Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vubec nekomunikují a neodepisují na e- mail.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pláštěnka na kočárek po prvním použití již k nepoužití. Roztrhlá ve švu na více místech. Nekvalitní materiál.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Komunikoval jsem s českým obchodem. Na webu jsou dokonce uvedeny prodejny v Brně a Ostravě. Teprve při vrácení zboží se dozvídám, že mám zboží odeslat na adresu v Polsku.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neskutečně dlouhá doba dodání zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží dorazilo
    • Nedorazilo správné zboží
    • Obchod nekomunikuje
    • Nefunkční telefon

    Nedoporučuji tento obchod, telefon je nefunkční, na e-maily nikdo nereaguje. Jedná se o nespolehlivý obchod, i přesto, že vám nějaké zboží dorazí (asi když máte zrovna štěstí). Chci zboží i peníze vrátit a obchod jakoby neexistoval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka stále nedorazila a nikdo vám ani neodpoví na e-mail, telefon žádný neexistuje. Ale peníze si strhli.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Firma Babyhit naprosto nereaguje na požadavek zákazníka uvedený v objednávce a nereagují téměř na žádné e-maily. Komunikace a ochota je nulová. Přestože jsme komunikovali o slevě, kterou nám předem slíbili e-mailem, tuto slevu nám neposkytli, protože nefungoval jimi zaslaný slevový kód. Pouze se u přeškrtnuté původní ceny objevila cena nižší, kterou ve svém e-mailu slibovali. Bohužel to ale byla pouze cena bez DPH vedle přeškrtnuté ceny s daní, takže se nabídka tvářila jako sleva. Žádali jsme, aby nám zboží neposílali, abychom se domluvili předem před odesláním na našich podmínkách podrobně uvedených v objednávce, ale bohužel nereagovali a zboží odeslali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka ne byla odeslána, zaplacené předem
    • Obchod ne komunikuje
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stále čekám na zboží. Doufám, že se dočkám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží údajně mělo být skladem ve velkém množství, dodnes ale žádná informace, že objednávka byla odeslána, a to přestože od objednání uběhl více jak týden. Protože tento obchod má velké množství negativních recenzí, mám dobírku, tudíž, když to nedovezou, je mi to jedno. Neplaťte jim předem!!!

  • Nedoporučuje obchod

    • Je v tom že jsem objednávala zboží 16.9.2024 a do teď mi zboží nedorazilo a ani žádný e-mail
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dodání ze skladu mělo být 8 dní. Když jsem po 10 dnech napsala dotaz kdy zboží dorazí odpověď byla že 2-3 týdny trvá vyskladnění.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které jsem již zaplatila a mělo být doručeno do týdne, stále nedorazilo. Nyní je to již tři týdny, na telefonní číslo se není možné dovolat a na e-mail nikdo nereaguje.

  • Nedoporučuje obchod

    Potřebovala jsem zboží vrátit z důvodu nesprávného typu produktu . Uvedli v mailu špatnou adresu vracení a nedá se s nimi spojit jinak než mailem a to velice pomalou cestou .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Korektně vrátili peníze.
    • Absolutní nekomunikace.
    • Inzerované zboží není skladem a termín dodání je stále prodlužován, ale až po mých dotazech.

    Bohužel absolutně nejsem spokojena s přístupem obchodu. Když si zboží objednám a hned zaplatím, tak očekávám, že zboží v daném termínu obdržím, případně, že budu informována o tom, že termín bude prodloužen. Nic takového se nestalo, dvakrát jsem urgovala o stav objednávky já. Uvedené telefonní číslo není v provozu a na chatu jsem nejprve dostala odpověď v němčině.
    Objednávku jsem nakonec zrušila, protože jsem nejprve čekala 15 dní (lhůta pro dodání při objednání), pak dalších 10 dní a nakonec jsem se dozvěděla, že ještě asi dalších 10 dní. Abych mohla říct i něco pozitivního, peníze mi byly do 3 dnů vráceny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ODstoupila jsem od smlouvy do 14 dní, e-shop babyhit.cz nevrátil cenu dopravného uvedeného na faktuře (podotýkám , že se jedná o dopravné od prodavajícího ke kupujícímu), na které má zákazník nárok dle občanského zákoníku. Po sahodlouhé emailové komunikaci, mi trvrdí, že na vrácení tohoto dopravného nemám nárok. Dále při emailové komunikaci se žádný zaměstnanec nepodepisuje, tudíž nevíte, kdo stížnost s vámi vyřizuje. Obchodní podmínky s údaji, které musí obchodní podmínky obsahovat jsem na stránkách babyhit.cz nenašla a ani mi jejich obchodní podmíky nepřišly při nákupu jako příloha mejlu. Jsem dost dopálena a rozhodla jsem se postoupit tuto stížnost již na ČOI. Velice nedoporučuji z toho obchodu nic kupovat.

    NEDOPORUČUJI ZDE NAKUKOVAT.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží po 10 dnech stále nedorazilo bez informace v mailu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nedodal zboží čekal sem 24 dní
    • Obě čísla na kamenné prodejny nedostupné
    • Nereagují ani na e-mail
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    TELEFON NIKDE NA WEBU ŽÁDNÝ, NA EMAILY NEODPOVÍDAJÍ...
    ZBOŽÍ BYLO PŘI OBJEDNÁNÍ JAKO ŽE SKLADEM, NYNÍ VIDÍM ŽE SKLADEM NENÍ A NIC SE S OBJEDNÁVKOU NEDĚJE...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi jsem zatim neobrdzela a nemam ani informace o stavu objednavky