• Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nic jsem neobjevil
    • délku dodání, špatnou komunikaci

    Dlouhá dodací lhůta, obchod neinformuje o stavu objednávky

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nemá zboží

    nemá zboží

    Reakce obchodu AZ TOP

    Dobrý den,

    V předvánočním období opravdu může být některé zboží nedostupné, což je asi pochopitelné. Jelikož neuvádíte o jaké zboží se jedná ani kdy jste ho objednával, nemohu reagovat podrobněji.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Píšou zboží skladem a přitom ho nemají.

    Reakce obchodu AZ TOP

    Dobrý den. Dorko.

    Velmi bych uvítal pokud by jste se prosím mohla s námi spojit a sdělit nám Váš konkrétní problém s objednávkou. Bohužel se nám napodařilo najít podle ID objednávky zde uvedené ani podle data objednávky s časem o co jde. Předem Vám děkuji za Váš čas.

    Hezký den.

    Za team AZ top Martin

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Maly sortiment

    I když je na stránkách možnost nákupu po objednání ses vámi spoji dodavatel, že zboží nemá nebo jen část.

    Reakce obchodu AZ TOP

    Dobrý den.

    Ano při objednání stavebnice Lego 14.12. se to může stát. Žádné zásoby nejsou bohužel nevyčerpatelné. A zboží v tento čas již nebylo k objednání u našich dodavatelů. O stavu objednávky jsme informovali zákazníka obratem.

    Hezký den.

    Za team AZ top Martin

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží bylo skladem, proto jsem jej v tomto obchodě objednal. Následující pracovní den mi bylo sděleno, že zboží již skladem není, protože si jej přede mnou objednal někdo jiný a objednávka mi byla stornována.

    Reakce obchodu AZ TOP

    Dobrý den.

    Ano, tuto věc musím potvrdit s tím, že v tomto hektickém období se takové věc stává ve všech obchodech, protože žádné zásoby nejsou bezedné. Navíc šlo o zboží v režimu výprodej a měli jsme již poslední kus na skladě. Neprodal se delší dobu a tento konkrétní víkend na něj přišli tři objednávky. Vyřídit jsme tedy mohli jen tu nejrychlejší. Je nám to líto, ale opravdu se tomu nelze někdy vyhnout.

    Hezký den.

    Za team AZ top Martin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena v systému Heuréka.
    • Nedodržení kupní smlouvy.
    • Neschopnost dodat za avizovanou cenu a nabídka ceny vyšší než u konkurence.

    Dle všeobecných obchodních podmínek obchodu AZ TOP je kupní smlouva uzavřena akceptací ze strany obchodu (emailem zákazníkovi). Objednávku jsem učinil 21. 2. 2015, akceptována obchodem byla tentýž den.

    O dva dny později mne pan Škabrada informoval, že kupní smlouvu neuzavře a objednávku stornuje, neb jeho dodavatel chybně uvedl cenu v systému.

    (Cena vysavače PHILIPS FC 8660/91 dle objednávky i její akceptace byla 2 299 Kč. Nově nabídl nejnižší možnou cenu 3 299 Kč.)

    Argument, že podle VOP kupní smlouva již byla uzavřena, ignoroval a na další výzvy již nereagoval.

    Nesolidní obchodník, zasílám podnět ČOI.

    Reakce obchodu AZ TOP

    Dobrý den.

    Je nám líto Vaším hodnocení naší společnosti.
    Ano dostali jsme se díky dodavateli do problémů k němuž jsme se níže vyjadřovali. Již jsme učinili soubor opatření, který do budoucna tento problém eliminuje.
    Navíc samotnou akceptaci objednávky posíláme ručně, až po prověření vložené objednávky. Mail, který odesílá automat ihned po objednání je potvrzením o korektním doručení této objednávky obchodníkovi. S akceptací odesíláme infromaci o odeslání např. vč. sledovacího kodu PPL.
    Ještě jednou se omlouváme.

    Hezký den.
    za team AZ top Martin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi mne mrzela zrušená objednávka ze strany obchodu, i když byla původně přijata - potvrzena.Ztratila jsem proto důvěru v tento obchod.

    Reakce obchodu AZ TOP

    Dobrý den.
    Mrzí nás velice co se stalo, přijměte i Vy naší omluvu.
    Ano náš systém automaticky odesílá potvrzení o doručení objednávky. Samotnou akceptaci objednávky potvrzuje administrátor, až v dalším kroku vyřizování objednávky.
    Hezký den.
    za team AZ top Martin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Nulová ochota přiznat chybu a zboží dodat. Jednoznačně ochod trval na svém, že za chybu na jeho stránkách může 3. osoba.
    • Za chybu musí nést následky osoba, která to způsobila a NE zákazník. Nebo, když to neumíte, tak to zabalte a věnujte se třeba sbíráním známek.

    NEVER MORE!!!

    Reakce obchodu AZ TOP

    Dobrý den.
    Milý Honzo, rádi přiznáme co jsme sami způsobili svým jednáním, ale naše vyjádření jste již dostal a je to tak jak v něm uvádíme. Chybný import zapříčinil externí velkoobchodní dodavatel výpadkem na jeho straně. Nemáme problém toto doložit. Navíc dle heureka, kde bylo dobře vidět jsme nebyli jediní koho tento bezprecedentní výpadek postihl. Nevím jak u Vašeho telefonu, ale u jiného sortimentu šlo o další 3-4 prodejce, kteří získávají automatická data o některých cenách od dodavatele. Ten je nastavuje podle tržních cen nastaveným algoritmem. Kde konkrétně došlo k výpadku, respektive co za ním stálo jsme se sami ještě nedozvěděli. Zkrátka nebyl to záměr ani naše osobní chyba, takže osobní zodpovědnost z naší strany nebude vyslyšena.
    Ještě jednou se všem postiženým zákazníkům omlouváme.

    Hezký den.
    za team AZ top Martin

  • Nedoporučuje obchod

    • Chápu,když zboží není skladem,nemůžu nic objednat,tak když mi napíšou za 2 dny,že zboží není,asi na ně není spolehnutí.

    Neobjednávat
    Nespoleh

    Reakce obchodu AZ TOP

    Dobrý den.
    Děkujeme Vám objednávku a doporučení na heureka.cz
    Mrzí nás Vaše hodnocení naší společnosti. Objednávku jsme přijali v pátek ve 23.17h k jejímu zpracování došlo v pondělí ráno, kdy jsem Vám psal omluvný mail s tím, že šlo o doprodej starého modelu LEGO, který byl v omezeném počtu do vyprodání. Bohužel přišlo i k našemu překvapení ještě z toho večera více objednávek a Vaše musela být pro výprodej stornována.
    Hezký den.
    za team AZ top Martin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic

    Reakce obchodu AZ TOP

    Dobrý den.
    Děkujeme Vám objednávku a recenzi na heureka.cz
    Bohužel na Vás nezbylo objednané zboží na které přišlo tento den více objednávek než bylo nakonec skladem a za akční cenu, za kterou jsme ho měli se již nepodařilo doobjednat, proto jsem Vám museli poslat informaci o stornu což nám radost neudělalo, ale nemohli jsme jinak. Zřejmě jsme Vás hodně rozladili, když jste nás zde musel takto ohodnotit. Přeji Vám, aby se Vám podobná situace, už nikdy nestala, ale dle mých osobních zkušeností s nákupy se tomu nedá vyhnout ani u mega společností, které slibují nemožné a nabízejí různé garance. Je nám líto.
    Hezký den
    za AZ top Martin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    já osobně bych už tady nic nekupovala,vzali jsi peníze za zboží, které již nebylo, ale na stránkách obchodu bylo uvedeno skladem.

    Reakce obchodu AZ TOP

    Dobrý den.
    Děkujeme Vám objednávku a recenzi na heureka.cz
    Je nám líto, ale objednala jste si produkt, který jsme měli jen v omezeném množství a poslední kus jsme vyfakturovali zákazníkovi před Vámi a další se nám od dodavatele sehnat nepodařilo, protože je také momentálně nemají. Vaši platbu kartou jsme Vám obratem refundovali přes platební bránu. Bohužel Vaše reakce od počátku byly dost hysterická a neváhala jste nám bez důvodu vyhrožovat policií pro údajný podvod. S takovou reakcí jsem se za posledních 20 let v obchodu nesetkal a budeme jen rádi pokud se nám v budoucnu vyhnete.

    Za AZ top Martin

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednal jsem zboží, které bylo "skladem".
    Telefonem mi bylo sděleno, že na výdejním místě, zboží bude nejdříve za týden, až ho dodá dodavatel.

    Reakce obchodu AZ TOP

    Dobrý den.
    Děkujeme Vám objednávku a recenzi na heureka.cz
    Omlouváme se, ale stav kdy se zboží v okamžiku Vaší objednávky hlásí "skladem" nemusí být při zpracování požadavku úplně aktuální, záleží kolik je případně objednávek před Vámi na stejné zboží. Bohužel se tomu nelze úplně vyhnout, osobně jsem se s tím setkal jako zákazník i u velkých společností se kterými se nesrovnáváme. Pak je otázka doba na nutné doskladnění.
    Hezký den.
    za team AZ top Martin

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nabízené zboží neměli skladem, přestože na shopu uváděli že ano.

    Reakce obchodu AZ TOP

    Dobrý den.
    Děkujeme Vám za recenzi na heureka.cz
    Omlouváme se poslední kus byl bohužel rezervovaný..
    a nepodařilo se nám narychlo zajistit náhradní kus pro momentální nedostupnost zboží od dodavatele.
    Přejeme Vám hezký den.
    za team AZ top Martin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic

    Reakce obchodu AZ TOP

    Dobrý den.
    Děkujeme Vám za recenzi na heureka.cz
    Mrzí nás Vaše nespokojenost. Z každého případu nespokojenosti zákazníka si snažíme vzít ponaučení a napříště se takové situaci vyhnout. Není to bohužel tento případ, kdy došlo k chybě při načítání XML souboru ze strany našeho dodavatele a v naší nabídce visel již zrušený produkt.
    Obvykle taková věc vyjde najevo (bohužel až) po vložení objednávky zákazníkem.:(
    Přejeme Vám hezký den.
    za team AZ top Martin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    katastrofa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už si zde nikdy nic ne objednám, nejprve mi přišlo potvrzení o tom, že zboží je k vyzvednuti a za hodinu přišel mail, že storno objednávky. Mohli zavolat, když udělali chybu.

    Reakce obchodu AZ TOP

    Dobrý den.
    Děkujeme Vám za recenzi na heureka.cz
    Ano tento případ se opravdu stal, je to politováníhodné, omlouváme se. Jsme jen lidi a i chyby se v ojedinělých případech stanou. Naší snahou je toto eliminovat na minimum
    Přejeme Vám hezký den.
    za team AZ top Martin