Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

  • nakoupil v obchodě Abaka před 5 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    Objednané zboží nebylo skladem, ale po telefonním hovoru mi bylo řečeno, že je na skladě u dodavatele. Objednáno bylo 2.8 a 8.8 to mělo být v obchodě, 9.8 to mělo být u mě. Nedorazilo ani 10.8. což zamrzí když to měl být dárek k narozeninám. Nemohu zatím hodnotit další aspekty obchodu, protože bych hodnotil prakticky vše minimem..

  • nakoupil v obchodě Abaka před 7 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednávala 13.5. s platbou předem, abych baterii obdržela co nejdříve. Vzápětí mi byli poslány informace k proplacení. Po připsání obnosu na účet mi bylo zděleno, že zboží není na skladě a bude mi dodáno 7.6.
    Kdyby si nejdřív zjistili zda zboží je na skladě, než mi polali fakturační údaje
    nemusela bych psát negativní hodnocení.

  • nakoupil v obchodě Abaka před 1 rokem

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • podvodníci

    Žádná komunikace, zboží ani za deset dní neexpedovali.

  • nakoupil v obchodě Abaka před 2 lety

    Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • nakoupil v obchodě Abaka před 2 lety

    Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Kupoval jsem od nich baterii do aku sekačky.Dle obchodu měla být kompatibilní s tou originální,ale když dorazila,tak nepasovala.Budu ji vracet.Jde o špatně určené tipy kompatibilnosti.Jsem zklamán.

    Dávejte si na obchod pozor.Díly které nabízí nemusí odpovídat danému tipu.Nedoporučuji.

  • nakoupil v obchodě Abaka před 2 lety

    Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Mizerná komunikace, pokud bych se sám nezajímal informace bych nedostal.
    • Údajně odeslaný email o změně termínu doručení mi nedošel, potvrzení o doručení emailu nevyžadováno.

    U objednávaného zboží byla uvedena doba dodání do 4 pracovních dnů s tím jsem byl smířen (objednávka 14.11.2016) druhý den jsem uhradil požadovanou částku, potvrzení o přijetí částky žádné, mezi tím svátek ok-počkám, koncem následujícího týdne zavolám a je mi sděleno že byl odeslán email o termínu doručení (již jsem psal výše) bylo mi sděleno že zboží bude naskladněno u dodavatele 30.11.2016 a doručeno 7.12.2016 to už je celkem dost podstatný rozdíl.
    Pokud budu předvídavý objednám si baterii raději půl roku dopředu. Nepožaduji rychlost renomovaných e-shopů ale ta komunikace ! !

  • nakoupil v obchodě Abaka před 2 lety

    Nedoporučuje obchod

    • Slibují termín, který nedodrží a protahují.

    Nepoužívat

  • nakoupil v obchodě Abaka před 2 lety

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Před deseti dny jsem zboží objednala, obratem zaplatila a dodnes jej nemám.

    Můj první a zřejmě poslední "nákup" (pokud zboží vůbec dostanu)

  • nakoupil v obchodě Abaka před 3 lety

    Nedoporučuje obchod

    • Zboží jsem objednal, zaplatil, zboží nedorazilo a mám se vyjádřit, jak jsem spokojený. Vůbec

    Reakce obchodu Abaka

    Zákazník si po vytvoření této objednávky na e-shopu objednávku hned zrušil a ani potom zboží nezaplatil. Nechápu proto reakci zákazníka.

  • nakoupil v obchodě Abaka před 3 lety

    Nedoporučuje obchod

    Před 10dny jsem objednal baterii a nic jsem do dnešního dne neobdržel. Tzn. nespokojený. Hlavně že mi pošlete dotazník o spokojenosti????

    Reakce obchodu Abaka

    Bohužel stalo se, že ze strany dodavatele došlo ke zdržení dodání zboží. To ale bylo zákazníkovi včas oznámeno a sdělen náhradní termín dodání. Dnes 6.6.16 již PPL zákazníkovi zboží dodala. Ještě jednou se omlouvám za způsobené komplikace.

  • nakoupil v obchodě Abaka před 4 lety

    Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • nakoupil v obchodě Abaka před 4 lety

    Nedoporučuje obchod

    100 %

    Pozor, pozor,
    mezi českými e-shopy se šíří virus, který způsobuje, že po každém uskutečněném obchodě je zákazník otravován idiotským dotazníkem na spokojenost. Věcně jsem s Vámi byl velice spokojen, ale protože jste se neubránili zmíněné nákaze, nemohu Vás nikomu doporučit. Ale mohu Vám poradit: Neotravujte své klienty zbytečnými úkoly. Pamatujte, že vrah se možná někdy vrací na místo činu, ale otrávený klient se nevrací nikdy.

    Reakce obchodu Abaka

    Na to Vám bohužel nelze odpovědět. Jen pouze, že je mi líto.

  • nakoupil v obchodě Abaka před 4 lety

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace

    Nemohu. protože vše skončilo špatnou fakturou ze strany prodejce

    Reakce obchodu Abaka

    Vážený zákazníku, do objednávky jste si uvedl špatně jméno a adresu. Tato adresa potom byla automaticky přenesena i do faktury. Proto nevím, co jsme ze strany prodejce udělali špatně. Je mi líto.

  • nakoupil v obchodě Abaka před 5 lety

    Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    nedorazilo vše, co jsem objednala, nikdo mi na zprávy neodpověděl, nikdo mi nedal vědět, že posílají jen jednu věc ze dvpu objednaných

    Reakce obchodu Abaka

    Dobrý den, Pravděpodobně došlo k chybě. Můžete mi prosím sdělit číslo Vaší objednávky. Budu se snažit vše urychleně napravit. Za komplikace se Vám velice omlouvám. Děkuji