-
Zkušenost s reklamací!
V prodejně na Zličíně jsem byl reklamovat kolečko od kočárku. Paní vedoucí Lenka C. asi nebyla zrovna v náladě na nějaké reklamování čehokoliv. Prý, že kolečko má být umyté. Což jsem splnil, ale asi ne dle jejích představ. Požádal jsem ji zda si mohu kolečko umýt u nich na toaletě. Prý, že né. Z hygienických důvodů. Kdyby si paní dotyčná vážila zákazníků, tak by mi nabídla aspoň mokrý hadr a hlavně tam musí vytírat, tak tam mají pravděpodobně aspoň výlevku, tak mě mohli pustit k ní. Koho by takový přístup zaměstnanců nenaštval. Mě ano.
Požádal jsem o reklamační řád abych se ujistil, jestli mě netahá za nos. Že neukáže, je k přečtení na internetu přeci. Poprosil jsem o jeho vytisknutí...nevytiskne! Odešel jsem danou situaci řešit ven po telefonu.
Po navrácení do prodejny po ca. 40min. a utřením prachu vlhčeným hadříkem na kolečku, jsme s paní vedoucí vyplnili reklamační protokol. Pak mi vytiskla i reklamační řád a že vlastně zapomněla, že jí visí tento řád ve slídě za zády na stěně na jakýmsi kalendáři od dodavatele(krásně "vydizajnovaný") ... to je, ale náhoda. Požádal jsem jí o ukázání obchodních podmínek. Nemá je u sebe, ale určitě je bude mít managerka v kanceláři...ani ta je nemá...ajtakrajta. Tam kdyby příšla ČOI či FÚ, tak si užijí.
Verdikt?
Po této zkušenosti je obchod na stejné úrovni jako je Malvik(ten má zase skoro všechno skladem, ale když si něco objednáte, tak to najednou není nebo až za dlouho...)
Politika obchodu této firmy je asi taková:
Utraťte u nás nemalé peníze, ale běda tomu, kdo bude chtít něco reklamovat.
Počítám, že kolečko se mi vrátí za měsíc se zamítnutím, i když mi bylo slíbeno, že to bude hotové do týdne až 14-ti dnů(napíšu jak to dopadlo).
Do tohoto obchodu snad už jen pro dudlík a vlhčený hadříky. -
Po přečtení příspěvku od paní Jany jsem se rozhodla přidat svou zkušenost s prodejnou v Brně. V Brně je Babypark jednou z nejlépe zásobených prodejen dětských potřeb, ale paní či slečny prodavačky patří mezi ty nejhorší, které jsem kdy, kde potkala. Od ledna letošního roku chodím do prodejny pravidelně nakupovat. Pořídila jsem tam téměř celou výbavu pro své dítě. Pozdrav pro zákazníky je spíše náhodný jev než pravidlo a s úsměvem nebo ochotou jsem se tam setkala jen párkrát (pouze u jedné z prodavaček, na kterou bohužel nemám štěstí při každé návštěvě). Kočárek jsem si vybrala na internetu a v prodejně jsem ho chtěla pouze předvést...v prodejně v ten okamžik byly pouze prodavačky a já. Nakonec se jedna z nich s otráveným obličejem pokusila o něco jako předvedení kočárku. Nechtěla jsem tam utratit nemalé peníze, ale jet mimo Brno pro vybraný kočárek se mi také nechtělo, tak jsem si ho nakonec koupila na prodejně. Děkujeme za nákup z úst prodavaček? Proč? Vždyť děkujeme za váš nákup je natištěno na každé účtence... Jednou dokonce měla jedna z prodavaček takový kopr, že se mě zeptala jestli mi nestačí vidět tu zavinovačku na letáčku, protože vydělat jí z krabičky je náročné... a v tomto duchu bych mohla psát a psát. Na prodejně v Brně mají moc milou věc a to sice toaletu pro těhotné a přebalovací místnost. Považovala jsem to za velké plus jen do doby než jsem si potřebovala odskočit... Na konci těhotenství jsem se musela hádat s paní prodavačkou o povolení využít wc s označením "pouze pro těhotné"...
Kdyby se zboží, o které mám zájem, dalo koupit na jiném místě v Brně (za stejnou cenu), tak bych se do prodejny Babyparku už nikdy nevrátila. -
v sobotu 15.10 jsem navštívila Váš obchod na Zličíně,děkuji za velice příjemnou ochotu pani prodavačky,díky ní jsem si vybrala kočárek a měla konečně jasno,že to vyhraje Teutonia,i přes nával lidí celý kolektiv byl usměvavý a milý,všichni pěkně lítali,ještě jednou děkuji