• Nedoporučuje obchod

    10 %

    malé pytlíky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nabízí zboží, které není skladem
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlá komunikace

    Musím pochválit komunikaci e-shopu, že když v došlém zboží chyběl jeden díl, tak to celkem rychle vyřešili a zaslali mi díl nový. Nicméně chybějící díl mi způsobil dost velké komplikace, proto už bych zde nenakoupila.

  • Nedoporučuje obchod

    když se něco nabízí, mělo by to být na skladě nebo včas změnit nabídku.
    také se nemohu vyjádřit k něčemu, co ještě nedošlo a neviděla jsem to.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • zboží nefunguje tak jak má
    • je to zmetek
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží, které bylo údajně skladem nedorazilo. Nikdo se mnou nekomunikuje ani když jsem žádala o potvrzení a hlavně informaci, jak to s mou objednávkou vypadá. Takže

    Reakce obchodu Azzoo.cz

    Vážený zákazníku,

    Zboží bylo Vámi objednáno s platbou převodem. Následně Vám by zaslán email s platebními údaji. Naši pracovníci připravili Vaši objednávku k odeslání a po neobdržení platby se Vás opakovaně pokoušeli kontaktovat ohledně jiného způsobu platby, bohužel neúspěšně.

    Váš AZZOO tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Majitel OK zamestnanci HRUZA zadny zajem. Nevazi si prace!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obchod by mohl dostat pět hvězdiček nebýt toho, že jim více než na spokojeném zákazníkovi záleží na tom, aby mu dokázali, jaký je (zákazník) kokot. Objednané zboží jsem dostal, je v pořádku, za následné problémy s dopravou nemohou, přesto ale příště zvolím jiného dodavatele.

    Reakce obchodu Azzoo.cz

    Vážený zákazníku,

    Velice nás mrzí Vaše rozhořčení, které vzniklo v důsledku problémů s dopravou. Ačkoliv jsme kontaktovali dopravní službu, bohužel se nepodařilo doručení uspíšit.

    Váš AZZOO tým.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dlouhá dorucovaci lhůta

    Reakce obchodu Azzoo.cz

    Dobrý den, Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí, že jste nespokojen s dodacími lhůtami. Bohužel souhrou nešťastných náhod jsme nemohli zkontrolovat došlé platby, a tudíž se zaslání zboží zdrželo. Pro rychlé odeslání doporučujeme zvolit platbu na dobírku.

    Přesto za tento názor děkujeme, posloužil jako impuls k lepší kontrole zpracování objednávek a pracujeme na tom, aby k těmto nedorozuměním již nedocházelo.

    Děkujeme Vám, že jste v nás vložil svou důvěru a doufáme, že se tak stane i do budoucna.

    Váš AZZOO Tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    19.1. jsem objednávala kočičí tolaetu s osobním odběrem, objednávka přišla potvrzená stím, že se vyřizuje. K dnešnímu dni tj. 1.2. mě nikdo dosud nekontaktoval a ani nezaslal bližší informace.

    Reakce obchodu Azzoo.cz

    Dobrý den,

    Zboží jste si objednala 19. 1. 2018 k osobnímu odběru, následně Vám by zaslán potvrzovací eamil a dále pak email, že je zboží k odběru. Bohužel zboží jste si neodebrala. Zkontrolujte prosím jestli jste uvedla správně Vaší emailovou adresu, nebo jestli Vám zpráva nespadla do spamu.

    Váš AZZOO tým

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.