Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodejce nekomunikuje
    • Poplatek za prezentaci zboží ve výši 450,-

    Paní prodavačka na prodejně Vám ukáže zboží, které si můžete vyzkoušet tak, jak všude jinde. Ovšem na konci je Vám naúčtováno 450,- za vyzkoušení zboží, paní prodavačka Vám občas odborně pomůže s přitáhnutím popruh u nosítka, tato činnost prodavačky je vyúčtována obchodem na konci prezentace nosítek na těžko uvěřitelných 450,- korun jako odborné poradenství. Tento poplatek je zamýšlen tak, že si u tohoto prodejce koupíte nosítko do 14 dnů od vyzkoušení, následně Vám bude o tuto částku resp. 450,- ponížena celková cena nosítka. Problém nastane v případě, kdy koupit u pana prodejce některé zboží prakticky nelze, zboží prezentované jako skladem nejspíš skladem není a tím pádem je Vám znemožněno ponížení o již zmíněných 450,- viz výše. Pan prodejce nereaguje na tel., nereaguje na email. Tímto jednáním bylo de facto znemožněno kupujícímu práva vyplývajícího ze smlouvy, a to na započtení již výše zmíněného poplatku na cenu nosítka. Zvážíme, zda nebude tato věc předána ČOI k posouzení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka byla provedena 27.4., zboží k dispozici do nějakých 9 dnů, tuším. Dne 4.5. jsem obdržela e-mail, že zboží si přebral dopravce a je na cestě je mě. Od té doby nic. Dopravce se neozval a obchod nereaguje na dotazy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Podrážka bot byla špinavá a od toho byl ušpiněn i vnitřek krabičky
    • Na obrázku v e-shopu měly boty hvězdičky, ale dorazily jiné boty než byly na obrázku

    E-shop měl upozornit, že se jedná o používané zboží! Boty jsem si nechala a nic jsem neřešila, byly by to starosti navíc.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velký výběr
    • Ceny
    • Zboží nebylo posláno
    • Nikdo se neozývá

    Více jak týden od objednání a úhradě nemáme ani botky ani peníze. Nikdo se neozval ohledně např. Problémům se zasláním nebo že bychom špatně vyplnili objednávku. Snad se nám podaří získat alespoň platbu zpět :-(.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem 27.12. a nositko doteď nedorazilo. Nemam ani info z eshopu

    Reakce obchodu Babooca

    Dobrý den, nosítko jste si objednala s dodáním 14 dnů. Bohužel přes svátky toho příliš nezmůžeme. Byla jste kontaktována i telefonicky, ale neberete telefon. Nosítko Vám dnes odesíláme. Petr Dobeš

  • Nedoporučuje obchod

    Recenze přišla dříve než zboží

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • Je
    • Jednani
    • Nekomunikujou
    • Neseriozni

    Obchod nedoporučuji, nekomunikujou přišel email že zboži odesilaji ale neni to pravda.
    Nakonec jsem zboži zakoupil jinde.

    Reakce obchodu Babooca

    Dobrý den,

    žádný email od Vás neeviduji. Zboží Vám bylo zasláno v termínu. Bohužel čeká na vyzvednutí.

    Petr Dobeš

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bačkory dorazily, ovšem v naprosto jiném barevném provedení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodávka ani po týdnu nepřišla, obchod nekomunikuje. Budu požadovat peníze zpět. Ale kdo ví, zda se dočkám?
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nosítko inzerovali skladem a po skoro týdnu mi volali, že vlastně skladem není, ať si vyberu jinou barvu. Nechala jsem si vrátit peníze a nakoupila jinde..

    Reakce obchodu Babooca

    Dobrý den, ano měli jsme chybu na skladě. Kontaktována jste byla do 1 pracovního dne od připsání platby.
    Petr Dobeš

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Inzerovane zbozi nemeli, vratili platbu
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Obchod nekomunikuje, po 3 tydnech od vraceni bot zpet kvuli spatne objednane velikosti zadne penize zpet, zadna odpoved na maily...
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychle dodani

    Objednávala jsem 3 druhy zboží, z nichž jedno, které bylo uvedeno jako skladem, v mojí zasilce jednoduše nebylo. Musela jsem se dotázat v obchodě, kde je problém a teprve tehdy mi sdělili, že dáme zboží není dostupné a v dohledné době ani nebude.... Toto považuji za neseriozni.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Velký výběr
    • Dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu Babooca

    Dobrý den, zboží jste si objednala s dodáním do 14 ti dnů, a to bylo doručeno. Zboží vám bylo odesláno, po 7 dnech. Ano dopravci ho nedoručili ihned druhý den, ale jsou totálně přetížení. Nerozumím Vašemu hodnocení. Petr Dobeš

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Použila jsem slevový kupón na 100 Kč, objednala dva páry bot, z toho jeden pár bot jsem si nechala, druhý vrátila a vrácené peníze, přesto že jsem si jedny boty zakoupila, mi přišly bez oné slevy 100 Kč. Tudíž mi prodali boty za plnou cenu přesto, že mám slevu uvedenou i ve faktuře. Navíc jsem objednala velikosti 27 a 28, místo toho přišly 28 a 29. Skrz to, že nám ty 28 seděly, tak bych to ani neřešila, ale s tou slevou mi to přijde dost nefér. Nicméně rychlé dodání.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Peníze za storno objednávku vrací obratem
    • Nabídli slevu na další nákup z důvodu storna z jejich strany
    • Hezké webovky, detailní popis zboží
    • Až cca po týdnu a půl teprve volali, že mnou objednané zboží již výrobce nevyrábí. Za tuto lhůtu jsem ho již měla mít doma... Přesto že objednávku stornovali, je ten stejný výrobek i po měsíci stále v nabídce eshopu. Nechápu.
    • Nereagují již na dotazy ohledně dostupnosti dalšího zboží

    Pro mě nedostatečná komunikace obchodu a zmatek v nabízeném zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nedoporucuji, nikdo nereaguje na maily.

    Reakce obchodu Babooca

    Dobrý den,

    váš dotaz jste poslala včera v noci. Dneska jsme se k Vašemu mailu nestačili dostat.
    Za chvíli Vám kolegyně napíše

    Petr Dobeš

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží nedorazilo kompletní. Bylo mi sděleno, že zboží od výrobce nekotroluji a pouze jej přeposilaji zákazníkovi.

    Objednávka zboží proběhla v pořádku. Zboží bylo doručeno v průběhu 2 pracovních dnů, nicméně zaslané zboží nebylo kompletní (chyběla 1 podstatná součást). Na dotaz, zda bylo zboží kontrolováno, mi bylo sděleno, že Babooca zboží od výrobce nekontroluje a jen je zabalené odesílá k zákazníkovi. Nicméně po telefonickém upozornění na chybějící součást zboží, byla zjednana náprava ze strany Babooca a chybějící součást byla dodána v průběhu max. 2 dnů.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Rychlost dodani, vyber

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    U zbozi bylo psano dodani 1-2 tydny. zadne info z obchodu, az na muj dotaz mi bylo sdeleno, ze zbozi nebude dodano v dane lhůte, ze netusi kdy. Ze to resi s vyrobcem....