• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • mesic cekani na zbozi skladem
    • nulova komunikace ze strany obchodu ohledne zpozdeni

    Povleceni, ktere bylo skladem, objednano 14.12. a doruceno 12.1. - to je MESIC cekani na neco, co meli skladem. Objednavky z jinych eshopu, co jsem delal pozdeji stihly bez problemu dojit do Vanoc.

    Reakce obchodu Babypovlečení

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za Váš čas při vyplnění dotazníku.
    U zboží bylo uvedeno - SKLADEM U DODAVATELE.
    Bohužel v předvánočním období jsou dodavatelé přetížení a zboží jsme nebyli schopni naskladnit před Vánocemi.
    Proto jsme Vám ihned 15.12. zaslali info o tom, že jsme schopni dodat zboží po 9.1. (a to z důvodu dovolené dodavatele), s tím, že v případě storna Vám ihned vrátíme Vaši platbu. Bohužel jste se nám nevyjádřil ani nekontaktoval.

    S pozdravem

    Tým Babypovlečení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • trvá to dlouho

    Reakce obchodu Babypovlečení

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš čas při vyplnění hodnocení.
    Omlouváme se za zpoždění, ale povlečení atypických rozměrů zadáváme do výroby a z důvodu přetíženosti výroby došlo k prodlevě, kterou jsme nebyli schopni ovlivnit.
    Děkujeme za pochopení
    Tým Babypovlečení

  • Nedoporučuje obchod

    Mám hodnotit zboží, které ještě nedorazilo.

    Reakce obchodu Babypovlečení

    Omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky.
    Vaše povlečení bylo zadáno do výroby, ale vzhledem k přetíženosti výrobce dochází k prodlevám, které nejsme schopni ovlivnit.
    Povlečení jsme již urgovali a mělo by být naskladněno začátkem příštího týdne.
    Omlouváme se za zpoždění a děkujeme za pochopení.
    S pozdravem Babypovlečení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čekal jsem český výrobek nikde nebylo inzerováno (vyrobeno v Číně)

    Reakce obchodu Babypovlečení

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za Váš čas, který jste věnoval vyplněním tohoto dotazníku.
    V případě, že výrobek nesplnil Vaše očekávání můžete odstoupit od smlouvy. U nás máte na odstoupení 30 dnů a vrácení zboží je ZDARMA. Velmi nás mrzí, že jste nás nekontaktoval, protože bychom vyřešili vše k Vaší plné spokojenosti. Co se týče toho, že náš obchod nekomunikuje, tak to se musíme ohradit.
    Zákazníky informujeme e-mailem o každém kroku objednávky (komunikaci pravděpodobně najdete v hromadné nebo ve spamu). V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na [email protected].
    Přejeme krásný den
    Tým Babypovlečení