-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 měsíc
- mesic cekani na zbozi skladem
- nulova komunikace ze strany obchodu ohledne zpozdeni
Povleceni, ktere bylo skladem, objednano 14.12. a doruceno 12.1. - to je MESIC cekani na neco, co meli skladem. Objednavky z jinych eshopu, co jsem delal pozdeji stihly bez problemu dojit do Vanoc.
Reakce obchodu Babypovlečení
Dobrý den,
děkujeme Vám za Váš čas při vyplnění dotazníku.
U zboží bylo uvedeno - SKLADEM U DODAVATELE.
Bohužel v předvánočním období jsou dodavatelé přetížení a zboží jsme nebyli schopni naskladnit před Vánocemi.
Proto jsme Vám ihned 15.12. zaslali info o tom, že jsme schopni dodat zboží po 9.1. (a to z důvodu dovolené dodavatele), s tím, že v případě storna Vám ihned vrátíme Vaši platbu. Bohužel jste se nám nevyjádřil ani nekontaktoval.
S pozdravem
Tým Babypovlečení -
Nedoporučuje obchod
- trvá to dlouho
Reakce obchodu Babypovlečení
Dobrý den,
děkujeme za Váš čas při vyplnění hodnocení.
Omlouváme se za zpoždění, ale povlečení atypických rozměrů zadáváme do výroby a z důvodu přetíženosti výroby došlo k prodlevě, kterou jsme nebyli schopni ovlivnit.
Děkujeme za pochopení
Tým Babypovlečení -
Nedoporučuje obchod
Mám hodnotit zboží, které ještě nedorazilo.
Reakce obchodu Babypovlečení
Omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky.
Vaše povlečení bylo zadáno do výroby, ale vzhledem k přetíženosti výrobce dochází k prodlevám, které nejsme schopni ovlivnit.
Povlečení jsme již urgovali a mělo by být naskladněno začátkem příštího týdne.
Omlouváme se za zpoždění a děkujeme za pochopení.
S pozdravem Babypovlečení -
Nedoporučuje obchod
Čekal jsem český výrobek nikde nebylo inzerováno (vyrobeno v Číně)
Reakce obchodu Babypovlečení
Dobrý den,
děkujeme Vám za Váš čas, který jste věnoval vyplněním tohoto dotazníku.
V případě, že výrobek nesplnil Vaše očekávání můžete odstoupit od smlouvy. U nás máte na odstoupení 30 dnů a vrácení zboží je ZDARMA. Velmi nás mrzí, že jste nás nekontaktoval, protože bychom vyřešili vše k Vaší plné spokojenosti. Co se týče toho, že náš obchod nekomunikuje, tak to se musíme ohradit.
Zákazníky informujeme e-mailem o každém kroku objednávky (komunikaci pravděpodobně najdete v hromadné nebo ve spamu). V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na [email protected].
Přejeme krásný den
Tým Babypovlečení