Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hodně zboží
    • Lživé uvádění skladové dostupnosti
    • Na věci uváděné skladem si počkáte 14 dní
    • Žádná snaha o kontakt se zákazníkem, vše si musíte zjišťovat sami

    Když mi ani po týdnu nepřišlo zboží ani žádné info o mé objednávce, začala jsem zjišťovat kde je problém. Bylo mi oznámeno, že zboží nemají a přijde jim až za týden. Když jsem se ptala jak je to možné, když všechny pokožky, které jsem objednavala byly skladem, bylo mi odpovězeno, že prý záměna ve skladu. Zajímavé je, že i po tom byly všechny položky stále skladem. Pro mně obrovské zklamání. Očekávám, že když objednám skaldové položky, tak je budu jít doma do +-3 dnů, nebo se v případě problému obchod sam ozve. Toto považuji za podvod na nakupující.

    Reakce obchodu Babystore

    Vážený zákazníku, jistě máte pravdu, že pokud se ukazuje stav zboží skladem, má být skladem. Náš informační systém synchronizuje sklad a eshop 1x denně. A vzhledem k vysoké obrátkovosti Vámi objednaného zboží, může nastat Vámi popisovaná situace. Omlouvám se, že jste nebyl dříve informován a zajistím, že se to nebude opakovat. L.Fiedler

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Ač je v obchodě udán výrobce matrace Faktum, dodaná matrace byla od jiného výrobce. Jednalo se typově o shodnou matraci, nicméně od jiné maďarské firmy, levnější a méně kvalitní.
    Komunikace při vrácení zboží byla výborná a rychlá, jen vrácení platby jsem musel po dvou týdnech urgovat.

    Reakce obchodu Babystore

    Děkujeme za nákup i za Vaši zpětnou vazbu. Faktum vyrábí nábytek a pro tento nábytek nakupuje od subdodavatelů některé komponenty. V tomto konkrétním případě matraci, která je označena výrobcem, podobně jako automobilky nakupují pneumatiky, které na sobě nesou značku výrobce a nikoliv automobilky. To, že jsou vyvinuty a vyrobeny specializovanou firmou, však neznamená, že by byly méně kvalitní, spíše naopak.
    S rychlostí vracení peněz máte pravdu, tento proces zrychlíme. L.Fiedler

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Neuvěřitelné dodací lhůty, již měsíc čekám na dodání již zaplaceného zboží

    Reakce obchodu Babystore

    Milá Leji, omlouvám se, máte pravdu, je to dlouho. Ve středu máme termín nakládky v Bébé-Jou a obě chybějící položky jsou výrobcem potvrzeny. Předpokládám, že v pátek již budeme Bébé-Jou expedovat. L.Fiedler