odkaz na platební bránu ani údaje k příkazu k úhradě. Psala jsem hned ten den email, že prosím o zaslání údajů k platbě. Bez odpovědi. Volala jsem na uvedené číslo - nikdo nezvedal. Zase jsem zkusila napsat email - bez odpovědi. Psala jsem SMS - bez odpovědi. Mám opravdu velké pochopení, že se jedná o malý eshop, který paní pravděpodobně dělá ve volném čase. Ale co je moc to je moc.

    Reakce obchodu Bachovy-esence.com

    Dobrý den paní Nikolo.
    Primární problém, jak uvádíte, je zásadním problémem. Který já, bohužel, neovlivním žádným způsobem. Objednala jste si 25. 3. 2022, ale Vaše banka reagovala s platební bránou až 1. dubna!!!. E-shop Vás tedy na platební bránu "přehodil", jinak by z platební brány nepřišlo hlášení: "Byl odeslán email zákazníkovi. Zpráva: Platba čeká na zpracování!" - problémem byla komunikace mezi Vaší bankou a platební bránou. Není to operace, do které já můžu vstupovat a kontrolovat ji. Teprve, když se operace nepovede a můj e-shop dostane informaci z platební brány, posílá systém e-shopu upozornění zákazníkovi, že platba neproběhla, a pokyn, jak se dá věc řešit. Tedy převodem. Do platební brány se znovu dostáváte pouze přihlášením do svého účtu, pokud jste se registrovala. Platební údaje jsou v potvrzené objednávce a předfaktuře. E-mail od Vás žádný nemám, a nenašla jsem ani ve spamu, kam by třeba mohl spadnout. SMS jste mi psala jednu ve středu 6. dubna večer, téhož dne večer jste mi volala, měla jsem vypnutý telefon, právě proto, že byl večer. Skutečnost, že telefon vždy nezvednu, jasně deklaruji na svém webu. Na volání večer jsem s klienty většinou předem domluvená, anebo je mám uložené, pokud se vrací opakovaně. Jak píšete, jde o malý web a obchod. Druhý den byste se mi dovolala v běžném pracovním čase. A já bych Vám za nepříjemnost, kterou jste díky bance a platební bráně utržila, poslala Vámi objednanou směs zadarmo pro radost a dobrý pocit, že všechno nakonec dobře dopadlo. Ne vždy se mi vše podaří na sto procent a mrzí mě, že jste nespokojená, ale tady žádnou chybu ze své strany necítím. Nyní zruším Vaši objednávku a doporučuji jiný obchod, což jste rozhodla sama statusem na Heuréce "Nedoporučuji obchod".

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Jeden produkt jsem si objednala dvakrát, ale místo 2 stejných kusů mi přišlo něco jiného. Na telefon nikdo nereagoval a na email neodpověděli. Je to velmi nekorektní.

    Reakce obchodu Bachovy-esence.com

    Vážená paní Skyvová, velmi mne mrzí, že jsem Vám zapomněla zavolat, jak jsem slíbila. Poslala jsem Vám jedny pastilky, které jste zadala v objednávce, a jedny, které byly náhradou za chybějící zboží, které distributor nemá dosud skladem. Velmi mne mrzí, že jsem jiný druh pastilek nezkonzultovala, což by bylo v pořádku a běžně to tak dělám. Inu, spěch a snaha rychle vyhovět není vždy namístě. Chybila jsem. Na druhou stranu je nutné uvést, že jsem na Vaši SMS reagovala, jakož i uvést skutečnost, že jsem se ve vyřízené objednávce snažila kompenzovat záměnu pastilek dárkem a další druhou lahvičkou přiloženou zdarma k zásilce, tedy dárky v hodnotě zhruba 100 Kč navíc. To jste ale v recenzi neuvedla, což mne mrzí. Za nepříjemné komplikace se Vám omlouvám a jakmile bude mít distributor skladem pastilky, které byly nahrazeny, zašlu Vám je zdarma bez nutnosti vracet původně zaslané pastilky. Ty Vám ponecháme. Můj obchod je malý a pro mne je srdeční záležitostí. Jsem ale jen člověk a občas se mi také všechno nepovede. Děkuji tedy za pochopení a snad Vám mé řešení přinese radost.
    Doplnění: Pastilky byly zaslány dodatečně, a to zcela zdarma, jak jsem slíbila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nekomunikuje.

    Reakce obchodu Bachovy-esence.com

    Vážená paní, učinila jste u mne objednávku v době, kdy jsem byla na dovolené. Objednávku jste neuhradila, ani jste nezadala přesné složení směsi, kterou jste objednala. Poslala jste dotaz skrz formulář - popis potíží. V době mé nepřítomnosti jasné objednávky vyřizuje má dcera, konzultace ale neprovádí, což na webu jasně deklaruji. Vaší osobě nebyla učiněna žádná újma v podobě nevyřízené objednávky, neboť ta nebyla ani jasná, ani uhrazená. Vyhrazuji si vzhledem k počtu dotazů právo neodpovědět v době, kdy prostě a jednoduše nemohu - moje konzultace jsou zdarma a nejsou závazné ani pro mne, ani pro klienta. V době dovolené prostě nezvládám, chci si užít jako každý jiný pár dni zaslouženého volna. Omlouvám se, pokud se vás to nějak dotklo, nebo jste nabyla dojmu, že nekomunikuji. O své klienty pečuji, ale občas také zapomenu či nezvládám, zvláště o dovolené.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • platba předem odeslána okamžitě, obchod má FIO banku-já také-peníze tedy měli okamžitě na účtu, ovšem zboží zaslali až za 5dnů.
    • 18.4 objednáno a zaplaceno- dorazilo 25.4

    pomalé zasílání zboží

    Reakce obchodu Bachovy-esence.com

    To je hodně tvrdá kritika, nedoporučit obchod z těchto důvodů. Zmiňujete se, že jsem Vám odeslala zboží za týden (ovšem včetně soboty a neděle), už se nezmiňujete o způsobu balení, dárku k originální lahvičce či informovanosti prostřednictvím letáků. To je mi líto, ale tak negativně vidíte situaci vy. Žádné plusy a rovnou nedoporučit obchod. Ale... Zboží bylo odesláno přesně v termínu, který odpovídá obchodním podmínkám uvedeným v e-shopu (viz: Dodací lhůta -Dodací lhůta činí od dvou do pěti pracovních dní). Dne 18.4. objednáno, dne 19.4. dorazila platba (nikoli ihned) a byla zaslána faktura na email. V pátek jsem měla služební cestu a hned počátkem týdne šel balíček k Vám. Dorazil tedy přesně pátý den ode dne zaplacení. Omlouvám se, pokud jsem Vás zklamala, ale v tom případě je vhodnější se mnou situaci zkonzultovat, než veřejně zavrhnout celý obchod.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Pokud si objednám zboží, které než vysvětlení vůbec nedorazí, pak je pro mě obchod naprosto nespolehlivý a pochybný.

    Reakce obchodu Bachovy-esence.com

    Dobrý den, bohužel, vůbec nevím, o čem hovoříte. Nevím, že bych se kdy se zákazníkem nedohodla, nevím, že bych Vám zboží neposlala. Vaše vyjádření je bohužel nekonkrétní a anonymní a tak s tím nemohu nic udělat, ani kdyby chyba na mé straně byla. Pokud je nějaký problém, napište mi na email. Pak mohu reagovat, tímto způsobem nemám šanci.

    • Nelze se dovolat na uvedené telefonní číslo a na dotaz na chatu nikdo nezareagoval.

    Reakce obchodu Bachovy-esence.com

    Omlouvám se, některé dny opravdu nemůžu reagovat, protože jsem mimo kancelář (e-shop vedu sama). Pak je třeba mi napsat email či SMS a ozvu se zpět sama - mám to napsané na svém webu. Děkuji za pochopení.

    • Nekomunikuje...

    Reakce obchodu Bachovy-esence.com

    Dobrý den, ano, někdy nestíhám. Denně mám konzultace a mnoho dotazů jak telefonických, tak elektronických. Někdy není v mých silách všechny vyřídit ke spokojenosti všech. Zdůrazňuji, že poradna je zdarma. Toto je daň právě za tuto skutečnost.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • kapky proti štěkaní jsou jen voda s náznakem pachu alkoholu ;) úplně k ničemu

    kapky proti štěkaní jsou jen voda s náznakem pachu alkoholu ;) úplně k ničemu

    Reakce obchodu Bachovy-esence.com

    Dobrý den. Než kdokoli začne užívat Bachovy esence, měl by se o jejich složení a účinkování předem informovat, nikoli podávat ostatním lidem unáhlené a nekvalifikované komentáře. Ano, v kapkách je převážně kojenecká voda, protože do směsi se přidávají pouze dvě kapky originálních Bachových esencí od každého druhu. Jde o alternativní metodu, velmi jemnou a šetrnou, u které záleží pouze na správném výběru (tedy ve Vašem případě správně posoudit, proč Váš pes štěká a co jej trápí) a dále na pravidelnosti podávání kapek - bez vynechání, to je nutnost!!! Bachovy esence nejsou antidepresiva ani tlumící léky. Navíc jste objednala 27.11., kapky máte zhruba deset dní. Bohužel, ani to jste neudělala, že byste kapky vybrala, tedy šest až osm týdnů. Teprve tehdy je možné účinek posoudit. Škoda.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    V obchodě jsem nakupovala již vícekrát a vždy jsem byla spokojena. Tentokrát však spokojena nejsem. Zboží jsem objednala a ihned uhradila. I když mi přišlo upozornění, že platba dorazila a zboží již bylo odesláno, tak zatím nedorazilo. Doba od úhrady zboží je již 10 dnů.

    Reakce obchodu Bachovy-esence.com

    Zpoždění zásilek jsem jasně červeně a velkým písmem uvedla na titulní stránce obchodu a zákazníkům jsem se omluvila. Důvod byl velmi pádný a byl na stránkách uveden. Celou firmu a kancelář jsem stěhovala z Písku do Nymburka, kde je nyní sídlo podnikání. Taková věc se bohužel neobejde bez technické přestávky a na tu jsem zákazníky upozornila. Víc jsem udělat nemohla. Největší problém byl se svozem přepravců a jejich lhůtami. Zákazníkům se velmi omlouvám za případné komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišlo mi pouze potvrzení objednávky od té doby žádna komunikace. Už zboží ani nečekám.

    Reakce obchodu Bachovy-esence.com

    Zpoždění zásilek jsem jasně červeně a velkým písmem uvedla na titulní stránce obchodu a zákazníkům jsem se omluvila. Důvod byl velmi pádný a byl na stránkách uveden. Celou firmu a kancelář jsem stěhovala z Písku do Nymburka, kde je nyní sídlo podnikání. Taková věc se bohužel neobejde bez technické přestávky a na tu jsem zákazníky upozornila. Víc jsem udělat nemohla. Největší problém byl se svozem přepravců a jejich lhůtami. Zákazníkům se velmi omlouvám za případné komplikace.

    • Nereaguje na dotazy.

    Nedoporučuji,zboží jsem stále nedostala a na maily neodpovídají a telefon paní raději ani nezvedá. Nemám ani zboží ani peníze

    Reakce obchodu Bachovy-esence.com

    Obávám se, že jste ona zákaznice, kterou jsem vyzvala k prokázání platby. Platba na účet nedorazila a zboží tudíž nemohlo být odesláno. Mobil vždy nejsem schopná zvednout, mám za den desítky telefonátů. Na svých stránkách na to upozorňuji. Na SMS reaguji, tu jste mi neposlala. Na email jsem Vám také odpověděla. Prosím raději o konstruktivní přístup, než unáhlené soudy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem si esence a take sul 350tabletek. Dorazila jen esence bez soli. A pritom jsem zaplatila za vse...Pani vubec nekomunikuje pres e-mail a nezveda telefony. Kezlinkova

    Spatny

    Reakce obchodu Bachovy-esence.com

    Dobrý den, že není v mých silách vyřizovat všechny telefonické hovory, mám uvedeno v kontaktech, denně jich mám desítky. Uvádím, že lepší je SMS, ta mi nepřišla. Byla jsem mimo firmu a mimo internetové spojení tři dny, což je ona reakční "nereakční" doba, a to z rodinných důvodů. Tímto se velmi omlouvám a samozřejmě Vám dle objednávky doplním chybějící produkt. S pozdravem Pavla K.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • komunikace

    i přesto, že na stránkách mají napsáno skladem po 14 dnech nic .

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • - objednávku nepřišla celá, tak jak jsem si ji objednala a nedostala jsem ani odpověď na email, proč tomu tak bylo

    Reakce obchodu Bachovy-esence.com

    Nevím, oč jde. Nemám žádnou SMS na telefonu a žádný email, který bych jako reklamaci měla vyřídit, jsem nenašla. Velmi mne mrzí, že je někdo nespokojen. Pokud však nevím, co je předmětem kritiky, nemám šanci věc vysvětlit, případně napravit, pokud došlo k nějakému nedorozumění.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nic
    • v zásilce nebyl český návod ani ten co byl na webu ani po emalovém upozornění nikdo nereagoval

    Reakce obchodu Bachovy-esence.com

    Do každé zásilky přikládám letáček, kde je základní informace k esencím, seznam s určením esencí a na zadní straně je podrobný návod k použití. Pokud jste na mém obchodě neshledal nic pozitivního, mrzí mne to, ale na českém trhu je dostatek jiných možností a já Vám přeji, abyste našel, co hledáte a potřebujete.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Na otázky, které kladete není důvod odpovídat. Bachovy esence jsem kočičce všechny vypotřebovala, ale žádná změny, vyhozené peníze. Obchodu není co vytknout, ale kapky jsou neúčinné. Chtěla jsem aby se kočička zklidnila, ale nic.

    Reakce obchodu Bachovy-esence.com

    Dobrý den, to mne mrzí. Příčinou bývá nesprávně zvolená kombinace esencí. Tak jako jsme my originál, tak i zvířata jsou jedinečné bytosti s vlastní osobností. Vždy je lepší výběr konzultovat a nutná je rozhodně pečlivost a trpělivost při podávání. Ráda Vám poradím. O účinnosti esencí jsem hluboce přesvědčená, pracuji s nimi už dvanáct let. Pavla

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo včas a v pořádku. S Bachovými esencemi jsem spokojena. Pouzdro na homeopatika bylo však vybaveno tak malými poutky na homeopatika, že se tam ampulky nevešly. OK, to se může stát, takže jsme pouzdro vrátila, ale dodnes nemám na účtu peníze za vrácené zboží a obchod nekomunikuje. Nerada píšu kritiku, ale tak to prostě je. Doufám, že se dočkám vrácení peněz.

    Reakce obchodu Bachovy-esence.com

    Omlouvám se za nepříjemnosti, ale lékovky jsou vyobrazené na stránkách. Jedná se o skleněné lékovky o obsahu 1,2 g a jejich velikost je z obrázku patrná vzhledem k velikosti pouzdra. Pokud někdo objedná lékovky např. od Boiron, nepasují tam. Mobil jsem nebrala, jelikož jsem byla na letní dovolené mimo republiku. Navíc mám jasně uvedená pravidla užívání mobilu na svých stránkách. Nejsem schopná vyřídit sto hovorů za den, nedělala bych nic jiného. Je třeba poslat SMS, ozvu se zpět. Peníze za pouzdro budou vráceny ke spokojenosti zákazníka, až se s paní spojím. S pozdravem Pavla

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Paní poslala balíček na fakturační adresu, přesatože jsem uvedla dodací adresu naprosto jinou (do práce)

    Chtěla jsem využít nabízené slevy a doplatila na to. Zboží jsem zaplatila předem a nemám nic, musím odvolat svoje zákazníky a čekat na otvírací dobu pošty, na kterou to paní poslala, abych svoje zaplacené zboží vůbec dostala. Pokud ještě na poště vůbec je.

    Reakce obchodu Bachovy-esence.com

    Paní mi napsala velice nezdvořilý dopis. Jen jsem se spletla, jako se to povede každému člověku. Aniž bych na ten dopis plný zloby reagovala, poslala jsem na své náklady lahvičky znovu na doručovací adresu tentýž den a doporučila jí, aby lahvičky na fakturační adrese nevyzvedávala. Patrně je tedy bude mít dvakrát. Svoji chybu jsem na své náklady a ihned napravila.