Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • došlo jiné zboží než bylo objednáno

    neseriozní obchod

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • přišlo jiné než objednané zboží
    • inzerováno zboží skladem, ale s balením počkali do dalšího týdne
    • obchod jen přeprodává cizí služby

    Reakce obchodu AZ-NAKUPY

    Na záměnu jedné položky v objednávce jsme ze strany zákazníka nebyli upozorněni. V případě, že by zákazník na záměnu upozornil, tak bezplatná výměna by byla řešena obratem výměnnou zásilkou na adresu zákazníka. Zásilka nemohla být expedovaná do 24 hodin z důvodu brzkého svozu balíku přepravcem. Přepravci byl balík předaný následující pracovní den (v tomto případě po víkendu). Prodáváme vlastní skladové položky. V případě, že zboží není skladem, tak je aktuální dostupnost uvedena u popisu produktu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Obchod píše zboží skladem a dorazí Vám za týden.
    • Komunikace obchodu je také na mrtvém bodu. Jeden den Vám telefon nezvedniu vůbec a druhý den až po 6 volání.

    Reakce obchodu AZ-NAKUPY

    Zboží bylo doručeno 3 den od vytvoření objednávky což máme doloženo trasovaním balíku u přepravce. Zákazník uvádí v písemném hodnocení dodáno za více než týden, což neodpovídá skutečnosti stejně jako uvedené telefonáty.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.