Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta

    Doposud zboží nemám. Objednala jsem si ho 15.4. Dnes je 22.4. Kdybych to tušila,vyberu si je v jiném obchodě.

    Reakce obchodu Babyplaza.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Zboží, které jste objednala bylo skladem u dodavatele a v emailu jsme vás informovali o předpokládaném termínu dodání, ale bohužel bez reakce z vaší strany :(

    S pozdravem Dokoupilová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Na stránkách eshopu je u zboží uvedeno,že je skladem. Nicméně po objednání mi přišel email,že obchod čeká na dodání zboží od dodavatele.

    Reakce obchodu Babyplaza.cz

    Pěkný den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Na eshopu máme vždy rozděleno, zda je zboží skladem u nás nebo u dodavatele. Pokud se však dělá objednávka přímo na Heureka.cz, není tam vidět tento rozdíl. Heureka uvádí pouze "Skladem". Doporučuji se prokliknout na náš eshop, kde je toto rozlišeno.

    Omlouváme se za případné komplikace a věříme, že budeme se zboží spokojena.

    S pozdravem Tošovská

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • pomale odeslani

    Tyden jim trva, nez predaji zbozi Zasilkovne

    Reakce obchodu Babyplaza.cz

    Pěkný den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

    Zboží bylo skladem u dodavatele a ihned po vytvoření objednávky jsme vás informovali o termínu odeslání. Po naskladnění zboží jsme pak ten den i odeslali (bohužel byl mezitím víkend). Vždy se snažíme odeslat zboží co nejrychleji, ale některé věci bohužel nemůžeme ovlivnit.

    Přeji krásné léto.

    S pozdravem Tošovská, www.babyplaza.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • E-shop má nedostatek zboží na skladě, neaktualizované informace na webu
    • Žádná komunikace ohledně stavu expedice a doručení zásilky

    Objednána autosedačka prostřednictvím portálu heureka.cz, od nich obdržen email s potvrzením objednávky. Nicméně několik dní bez jakékoliv informace, následně jsem se od prodávajícího webu babyplaza.cz emailem zjistila, že jejich dodavatel prý autosedačku v mnou vybraném a předem Heurece zaplaceném černém odstínu nemá, že ji prý ten jejich dodavatel po inventuře nemůže dohledat a že budu muset dva týdny počkat. Ale že prý oni (web babyplaza.cz) prý mají autosedačku skladem v šedém odstínu a že tuto mi můžou poslat hned. A tak jsem souasila. Zase bylo ticho po pěšině několik dní, a tak už jsem následující týden volala na babyplaza.cz prý se moc omlouvají, ale zase! bohužel nějakým omylem nemají sladem ani oni tu šedou ale že by mi ji mohli až následující tyden úterý, ve středu dodat. Podotýkám, že jsem s paní hovořila ve čtvrtek nebo v pátek (už druhý týden od objednání!!), a zdůraznila jsem jí, že sedačku nutně ve čtvrtek v tom dalším týdnu musíme už mít doma, že odjíždíme pryč a syn nemá v čem být. Svatosvatě mi bylo slíbeno, že ji nejpozději ve středu budu mít. !! No a včera, jakože v úterý jsem psala odpoledne email, kde tedy je, že mne zatím nikdo nekontaktoval, ani kurýr, že by ji převzal do přepravy, a bylo mi odpovězeno pouze portálem heuréka, že zítra, jakože dnes, by měla jít sedačka do expedice... Teprve??? To znamená že zítra, kdy ráno odjíždíme pryč, tu ještě vůbec nemusí sedačka být, protože doposud jsem opět nezaznamenala jedinou informací, že by se sedačka začla expedovat třeba aspoň do depa kurýra, jak to u PPL nebo DPD běžné bývá, natož aby ji už vezli ke mě. Jsem velice rozhořčená a tento web důrazně nedoporučuji! Mají bordel na skladě, přestože zboží na webu skladem uvádějí a vy pak čekáte skoro dva týdny a možná se ani nedočkáme..

    Reakce obchodu Babyplaza.cz

    Pěkný den paní Kardošová,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

    Opravdu došlo k tomu, že zboží uvedené "skladem u dodavatele" jsme nakonec nemohli dodat ihned, ale ptali jsme se, zda budete chtít počkat (ne že musíte počkat) a nabídli jsme i jinou dostupnou barvu viz emailová komunikace, kde jsme ale nepsali, že jí máme my a že budeme ihned expedovat, protože byla dostupná u dodavatele (skladem u dodavatele). Čekali jsme tedy na její doručení, které jsme bohužel nemohli urychlit a poté ihned posílali.

    Jen si dovolím poznamenat, že svatosvatě nic neslibujeme, zvlášť v této době, když se dá špatně garantovat dodání něčeho, co opravdu fyzicky nemáme skladem.

    Mrzí nás vaše zkušenost s naším obchodem, protože se vždy maximálně snažíme co nejrychleji zboží dodat a informovat zákazníky. Věříme, že ve většině případů budou zákazníci spokojeni, i když u 100% z nich se nám to asi nepodaří.

    Za tým Babyplaza.cz, Petra Tošovská

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    je to 10 dní od objednání, před 9 dny přišel mail o zaslání. Do dnes zboží není v zásilkovně. Jsem hodně naštvaná, protože to byl dárek, který jsem chtěla zítra předat

    Reakce obchodu Babyplaza.cz

    Pěkný den,

    tento balíček se bohužel ztratil na zásilkovně. Ta nám neposílá žádný report, ze kteréh bychom věděli o této situaci. Dozvěděli jsme se to až z této recenze. Ihned jsme zaslali nový kus a ztracený balík řešíme už sami se zásilkovnou.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem Tošovská, Babyplaza.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Při předchozím nákupu, kdy jsem si nechala zboží doručit do Zásilkovny, bylo vše v pořádku, na e-mailu mě informovala velice milá a ochtona paní.
    • Při osobním odběru v prodejně jsem se setkala s velice neochotným personálem na prodejně. Již při vstupu jsem měla problém projít s kočárkem dveřmi a ani jedna z prodavaček mi nepomohla a ještě si pak nahlas stežovaly, že je v obchodě zima, protože jsem nechala dlouho otevřené dveře. Celkové předání zboží se neslo v duchu “číslo objednavky”, “počkejte” a “tady to máte”. Při odchodu pozdravila jedna ze tří prodavaček, což považuji za úspěch.

    Reakce obchodu Babyplaza.cz

    Pěkný den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Problém se šířkou dveří jsme ještě neměli, ale určitě necháme prověřit.

    Co se týče zimy na prodejně, pravděpodobně došlo k nedorozumění. Zima na prodejně je v zimních měsících častá kvůli těžce vytápěnému prostoru a určitě není přisuzována našim zákazníkům. Prodavačky máme 2 a jsou to stejné osoby, které řeší emailovou komunikaci, se kterou jste byla spokojena.

    Každopádně nás mrzí, s jakým dojmem jste si vyzvedla svou objednávku a pokud nám zachováte přízeň, uděláme maximum, abyste mohla být příště spokojená.

    S pozdravem Petra Tošovská, Babyplaza.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • slaba komunikacia so zakaznikom
    • neistota dodania tovaru

    Reakce obchodu Babyplaza.cz

    Pěkný den paní Zuzko,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    bohužel opět značka Elodie Details, kde aktuálně z důvodu obrovského zájmu nestíhá výrobce pokrývat objednávky a samozřejmě to má vliv i na naše zákazníky. Nicméně dnes vám již zboží odchází viz informace v emailu.

    Vždy se ale snažíme poskytovat aktuální informace o objednávce, konkrétně u vás máme v evidenci 4 emaily o aktuálním stavu v období od objednávky tj. 16.3. do expedice 30. 3. Moc mě tedy mrzí, že jste nespokojená, snažili jsme se udělat maximum, abyste měla zboží co nejdříve.

    Přeji krásné jaro. S pozdravem Tošovská, Babyplaza.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obrovskou slabinou, je dle mě kamenný obchod, respektive personál. Což o to, že je obchod zařízen tak, že tam s kočárkem skoro nikde neprojedete, však je to obchod s dětskými potřebami, tak kdo by to čekal kočárek že....ale absolutní nezájem asi prodavaček o zákazníka...místo toho se holky baví spolu o svačině...No chystala jsem se tam utratit ještě nějaké peníze za ne úplně levnou značku ED, ale raději nakoupím přes internet. Navíc sleva, která mi byla nabídnuta v emailové komunikaci mi poskytnuta nebyla. Jinak emailová komunikace na jedničku. Asi jediná pochvala. Za mě tady už ne...

    Reakce obchodu Babyplaza.cz

    Pěkný den paní Magdaléno,

    děkuji za vaši zpětnou vazbu.

    Velice mne překvapila, protože reakce na náš personál jsou většinou naprosto odlišné - pozitivní. Velmi si na tomto zakládám a osobně si vybírám lidi, které práce baví a věnují se zákazníkům rádi a ochotně. Tuto situaci jsem s nimi ihned projednala. Mohlo dojít k tomu, že některá z nich opravdu právě odcházela koupit svačinu (což u nás není zakázano). Na druhou stranu si toto nedovedu představit jako téma konverzace. Nicméně asi něco v pořádku nebylo, jinak byste nám nedala negativní hodnocení a samozřejmě si to budu nyní ještě více hlídat.

    Co se týká slevy, opravdu vám emailem byla nabídnuta. Když jste si však jinou položku vybrala, kolegyně nezkontrolovala historii komunikace a tudiž automaticky slevu nenavedla. Toto je opravdu naše chyba (škoda že jste nezmínila na místě), kterou vám budeme samozřejmě dodatečně kompenzovat.

    Množství zboží na prodejně již nyní řešíme a redukujeme. Je to věčný boj s místem, protože na jednu stranu zákazníci chtěji vše vidět, ale na druhou stranu se nemáme kam "nafouknout".

    Doufám, že další zákazníci už budou mít jen pozitivní zkušenost s naší prodejnou/eshopem

    PS: Personál na prodejně je totožný s personálem komunikujícím emailem,

    S pozdravem Tošovská, Babyplaza.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Neuvádí skutečnou dostupnost zboží!

    Reakce obchodu Babyplaza.cz

    Pěkný den,

    děkujeme za hodnocení.

    Děláme maximum proto, aby byla uváděná dostupnost na eshopu vždy podle skutečným skladových zásob. Před vánoci jsme některé položky bohužel nestihli včas opravit. Zkušenost pro nás, na kterou budeme příště lépe připraveni, aby se to neopakovalo.

    S pozdravem Tošovská, Babyplaza.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlá realizace objednávky
    • Prohlédnutí si zboží na prodejně
    • ZAMĚSTNANCE!

    Zaměstnanci absolutně neznají funkčnost výrobku. Laxní a znuděný přístup k zákazníkovi při prodeji.
    Doporučení nevhodných příslušenství k výrobkům námi zakoupeného.
    Zakoupily jsme si kočárek, který byl však po technické stránce špatný, což jsme zjistili, až po zavírací době. Proto jsme se rozhodli následující den kočárek vyměnit. Když jsme přišli do prodejny, s tím, že trváme na výměně zboží, zaměstnankyně byly nepříjemné a arogantní. Tímto přispěli k názoru na tento obchod... Zboží sice vyměnily, ale na kočárek trojkolku, nám byl prodán s klidnou hlavou nánožník sportovní, který nám neseděl na kočárku. Když jsme to zjistily, bylo nám řečeno: že ho neměly na skladě, proto nám prodala paní nánožník, který nevyhovuje funkčnosti na námi zakoupeném kočárku. Obchod argumentoval tím, že ho nemívají na skladě!

    Pokud se chce tento obchod, jako prodejce, tvářit na trhu jako specialista, tak považuji toto jednání za nevyhovující! Myslím si, že 1 ks nánožníků, pro zboží, které mají v nabídce je samozřejmostí a obchod by to jistě nepoložilo na lopatky!

    Za mě již NE!

    Reakce obchodu Babyplaza.cz

    Pěkný den paní Radko,

    děkujeme za recenzi, i když se musím přiznat, že mě velice udivila, vzhledem k tomu, že jsem shodou okolností byla od začátku Vašeho několikadenního nákupu seznámena jak s postupy, tak jsem byla i přítomna prodeje a postupy zaměstnanců jsem tedy viděla.

    1) Objednali jsme vám na obchod kočárek, který běžně nemíváme skladem a který jste chtěla vyzkoušet a podle toho se rozhodnout, jestli jej budete kupovat nebo ne

    2) Kočárek byl do 2 dnů na prodejně, na které jste strávila 3 hod. rozhodováním, zda si jej vezmete nebo si vezmete jiný, o kterém jste také uvažovala. Zboží vám bylo do detailu předvedeno tak, abyste se mohlo dobře rozhodnout. Nakonec, asi díky doporučení maminky a manžela, jste se rozhodla pro jiný kočárek včetně příslušenství, které bylo na kočárku i odzkoušené

    3) Hned další den ráno jste přišla, že kočárek chcete vyměnit za svou původní variantu. Kočárek jsme vám tedy vyměnili. Zakoupený nánožník z původního kočárku jste nám nevracela

    4) Další den jste volala, že chcete vrátit nánožník a peníze za něj, protože jste si vybrala jiný a jinde. Informovali jsme vás, že peníze bohužel nevracíme, ale že zboží můžete vyměnit za jiný nánožník, který vám vyhovuje více. Ten jsme pro vás objednali a během týdne se zboží opět vyměnilo dle vašich požadavků.

    Opravdu nejsem schopni zajistit na prodejně všechny nánožníky všech výrobců, typů a barev, které na trhu jsou. Ani my a myslím si, že ani jiný obchod.

    Těžko říci, co vás vedlo k napsání takové recenze, možná právě to, že jsme vám nevrátili peníze za zakoupené zboží, ale bohužel (nebo bohudík) nejsme velký nadnárodní řetězec, kde je to běžné. Každopádně nás tato rezence velmi mrzí - mne i naše holky na prodejně, zvlášť ve vašem případě, kdy jsme se vám snažili už od začátku vyjít se vším vstříc.

    Petra Tošovská, Babyplaza.cz - majitelka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Přehlednost eshopu.

    Totální katastrofa! Objednán kočárek za 15500kc a nasledne po Vas tento obchod požaduje 19292,- , že prý ta cena už neplatí (ikdyž objednávka proběhla v době, kdy bylo zboží nabízeno za 15500,-). Nikde nebyla uvedena poznámka o tom, že za tuto cenu je omezene množství. Po konfliktu eshop přestal komunikovat.

    Reakce obchodu Babyplaza.cz

    Pěkný den,

    jednalo se o zboží, které bylo v akci do vyprodání zásob (loňská kolekce). Na stránkách již toto zboží nebylo označeno, že je skladem (i když je pravda, že se stále zobrazovalo). Obratem jsme vás kontaktovali a nabídli aktuální kolekci s maximální možnou slevou. Cena 19 292,- byla uvedená u nové kolekce, tuto jsme určitě nepožadovali. S naší nabídkou jste však nesouhlasila a o zboží jste již zájem neměla. Bohužel netuším, proč máte pocit, že jsme přestali komunikovat. Tato situace nás velmi mrzí, vždy se snažíme dělat maximum pro zákazníka, ale i přesto se nám to vždy nepodaří a zákazník zůstane nespokojen.

    S pozdravem Tošovská, Babyplaza.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • cena
    • uz takmer 2 tyzdne cakam na dodany tovar, nevedia mi povedat, kedy im pride na sklad

    Reakce obchodu Babyplaza.cz

    Pěkný den, jedná se o problém pouze se značkou Römer, která právě přešla do nové kolekce a její dodání je opravdu katastrofální. Všechny zákazníky však o tomto informujeme a je na nich, zda počkají. Bohužel toto nemáme jak ovlivnit - pouze změnou dovozce, což bude na úkor ceny. Evidentně nám ale nic jiného nezbude... Děkujeme za pochopení. Tošovská, Babyplaza.cz