• Nedoporučuje obchod

    20 %

    Téměř polovina věcí, kterou měli mít na skladě, nakonec neměli.
    Sice odpověděli mailem, ale další komunikace již vázne.
    Dosud nevím, co tedy s mojí objednávkou bude, pokud se neozvu sama.
    Docela mne to zklamalo.

    Reakce obchodu Babyholding

    Zákaznice byla informovaná, že si objednala 7 položek a z nich 2 nejsou skladem, což bylo patrné již v momentě, kdy si udělala objednávku. Následně jsme ji kontaktovali a nabídli ji jiné barvy i jiné artikly, které skladem máme a také možnost zjistit u výrobce zda toto bude skladem do vánoc, což jsme také udělali. Mrzí nás její postoj, ale udělali jsme maximum k její spokojenosti a informovanosti. Telefonicky jsme se sní domluvili na řešení a následně nám přišlo toto hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zkušenost děsná, neuvěřitelný přístup, už nikdy takový eshop. Měli by se zamyslet jak se chovat k zákazníkovi, který si chci u nich něco koupit. 14 dnů čekám na objednané zboží a po 14 dnech mi příjde email, že mi objednávku zrušili z důvodu špatné recenze, nejlepší na tom je, že mi ještě žádné zboží nepřišlo a už chtějí recenzi. Nechápu jak může tento eshop v dnešní době vůbec fungovat!!!!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu Babyholding

    Zákaznice byla ihned po objednávce informována, že z důvodu celofiremní dovolené budou objednávky vyřizovány po 21.5.2018, následně jsme ji informovali, že část zboží z objednávky není skladem s dotazem zda si chce počkat s čímž souhlasila. V době , kdy na objednávku čekala ji přišel dotazník z Heureky, kde poslala odpověď, že obchod nedoporučuje přes to, že jsme ji informovali o stavu její objednávky a termínu dodání se kterým vyslovila písemný souhlas. S ohledem na její bezdůvodnou nespokojenost jsme ji kontaktovali s tím, že přepodkládáme, že o objednané zboží již nemá zájem. Následně nás zákaznice kontaktovala telefonicky řvala po nás a křičela, že si máme objednávku strčit do ři.. Objednávka byla proto stornována.