Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod babízí zboží, které nemá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • odmítají vrátit naprosto bezvadnou tenisovou raketu, přestože se jedná o internetový nákup a raketu jsem zaslala do 14 dní zpět
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    stale cekam na zbozi

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Dodávka nebyla v požadovaném množství

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Boty přišly v použité, roztrhané krabici. Levá bota byla na špičce boty zažloutlá.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží bylo uvedeno jako skladem u dodavatele, objednano a zaplaceno 17.6. Po šesti dnech od objednání a zaplacení (23.6) dorazil email, že zboží je vyprodané a není možno objednat, sice mi byla nabídnuta alternativa, ale nevyhovovala, na mail jsem nereagovala, měla jsem za to že když obchod nemůže dodat podle původní objednávky, vrátí peníze. I tak obchod objednávku zrušil až 15.7. K dnešnímu dni (20.7.) peníze nemám zpět.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Je to již 14 dnů a mám pouze půlku dodávky bez jakýchkoliv informací a to až po té, co jsem volala a rozcilovala se.

    Reakce obchodu Babolat Store

    Dobrý den,

    situaci jsme konzultovali spolu a mrzí mě, že to nakonec nevedlo k oboustranné spokojenosti. Je fakt, že z dvou objednaných tenisových raket jsme měli skladem pouze jednu a druhou jsem Vám přislíbil s tím, že nám ji dodá náš dodavatel.

    Jak se nakonec ukázalo, původně potvrzenou objednávku nám dodavatel nebyl schopen v domluveném termínu doručit. Za to se omlouvám a chápu, že shánět jinde druhou raketu do páru je velice nepříjemné. Uděláme všechno pro to, aby se podobné situace neopakovaly. Když se dívám na počet objednávek, které jste v minulosti na našem BabolatStore.cz učinila, snad víte, že se teď jednalo o výjimečnou komplikaci a do budoucna na nás nezanevřete.

    Děkuji za pochopení, s pozdravem a přáním hezkého dne,

    Petr Vychopeň

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednaný počet kusů neměli

    Reakce obchodu Babolat Store

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Máte bohužel pravdu, tři kusy jsme v době vytvoření Vaší objednávky skladem neměli a přesto systém objednávku přijal. Chtěl bych se tímto omluvit za vzniklé komplikace a fakt, že jsme i přes nabídnuté alternativy nebyli schopni objednávku vyřídit.

    Uděláme všechno pro vylepšení našich služeb, aby se podobné situace neopakovaly. To je koneckonců v našem i vašem zájmu.

    Děkuji za pochopení, s pozdravem a přáním hezkého dne,

    Petr Vychopeň

  • Nedoporučuje obchod

    Krabice byla nedbale přelepená a částečně deformovaná. Kurýr (PPL) mi nedovolil přesvědčit se, že není prázdná. Neumožnil mi zásilku převzít a odjel ve stylu bankovního lupiče. Svým chováním tak v podstatě potvrdil moje podezření, že mě chtěl podvést.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    chybně uvedené skladové zásoby na eshopu

    Reakce obchodu Babolat Store

    Dobrý den,

    velice se omlouvám, ale v období svátků došlo k neočekávanému výpadku systému. Objednané zboží jiným zákazníkem se pak automaticky nestáhlo z naší nabídky a tudíž jste si jej mohl objednat i Vy, ačkoliv byl k dispozici jen jeden poslední kus.

    Chyba je na naší straně a chápu, že Vám nesedly ani nabízené alternativy. Co se týče triček, tak od doby, kdy jste si vytvořil objednávku, jsme rozšířili nabídku. Přesvědčit se o tom můžete zde:

    www.babolatstore.cz/Babolat/Tenisove-obleceni/Panske-obleceni/Tricka

    Děkuji za pochopení, s pozdravem a přáním hezkého dne,

    Ing. Petr Vychopeň

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dodáno bez českého návodu a nelze používat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Moje objednávka do dnešního dne nebyla vyřízena!!!

    Reakce obchodu Babolat Store

    Vážený zákazníku, mrzí nás tato negativní recenze. Vaši objednávku jsme vyřídit bohužel nemohli, jelikož jsme k dnešnímu dni neobdrželi Vámi zvolenou platbu předem za objednané zboží. V takovém případě nemůžeme objednávku odeslat, o čemž Vás informovali kolegové po telefonu a navrhli Vám alternativní způsob platby.
    Věřím, že i přes tuto negativní recenzi Váš nákup dopadne ke spokojenosti. V tomto případně neshledáváme žádné pochybení na naší straně.

    Děkuji za pochopení.

    S přáním příjemného dne,

    Bc. Michal Jakubec
    Online marketing manažer
    ZebraStores s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednané zboží nakonec nebylo na skladě, musel jsem se ozvat sám po 10 dnech.

    Reakce obchodu Babolat Store

    Dobrý den,

    je mi líto, že se nám objednávku nepodařilo dotáhnout do úspěšného konce.

    Poslední kus vybraného bagu Babolat Pure Wimbledon Racket Holder X12 2017 se bohužel prodal na naší prodejně a další se i přes snahu vykomunikovat situaci s dodavatelem nepodařilo zajistit.

    Za vzniklé komplikace se omlouvám a chápu Vaše rozladění z toho, že jste dostal vyjádření po tak dlouhé době. Chybu si uvědomujeme a udeláme všechno pro to, abychom se podobným situacím vyvarovali.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,

    Ing. Petr Vychopeň

    ZebraStores s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    Nabízejí něco, co pak nemají.

    Reakce obchodu Babolat Store

    Dobrý den,

    hned na začátek bych se chtěl omluvit, že jsme objednávku nebyli schopni vyřídit.

    Bohužel se přihodilo to, že v sobotu, kdy jste si objednávku vytvořil, si daný produkt objednalo hned několik zákazníků a museli jsme vyhovět těm nejrychlejším.

    Hned v pondělí dopoledne, když jsme zjistili, že pro Vás vybraný tenisový bag nemáme a není jej schopný zajistit ani náš dodavatel, Vám byla na email zaslána nabídka podobného zboží, které bylo aktuálně dostupné. Samozřejmě akceptujeme, že jste si ze zaslaných alternativ nevybral a budeme se snažit, aby k podobným situacím v budoucnu nedocházelo.

    Chyba na naší straně byla v tom, že jsme neměli skladem takové množství, které bylo v době vytvoření objednávky k vidění na webu a z toho důvodu se Vám ještě podařilo přidat položku do košíku. Toto pochybení vyřeší plánovaná inventura, kdy překontrolujeme veškeré skladové zásoby a vyhneme se tak do budoucna podobným komplikacím.

    Věřím, že na nás nezanevřete a další nákup proběhne hladce.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,

    Ing. Petr Vychopeň

    ZebraStores s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Odesílají úplně zbytečné maily o tom v jakém stavu je moje zásilka.Poslední s mailů obsahuje informaci že zásilka byla odeslána,co není pravda a zaměstnanec obchodu mi bez ostychu tvrdil že odeslání neznamená odeslání a že jsem to špatně pochopil.Zakoupil jsem 4 položky.U každého byl v eshopu označen dárek.Mě však nepřišlo nic.Ne že bych něco požadoval,ale bylo to tam.

    Reakce obchodu Babolat Store

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi a mrzí nás, že jste nebyl s nákupem u nás spokojen.
    Co se týká dárku, zde je opravdu pochybení na naší straně, kolegové Vám zapomněli přibalit propisku. Za toto se upřímně omlouvám a upozorníme kolegy, aby si toto pohlídali.
    Dále jsem prověřoval, zda je něco v nepořádku s emailovými notifikacemi o stavu objednávky a musím říci, že naopak. Přišly Vám notifikace 3 (Nová, V přípravě, Odeslána), což nepovažujeme za obtěžující, naopak zákazníci chtějí vědět, co se děje s jejich objednávkou a tato míra oslovení je minimum, které by měly odesílat i ostatní obchody. Na tomto systému nic měnit nebudeme.
    Co se týká zmíněného nedorozumění s odesláním objednávky... abych to uvedl na pravou míru, tak zákazníkům posíláme upozornění o odeslání objednávky v momentě, kdy jsou zásilky z naší strany připravené na odběrném místě pro přepravce, nikoli v momentě, kdy si je přepravce zadá do systému (což my nevíme a nebylo by to v našich silách). V notifikačním emailu je také jasně uveden předpokládaný termín dodání, který se podařilo dodržet. Trackování objednávky v systému dopravce, je tedy bohužel logicky možné až po zadání balíku do systému přepravcem, nikoli fyzickým předáním balíku z naší strany. Nevidím tím pádem toto, za nějaké pochybení ze strany kolegů na expedici.
    Naopak, Vaše objednávka byla vybavena ve velmi slušném čase (cca 1,5 hodiny), což je z našeho pohledu velmi dobře odvedená práce.
    Snažíme se, aby byl každý náš zákazník maximálně spokojen, ale bohužel i u nás se občas vyskytne drobná chybička, kterou si určitě uvědomujeme a pro příště se z ní poučíme.
    Děkujeme za Vaši recenzi!

    S přáním příjemného dne,

    Bc. Michal Jakubec
    Online marketing manažer
    ZebraStores s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Široký výběr
    • Přehlednost stránek
    • Kvalitní zboží
    • Ne vše skladem jak uvádějí
    • Nepravdivé informace na infolince
    • 14 dní pryč a peníze za zrušenou objednávku nemám

    Druhý nákup v tomto obchodu se rozhodně nepovedl. Přestože se na stránkách chlubí velikým nápisem vše skladem, ani jedno z objednaných věcí nebylo. Navíc jsem si po 4 dnech musel sám zavolat, co se s objednávkou děje a tvrdili mi, že jedna z objednaných věcí byla přímo na prodejně a přeposílají to na eshop. Teprve další týden se přiznali, že nemají ani jedno a jako "náhradu" nabídli 2x tak drahé kousky. Na vrácené peníze čekám dodnes, i když dva dny nazpátek přišlo upozornění, že do tří dnů budou připsány, takže uvidím. Příště si objednávku rozhodně rozmyslím.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychle se měnící nabízené zboží, jeden den se nabízí druhý den ne a za tři kdy opět , nejasné systémy slev a dárků

    Reakce obchodu Babolat Store

    Dobrý den,

    na našich stránkách nabízíme pouze zboží, které máme skladem. Pokud zboží vyprodáme, automaticky se ze stránek stáhne, aby si zákazníci nemohli objednat něco, co nemáme na skladu. Pokud je to však oblíbene zboží a jde ještě objednat u dodavatele, opět jej naskladníme, tudíž se nám opět ukáže na stránkách. Z tohoto důvodu se mění každý den naše nabídka zboží.

    Co se týče slev a dárků, všechny informace máme uvedeny u jednotlivých produktů.

    S přáním příjemného dne,

    Eliška Kocurová

    Specialista online marketingu

    ZebraStores s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednala jsem si raketu s vypletem, kde vypleteni melo trvat 3dny..a kdyz jsem se po 3dnech po zbozi zhanela, tak mi NA ZAKLADE MOJI iniciativy mimochodem oznamili, ze zbozi jez jsem si ZAPLATILA je VYPRODANE! ze si ho nekdo koupil ba prodejne..snad v 21stoleti siti vy to meli mit propojene a neprodavat stejny kus 2x.tak mi nabidli o tridu nizsi kvalitu..krom toho PPL mi v patek poslala mail,ze mi budou v sobotu dorucovat balicek mezi 8-16, kdyz jsem tam ve 3 volala,s ledovym klidem mi oznamili, ze ze skladu vyexpedovanej nebyl, bude v pondeli..na otazku,ze jestli jim to prijde jako customer orientated servise, ze nato od rana cekam,celou sobotu doma a v pondeli jsem celej den v praci, naco se vubec ani nezeptali jestli v pondeli budu doma, my slecna rekla:vzdyt dnes rano jste nedostala email o doruceni!!!!!!ABSOLUTNI KATASTROFA, KDYZ UZ MAJI PENIZE,NA ZAKAZNIKA Z VYSOKA SER.OU!!!hlavne ze reknou omlouvame se, ale... :(

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • široká škála nabízených produktů, avšak ta dostupnost...
    • dostupnost jednotlivých druhů zboží

    Practice makes perfect... ;)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zadnou
    • V eshopu je napsáno skladem, po zakoupení se vám telefonicky ozvou že zboží vlastne nemají že už bylo prodané.

    Amatérismus. Nerozumím jak mohou na eshopu nabízet zboží které již fyzicky neexistuje....Nebo že by to zavánělo spíše podvodem?

    Reakce obchodu Babolat Store

    Dobrý den,
    Máte pravdu, ze z vaší objednávky jsme vám nemohli dodat letní brýle UVEX.
    Nemáte pravdu, že bychom vás chtěli nějakým způsobem podvést.
    Stalo se to, že dodavatel mylně reportoval, že Vámi vybrané brýle má ještě skladem.
    Chápeme, že by se to nemělo stávat a taky nás to štve, ale zároveň chceme říct, že produkty Babolat máme z 90% skladem k okamžitému odeslání, proto kritika, k produktu UVEX, by měla směrovat správně na náš eshop uvexstore.cz

    Pěkný den přeje Jiří Barbořík – jednatel SB GROUP s.r.o. – provozovatel sítě e-shopů ZebraStores.cz