Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Kde je zboží?

    Reakce obchodu Babička Chantal

    Dobrý den,
    dnes se chystáme odeslat Vaši objednávku, kterou jste zakoupil v předprodeji.
    Omlouváme se za zpoždění, které vzniklo kvůli opožděné dodávce zboží od našeho dodavatele a velkému množství čekajících objednávek.
    Mrzí nás, že jsme Vás o této situaci neinformovali dříve. Velice si vážíme Vaší podpory.
    Přejeme Vám krásný den.
    S pozdravem,
    Lukas

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lies no help at all said the had in stock order
    • Do not trust this store
    • Go to some other shop

    Liars trust some other shop, just move on

    Reakce obchodu Babička Chantal

    Dobrý den, je nám líto, že jsme Vám nedokázali dodat zboží, které mělo být skladem. Bohužel se v našem obchůdku naskytla skladová chyba a z toho důvodu jsme nemohli zboží odeslat. O této skutečnosti jsme Vás informovali e-mailem a vzápětí museli Vaši objednávku stornovat. Nabídli jsme Vám alternativu, kterou jste již nevyužil. Omlouváme se za komplikace.