-
Nedoporučuje obchod
malé pytlíky
-
Nedoporučuje obchod
- Obchod nabízí zboží, které není skladem
-
Nedoporučuje obchod
- rychlá komunikace
Musím pochválit komunikaci e-shopu, že když v došlém zboží chyběl jeden díl, tak to celkem rychle vyřešili a zaslali mi díl nový. Nicméně chybějící díl mi způsobil dost velké komplikace, proto už bych zde nenakoupila.
-
Nedoporučuje obchod
když se něco nabízí, mělo by to být na skladě nebo včas změnit nabídku.
také se nemohu vyjádřit k něčemu, co ještě nedošlo a neviděla jsem to. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- zboží nefunguje tak jak má
- je to zmetek
-
Nedoporučuje obchod
Objednané zboží, které bylo údajně skladem nedorazilo. Nikdo se mnou nekomunikuje ani když jsem žádala o potvrzení a hlavně informaci, jak to s mou objednávkou vypadá. Takže
Reakce obchodu Azzoo.cz
Vážený zákazníku,
Zboží bylo Vámi objednáno s platbou převodem. Následně Vám by zaslán email s platebními údaji. Naši pracovníci připravili Vaši objednávku k odeslání a po neobdržení platby se Vás opakovaně pokoušeli kontaktovat ohledně jiného způsobu platby, bohužel neúspěšně.
Váš AZZOO tým -
Nedoporučuje obchod
Majitel OK zamestnanci HRUZA zadny zajem. Nevazi si prace!
-
Nedoporučuje obchod
Obchod by mohl dostat pět hvězdiček nebýt toho, že jim více než na spokojeném zákazníkovi záleží na tom, aby mu dokázali, jaký je (zákazník) kokot. Objednané zboží jsem dostal, je v pořádku, za následné problémy s dopravou nemohou, přesto ale příště zvolím jiného dodavatele.
Reakce obchodu Azzoo.cz
Vážený zákazníku,
Velice nás mrzí Vaše rozhořčení, které vzniklo v důsledku problémů s dopravou. Ačkoliv jsme kontaktovali dopravní službu, bohužel se nepodařilo doručení uspíšit.
Váš AZZOO tým. -
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá dorucovaci lhůta
Reakce obchodu Azzoo.cz
Dobrý den, Vážený zákazníku,
velice nás mrzí, že jste nespokojen s dodacími lhůtami. Bohužel souhrou nešťastných náhod jsme nemohli zkontrolovat došlé platby, a tudíž se zaslání zboží zdrželo. Pro rychlé odeslání doporučujeme zvolit platbu na dobírku.
Přesto za tento názor děkujeme, posloužil jako impuls k lepší kontrole zpracování objednávek a pracujeme na tom, aby k těmto nedorozuměním již nedocházelo.
Děkujeme Vám, že jste v nás vložil svou důvěru a doufáme, že se tak stane i do budoucna.
Váš AZZOO Tým -
Nedoporučuje obchod
19.1. jsem objednávala kočičí tolaetu s osobním odběrem, objednávka přišla potvrzená stím, že se vyřizuje. K dnešnímu dni tj. 1.2. mě nikdo dosud nekontaktoval a ani nezaslal bližší informace.
Reakce obchodu Azzoo.cz
Dobrý den,
Zboží jste si objednala 19. 1. 2018 k osobnímu odběru, následně Vám by zaslán potvrzovací eamil a dále pak email, že je zboží k odběru. Bohužel zboží jste si neodebrala. Zkontrolujte prosím jestli jste uvedla správně Vaší emailovou adresu, nebo jestli Vám zpráva nespadla do spamu.
Váš AZZOO tým -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.