Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Vážená zákazníci,

    dovolte nám, abychom Vás informovali, že vzhledem ke každoročním
    problémům ohledně doručování zásilek v předvánočním období vzniklé na straně
    České pošty a kurýrních společností, Vám nemůžeme garantovat dodání Vámi
    objednaného zboží do Vánoc (platí pro objednávky od 4.12.2017 ).
    Zboží firmy Mamo- tato je vyráběno na zakázku na základě objednávky
    klienta a proto se nejedná o zboží skladem, které by bylo ihned
    expedováno a odesíláno.
    Bohužel balíky zasílané prostřednictvím České pošty i kurýrních
    společností jsou občas doručeny v tomto období až po 14 dnech od data
    odeslání.
    Není v našich silách vyřešit problémy přepravních společností, aby
    situace s doručením zásilek byla uspokojivá.
    Velice se Vám omlouváme za vzniklé komplikace, které Vám tímto vznikly a
    děkujeme za pochopení.

    Tým babymarket.cz

  • Do 10 dní od objednávky obdržíte také k vyplnění automatické hodnocení ze serveru heureka.cz týkající se Vašeho nákupu v našem eshopu.

    Z důvodu, že je dotazník zasílán automaticky, prosíme o jeho vyplnění až po fyzickém odbržení zboží, popřípadě po jeho vyzkoušení.

    Doufáme, že Váš nákup u nás dobře ohodnotíte a náš eshop doporučíte ostatním.

  • Pokud nebudete se zbožím spokojeni, můžete ho bez udání důvodu vrátit do 100 dnů od převzetí zásilky !!!

    www.babymarket.cz

    Tak neváhejte, s námi můžete nakupovat bez obav !

  • Florkova.J: Ano

    Pokud jste zvolili platbu předem na účet, bude Vám na mail zasláno číslo účtu vedeného na Slovensku, kde je možné platbu provést přímo v EUR.

    Zboží na dobírku vám bude zasláno samozřejmě v přepočítané částce v EUR.

  • Zasíláte zboží i na Slovensko?

  • Dostupnost je počet dní, které potřebujeme k tomu, abychom vámi objednané zboží dopravili k nám na sklad.

    Je uváděna v PRACOVNÍCH dnech a je orientační.

    I když se snažíme objednávky vyřizovat a kompletovat co nejrychleji, na dostupnost zboží má vliv několik dalších faktorů (aktuální skladová dostupnost látek a barevných variant zvoleného zboží, různé svátky u zahraničních dodavatelů )

    Vždy se ale snažíme vaší objednávku vychystat v co nejkratším možném čase.

    Z důvodu obrovského zájmu o sety do postýlek firmy Mamo Tato a jejich velikého množství vzorů a kombinací, je toto zboží vyráběno na zakázku s dodáním MAX. do 14 pracovních dnů.

  • Co znamená údaj "dostupnost" u jednotlivých karet zboží?

  • JanaP.:

    Pristup k nasemu eshopu Vam byl zablokovan z duvodu zastrasovani naseho eshopu Úřadem pro ochranu osobních údajů a Vaseho klamaveho podani cele vasi situace verejne.

    Pokud nas i nadale budete ocernovat a verejne publikovat klamave informace budeme nuceni zverenit celou korenspondenci s Vami a sami se obratime na patricne instituce.

    1. vratka z 1. objednavku Vam byla zaslana do 24 hodin.

    2.vratka za 2. objednavku z duvodu, ze neni mozne zaplacenou castku vratit na vasi kreditni kartu po uplynuti 10 dnu bez storno poplatku pro autorizacni spolecnost, je dle vaseho souhlasu realizovana na Vami uvedene cislo uctu.

    Samozrejme, ze vratky jsou uskuctenovany v plne vysi.

    Pokud dle Vaseho nazoru nedelame vratky, doporucujeme Vam se obratit na prislusny urad.

    Tyto informace spolu s obchodnimi podminkami, se kterymi jste 2x vyjadrila souhlas, Vam byly zaslany rovnez na mail.

    Pro nas je tento pripad uzavren.

  • Pristup k nasemu eshopu Vam byl zablokovan z duvodu zastrasovani naseho eshopu Úřadem pro ochranu osobních údajů a Vaseho klamaveho podani cele vasi situace verejne.

    Pokud nas i nadale budete ocernovat a verejne publikovat klamave informace budeme nuceni zverenit celou korenspondenci s Vami a sami se obratime na patricne instituce.

    1. vratka z 1. objednavku Vam byla zaslana do 24 hodin.

    2.vratka za 2. objednavku z duvodu, ze neni mozne zaplacenou castku vratit na vasi kreditni kartu po uplynuti 10 dnu bez storno poplatku pro autorizacni spolecnost, je dle vaseho souhlasu realizovana na Vami uvedene cislo uctu.

    Samozrejme, ze vratky jsou uskuctenovany v plne vysi.

    Pokud dle Vaseho nazoru nedelame vratky, doporucujeme Vam se obratit na prislusny urad.

    Tyto informace spolu s obchodnimi podminkami, se kterymi jste 2x vyjadrila souhlas, Vam byly zaslany rovnez na mail.

    Pro nas je tento pripad uzavren.

    Mariusz Aleksander Gregorczyk
    www.babymarket.cz

  • Dobrý den, vzhledem k tomu, že nelze reagovat na reakci obchodu k recenzi, kterou jsem napsala a oni na ni zareagovali tak, že to vypadá, že nevím co chci a objednávám si, a následně bezdůvodně ruším objednávky...Tak bych to ráda uvedla na pravou míru. 1. objednávku jsem objednala v sobotu a hned v neděli poté zrušila, protože jsem ji chtěla opravit (...větší peřinky aj.).Nemohli ji ani zprocesovat...byl přece víkend.
    Týden na to jsem udělala objednávku novou..dny plynuly tak jsem se slušně zeptala zda dorazí. Sdělili, že to 10 tí prac. dní.. (při objednávce nebylo znát zda je zboží skladem nebo ne).. Uplynulo 10 dní, v pátek lhůta vypršela, komunikace žádná. V sobotu mi přišla recenze z heureky, domnívala jsem se, že je to k té aktuální objednávce a obchod jsem nedoporučila. Nejsem na takové jednání zvyklá, natož, abych pak za něj dělala obchod firmě, která si zákazníků neváží a neumí se chovat. Zveřejnili část mého emailu s omluvou (viz. recenze) a ještě tam dali celý můj podpis, až na třetí výzvu jej smazali.

    Výsledek je, že jsem objednávku prostě nechtěla ani za nic....ani poté, co mi napsali že v úterý dorazí. Omluva žádná ..ani zdvořilostní... nedodrželi lhůtu...

    Slíbili, že pošlou peníze zpět na účet, že na kartu už to není možné..ty však dosud nedorazily, uplynul další týden, a to se jedná o 3tis Kč.
    Když jsem se chtěla podívat kolik dní mají na vrácení hotovosti v podmínkách, nešlo to...na jejich stránky mi zablokovali přístup z mé IP adresy...

    Takže každý ať si udělá svůj obrázek a svou zkušenost, ale já osobně tento obchod nedoporučuji a objednám si zboží jinde, kde se umějí chovat. Pokud mi tedy babymarket vrátí mé peníze...

  • 1. Ověřeno zákazníky je služba Heureky, která zajišťuje nezávislé hodnocení obchodů pouze od reálných zákazníků.
    2. SAOP - Toto osvědčení potvrzuje, že naše obchodní podmínky jsou v souladu s platnými právními předpisy ČR.
    Díky tomu máte jistotu, že při nákupu v našem obchodě nebudou nijak narušena vaše práva jako zákazníka.

  • Tyto obchodni podminky a reklamacni rad byly konzultovany SOS - Sdruzenim obrany spotrebitelu
    To potvrzuje udelene jedinecne logo SAOP pro eshop babymarket.cz

    Jsme feroví a proto mamy zavedenou sluzbu overeno zakazniky.

    - To jsou ale blbosti: stačí zaplatit poplatky a SOS a SAOP vám udělí co chcete....
    Stačí se podíat na recenze. Píšete si ty pozitivní sami, proto Vám je správce maže...
    Do hajzlu s takovými obchodníky.....