Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Nabízejí zboží skladem, avšak skladem ho nemají.
-
Nedoporučuje obchod
- žádná komunikace, objednávala jsem před 11 dny, pochopím, pokud zboží není na skladě, ale nedali mi nijak vědět :-(
Reakce obchodu Babylife.cz
K tomu mohu pouze upřesnit, že u objedného zboží je uvedená dodací doba 5-10 pracovních dní. Jedná se o informaci kterou uvádíme přímo pod názvem produktu právě proto, aby byla zřetelně vidět. Objednávku dnes odesíláme dle uvedené dodací doby. V případě objednávky na eshopu je důležité číst. Snažíme se tyto podstatné informace uvádět na maximálně viditelném místě u každé jedlotlivé položky samostatně.
Za Babylife
Jana Živná -
Nedoporučuje obchod
- Je levny
- Nesplnuje kvalitu, jakou jsem si predstavovala.
- Vsechny pleny a bambusova osuska jsou tvrde.
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží jsem objednala, zaplatila, ale zatím nebylo dodáno, ani žádný e-mail od obchodníka, že zboží dodají později.
Reakce obchodu Babylife.cz
Vážený zákazníku, jak jste již byl upozorněn emailem i telefonicky, platba nebyla na náš účet připsána. Zboží nemůžeme odeslat dokud není uhrazené. Vámi objednané zboží je od přijetí objednávky rezervované a na naší straně nebyl žádný problém s dodací dobou ani komunikací. Věřím že se problém s platbou vyřeší hlavně z Vaší strany. Za Babylife J.Živná
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Dobry obchod, dobry tovar, ale dlhe dodanie.
Reakce obchodu Babylife.cz
Dodávky zboží do SR jsou bohužel delší, je to způsobeno řetězením 2 přepravců při dopravě. Navíc objednané zboží bylo také na objednávku s dobou expedice 4 pracovní dny (u výrobku tato informace byla samozřejmne zřetelně napsána). Je třeba počítat s uvedenými informacemi už při objednání.
-
Nedoporučuje obchod
- Rychlá komunikace,bezproblémová doprava.
- Naprosto nevyhovující kvalita zboží.
Poprvé a naposled.Kvalita zboží hrozná,vůbec jsem nebyla spokojena.
-
Nedoporučuje obchod
- F Body krátký rukáv velikost 86 modré CACTUS
- TOTO VYBRANÉ SBOŽÍ NEDORAZILO
Reakce obchodu Babylife.cz
Ano, máte pravdu v tom že jedno z pěti objednáných body nebylo dodáno z důvodu chyby na skladě. Nutno dodat že jsme na objednávku dali slevu 65 Kč, čímž jste měla další body zdarma jako omluvu.
-
Nedoporučuje obchod
- -Dlouhá dodací doba
- -Nepotvrzení platby
Objednala jsem zboží a zaplatila převodem, stále mi nedorazilo.
Reakce obchodu Babylife.cz
U objednaného zboží byla uvedena delší dodací doba. Na tuto skutečnost jsme zákaznici 2x telefonicky upozornily.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Objednala jsem deku na zavinování a bryndáček/šálu ale hned po prvním vyprání je deka i bryndáček plný žmolků a na bryndáčku je u švu díra a začal se párat. Kvalita tedy hrozná.
Reakce obchodu Babylife.cz
Dobry den,
oba vyrobky (T-tomi, Xkko) ktere popisujete jsou vyrobeny z materialu smes bavlna-bambus vazba TETRA. Drobne zmolkovani je vlastnost techto materialu - klasicky plenkovy material. Ovsem vadu vyrobku jste mohla normalne reklamovat, treba jen fotografii v emailu.
Babylife.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Doručovací služba ppl. Nespolehlivost, dvakrát jsem musela přímo na ppl volat a urgovat!
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Doprava!!! Třikrát mi poslali email že balíček byl předán dopravci ale cas a termín kdy mi bude balíček doručen mi nikdo nesdělil.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Neschopna dopravni spolecnost In time-i kdyz je levnejsi,ceska posta je urcite spolehlivejsi.
Reakce obchodu Babylife.cz
Vážený zákazníku,
po několika letých zkušenostech s většinou velkých přepravců v ČR včetně Č.pošty musím konstatovat pouze to že spolehlivý není nikdo a navíc Česká pošta je zdaleka nejdražší. Za 35 Kč přepravce Intime balík doručí až do domu, avšak pouze v případě že někdo na adrese je přítomen. Ovšem s tímto problémem si těžko poradí i ostatní přepravci.
Babylife.cz
Jana Živná -
Nedoporučuje obchod
- Zbozi dorazilo do 2 dnu.
- Satky jsou spatne usite a dostala jsem kazdou jinou velikost ackoliv jsem objednavala 2 stejne.
Zbytecna utrata.
-
Nedoporučuje obchod
- Cena oproti jinym e-shopum
- Zbozi prislo poskozene, objednane rucniky byly potrhane.
Reakce obchodu Babylife.cz
V zakazce pani Evy M. nebyly zadne rucniky objednane, zejmne doslo k nedorozumneni.. Velmi si zakladame na spokojenosti nasich zakazniku s prodavanym zbozim. Pokud nastane jakykoliv problem o kterem jsme informovani, obratem jej resime vymenou nebo vracenim penez.
-
Nedoporučuje obchod
Byla jsem nespokojena s doručením České pošty.
-
Nedoporučuje obchod
- Zadne!
- Zbozi je kvalitou ala' polsko!!!coz prodejce neuvadi
- ..?kvalita ani barevnost zbozi na int. neodpovida realite!uz nikdy vice tady nenakoupim!!
Kvalita zbozi ,,ala'' Polsko!!! Ceny zbozi nadhodnoceny!barvy ani materialy zbozi neodpovidaji vyobrazeni na int. Uz tady nikdy nic nekoupim!Lidi, volte radeji kamenne obchody ..
Reakce obchodu Babylife.cz
Paní zákaznici jsem po její rozhořčené recenzi neprodleně kontaktovala a snažila se rozumně dořešit důvod její nespokojenosti. Bohužel to se mi ani po několika minutách hovoru nepodařilo. Nabídka výměny zboží s kterým není spojokená nebo vrácení peněz nebyla rezolutně přijata. Zákaznice si objednala dva české produkty (zavinovačku a prostěradlo), tři produkty označené výrobcem AKUKU (Polsko) konkrétně podložku nepromokavou do postýlky (igelit), sada manikůrních pomůcek a molitanovou podložku do vany za 95Kč. Konkrétně u podložky i přes moje osobní zkušenosti a zkušenosti mnoha maminek, které byly s tímto produktem spokojené prohlásila že je to šunt - kus vyřízlého molitanu. Přesně citováno - za kus molitanu tolik peněz. Cena na internetu je obvykle okolo 130 Kč i více (jen pro info), u nás 95Kč vč. dvou ks hubek. Paní i přes veškerou snahu situaci z naší strany vyřešit nebyla ochotná sdělit reálný důvod této jediné velmi negativní zkušenosti a nakonec bezdůvodně položila telefon. Vím že v tomto případě sebevětší snaha situaci řešit není žádaná. Většinu produktů které prodáváme máme řádně popsané a sami si fotografie pořizujeme, aby byla zajištěna v rámci možností co nejvěrnější prezentace zboží. A navíc a to si dovoluji podotknout jako hlavní přednost našeho obchodu - prakticky veškerý sortiment znám i jako matka a soustavně sleduji spokojenost s veškerými produkty, v případě jakékoliv špatné zkušenosti, produkt vyřazuji z nabídky a tlačím na dodavatele ohledně nápravy. Záleží mi na tom abych nabídla zákaznicím u drobných položek dobrou cenu, tam chtě-nechtě vychází produkty AKUKU velmi dobře v poměru cena-kvalita. Navíc iluze že tam či onde se vyrábí nekvalitní zboží je bohužel v dnešní době zcestná. Záleží kdo co vyrábí, jak si ohlídá kvalitu a bezpečnost. Mnohé zvučné značky dětských potřeb, vyrábí na stejných linkách jak ti "ostatní". Za obchod Babylife.cz Jana Živná.
P.S. Jen pro info - recenze a ceny zmíněného produktu můžete zkouknout zde na heurece stačí do hledání zadat: Pěnová podložka do vany .. -
Nedoporučuje obchod
- včasnost
- kvalita
neváhejte
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- V balíku nebylo všechno zboží. Chyběl jeden kus z objednávky a ještě po třech dnech co jsem zboží urgovala, tak ho stále nemám.Chápu, že se to může stát, ale zboží jsem zaplatila a po reklamaci mi bylo řečeno, že ho hned pošlou a zatím odesláno nebylo.
Reakce obchodu Babylife.cz
Vážená paní,
ano, pravda je že z naší strany došlo k prodlení se zasláním chybějího kusu. Místo abychom ho odeslaly včera, odešel až dnes. Za toto jsem se Vám telefonicky omluvila. Není však pravda, že odesláno nebylo, vědomě píšete nepravdu do recenze, i když jste měla informaci že balíček je v době Vašeho telefonátu na poště. Informaci o chybějícím kuse jsme dostaly v tuto chvíli přesně před 48 hodinami.
za Babylife.cz Jana Živná