-
Dobry den,
mam stejnou negativni zkusenost. Placeno kartou, nezvedaji telefon, neodpovidaji na e-mail. Mohu se pridat k trestnimu oznameni? -
Mam objednano a nic se nedeje tak nevim jestli mam objednat jinde
-
Rozhodně nedoporučuji. Objednávky nezasílají ani nekomunikují. Za 10 let nejhorší obchod s krmivy, s kterým jsem se setkala.
-
Nechápu že tahle rádoby firma ještě existuje. Horší kauf jsem nikdy neudělala. Kdybych si dříve přečetla negativní recenze určitě bych tam nikdy nic nekoupila. Akorát jim jde o zaslání peněz a že by přišlo objednané zboží je jen pohádka. Na stránkách se tváří že jim jde o spokojenost svých zákazníků ale to je velká hloupost. Obchodními podmínkami které mají k přečtení na svých stránkách se vůbec neřídí což je dost velký průšvih. Pozitivní recenze od "ostatních zákazníků" jsou podle mého názoru psané po večerech panem Michalem Malým v jeho neseriózní firmě. Hlavně že mají dost času obhajovat svou neprofesionalitu skrz recenze svých naštvaných zákazníků na webu kde se omlouvají za x1000 komplikací které zavinili ale že by začli odpovídat na emaily a řešit svoje chyby to už nikdo nedělá.
Opravdu hrůza. -
Dne 9.9.2019 objednáno zboží ,došlo následující den potud vše v pořádku ,ale chybí DAŇOVÝ DOKLAD a EET -na telefon a email nikdo NEREAGUJE. Domnívám se ,že mě provozovatel pan MICHAL MALÍ poškodil -nemohu si odečíst DPH a ani daňové výdaje .
-
Dobrý den,
velice se omlouváme za Komplikace, prosíme o zaslání zboží zpátky i s reklamačním protokolem viz. příloha. Do reklamační protokolou prosíme připiště co se stalo.
Tak tuto odpověď se mi podařilo po cca týdnu a asi 30 telefonatech vymamit z reklamačního oddělení a ejhle příloha nikde, telefony nikdo nezveda.. Jednalo se o zaslání špatného zboží, místo granulí pro kočky přišly pro psy v mnohem nižší ceně.. chtěl jsem vše řešit výměnou zboží na pobočce, ale na odpovědní email s upozorněním že příloha zde chybí již nikdo neodpověděl.. Takže asi tak ke komunikaci obchodu. Rozhodně bych nikomu nedoporučoval... -
Již to bude týden, co jsem objednávala granule pro psy. Zaplaceno kartou. Zboží stále nepřišlo, nelze se dovolat, na e-mail NIKDO neodpovídá.
Co na to AZ-KRMIVA???
Kdo umí z nich dostat nějakou odpověď nebo reakci?
Prosím o radu. Děkuji. -
Dobrý den, ještě před Velikonocemi jsem si obědnávala zboží a ještě tentýž den jsem ho platila přez váš portál. Přišel mi akorát email se shrnutím objednávky a na další emaily mi nebylo odpovězeno. Můžete mi vysvětlit co se stalo? Další nečekaný "zádrhel"?
Předem děkuji za odpověď
Mariana Cieslarová
mariana.cieslarová@email.cz
727 943 115-
Také mám podobný problém,již 7 dní marně čekám na vrácení peněz:-( Tento e-shop má "zádrhely" stále,pořád se jen vymlouvají. Příště nakoupím jinde.
-
-
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi, budeme se těšit na další nákup.
S pozdravem
Azkrmiva.cz
-
Dobrý den Anonyme,
Veškeré objednávky máme vyřízené a nikomu žádné finance nedlužíme. Přípradné reklamace řešíme, stačí nás kontaktovat na email [email protected], nebo na telefonu 774 425 658.
Děkujeme za případný kontakt.
S pozdravem
Azkrmiva.cz
-
: Dobrý den, jsem na tom stejně. Peníze fuč a oni nereagují. Mohu se přidat k trestnímu oznámení?
-
peníze ani zboží nemám, na emaily nikdo nereaguje, telefon nikdo nezvedá
prosím o info od paní Bílé, přidám se k oznámení -
5.12. jsem objednala od AZ krmiva zboží, které jsem ještě tentýž den zaplatila.
Do dnešního dne mi nic nepřišlo a AZ krmiva na mé maily nekomunikují.
Dám jim ještě tento týden a když to bude pořád bez odezvy připojím se k podání trestního oznámení.
Nejsem na tom tak dobře, abych rozdávala tisíce korun někomu, kdo se chová jak podvodník.... -
Dana Bílá: Milá Dano, velmi se Vám omlouvám za celý náš obchod za pozdní dodání zboží. Měli jsme v sprnu na cca 14 dní nečekané a rosáhlé technické problémy, díky kterým došlo k pozdržení některých objednávek a celých expedic zásilek.
U Vaší objednávky chybělo stelivo, které jsme Vám chtěli nahradit jiným druhem, o čemž jste byla informována emailem. Bohužel jsme od Vás neobdrželi v tomto směru odpověď a nechtěli jsme posílat neúplnou objendávkou bez Vašeho vědomí. Vaše zásilka byla po dohodě vyřešena nakonec jinak. Věřím, že nyní je vše v pořádku.
Děkuji za pochopení a přeji hezký den -
Svetlana Jandová: Milá Světlano, velmi se Vám omlouvám za celý náš obchod za pozdní dodání zboží. Měli jsme v sprnu na 14 dní nečekané a rozsáhlé technické problémy, díky kterým došlo k pozdržení některých objednávek. Vaše zboží bylo minulý týden odesláno a věřím, že vše proběhlo v pořádku.
Ještě jednou se velmi omlouvám a děkuji za pochopení.
AZkrmiva.cz -
Ač nerada, ale taky nedoporučují. u prvního obchodu dodání za 12 dní, krabice promočená, zboží v pořádku... druhý obchod bez reakce opět skoro týden. na dotazy nikdo nereaguje, mobil nezvedají.. zaplaceno kartou online. Pokud nebude do pátku zboží doma, přidám se k pí. Bílé a ohlásím na PČR :(
-
Nedoporučuji tento obchod, objednávka pořízena začátkem srpna, zaplacena kreditní kartou a do dnešního dne nic jsem neobdržela, neproběhla žádná komunikace. Budu řešit s Policií
-
Po 10 dnech od potvrzení objednávky...nic....NIC! Nula.
Kontaktní telefon: ...nelze spojit.... Je rok 2017. Nepochopitelné. -
Nedoporučuji tento obchod. Na email nereagují a telefon neberou. Zákaznický servis nulový, v dnešním konkurenčním boji nemají šanci udržet se tímto stylem na živu. Objednávku jsem zrušila a zvolím jiný, solidní obchod.
-
S obchodem se nelze spojit, na Facebooku občas odepíší nicméně problém neřeší a telefon mi z asi třiceti hovorů zvedli dvakrát. Věci co uvádí, že jsou skladem, skladem ve skutečnosti nejsou a když se dotazujete kdy zboží dorazí tak už je prý odeslané. Už tři dny :-D NEDOPORUČUJI!!