Přihlásit se a přidat příspěvek
  • + Pokud je zboží skladem, vše funguje.
    - Pokud zboží skladem není:
    !!! řešte vše písemnou formou !!!
    1. prodejce mi dodal alternativní produkt, rozdílné ceny (nižší o několik set) a na faktuře zůstala cena původní
    2. druhá objednávka čekala na odeslání déle než měsíc a půl a skončila stornem z důvodu neschopnosti dodat.

    Pokud jsem volal po I., dostal jsem informaci o čekání na dodání části objednávky dodavatelem. Dohodli jsme se na storno produktů, které nejsou skladem a vytvořil novou objednávku s produkty které skladem byly. Nová objednávka dorazila, zbytek původní s věcmi, které skladem být měly, však nedorazila. Volal jsem po II. a dostal informaci, že objednávka byla odeslána. Po žádosti aby věc v obchodě ověřili a zaslali znova, se již nikdo neozval. Volal jsem po 14 dnech a dostal informaci, že objednávka nebyla nikdy odeslána, protože část zboží není skladem. Prodejce mi do telefonu rozporoval veškeré předešlé informace, které jsem od něj dostal a řekl, že platí jen to, co je písemnou formou. Nabývám tak pocitu, že prodejce není seriózní a manipuluje s informacemi dle své potřeby v okamžiku komplikací.

  • Nyní lituji, že jsem si nenechal zaslat dotazník o hodnocení. Reklamoval jsem zakoupené zboží, které bylo údajně zasláno výrobci. Za 4 dny přišlo rozhodnutí o zamítnutí, ale vyjádření výrobce jsem i přes žádost nedostal (silně pochybuji, že vůbec někam bylo odesláno, čemuž později nasvědčovala i komunikace s prodejcem, nehledě na podezřele rychlé vyřízení). Nyní (po více než týdnu o rozhodnutí zamítnutí reklamace) žádám vrácení zboží, na což prodejce emailem nereaguje a v telefonu arogantně říká, že neví kde zboží je a kdy jej pošle. Za mě je toto maximálně neseriózní jednání, nyní předáno příslušným orgánům k prošetření. Obchod rozhodně NEDOPORUČUJI

  • Absolutně spokojen, rychlost, cena, jeden den objednáno druhý den doma, super doporučuji

  • Po té co jsem napsal v recenzi, že mi přišla jiná barva bezdušových ventilků, mi ty správné přišly poštou jako omluva za chybu. A to bez toho aniž bych obchod kontaktoval (prostě se mi to nechtělo řešit). Bohužel již recenze nejde upravit, ale bylo to milé překvapení a aspoň takto obchodu děkuji.
    Ondra

  • Já byla spokojená, bohužel jsem špatně udělala objednávku a ne malé peníze sem jim odeslala. Eshop defacto ihned reagoval na mé zrušení objednávky a obratem poslal všechny peníze zpět. Podle mě špičková komunikace se zákazníkem. Jinak někteří psali že není nic na reklamaci, ano je, ale až po tom co se tam zaregistrujete, já s tímto také problém neměla, vše přehledné. Za mě super.

  • Arogantní a neprofesionální přístup po zaplacení k zákazníkovi,slibují že bicykl přijde seřízený a že jenom nasadite přední kolo a pedály,opak je pravdou,ráfky mají osmice a žádný šroub není řádně dotažen,komunikace s jistým pánem tragická.

  • Skusenost? neaktualizovana stranka resp. pocet kusov poloziek na sklade. Chcel som objednat bike istej znacky, ktory mailovou komunikaciou potvrdili ze maju sklade, po odoslani objednavky ho uz zrazu nemali na sklade. Proste nemaju sajnu co maju na sklade, cisty amaterizmus.

  • Zdravím všetkých, moja osobná skúsenosť s týmto obchodom? Dva krát reklamácia na jeden model Pulzmetra, dva krát výmena za nový aj keď druhý krát nebola od výrobcu uznaná reklamácia. Nepoznám veľa obchodov ktoré vám na vlastné náklady dajú nový tovar. Takže 100% spokojnosť. Ďakujem Nemček. Slovensko

  • Zdravím.
    Chcem reklamovať SR Suntour Raidon. Po prečítaní tejto diskusie som začal váhať či sa mám dožadovať svojich práv. Dúfam že nejaký kompetentní od axit číta diskusiu.

  • Uplne suhlasim z tym ze "Vstřícné chování tohoto obchodu končí odesláním objednaného zboží"

    Tu mate este jeden (bohuzial moj) smutny pribeh:

    Prvy nakup z AXIT.CZ bol OK ale to bola SR Suntour odpružená sedlovka SP12 NCX - dost sikovna ale konstrukcne jednoduchá vec.

    Druhy nakup RST vidlice F1RST 30 Air (bílá) 2014 ne bol uz taky uspesny.
    Po prve dostal som od nich model za 2015 rok co ne je problém ale už mi bolo to podozrivé keď obchod chybu odopieral.

    U rozbalenej vidlice všetko fajne fungovalo vratane lockout.
    Po montaze vidlice na bicykel vyfukol som vzduch a potom nafukol odznova pod svoju vahu(65KG). Na vidlici sa ešte ne jazdilo sa, ziadne obtiaze a pod... ale ihned sa objavilo ze Lockout uz nefunguje, vsetko ostatne je fajn, zdvih - do 10cm. Po prvej jazde - par kvapiek oleja pod pravou nohou. Este par jazd - zdvih vidlice obmedzil sa do 4 cm, novy vytekajuci olej, lockout tak aj dalej ne funguje.

    Ďalej si sami predstavte ako to ide... Reklamaciu, "výrobca odmietol a my za to nemozeme", "my sme poslali vam funkcny tovar", "zaplatite prosim 43 Eur za opravu", a podobne. .. Samozreime - nic im teraz uz ne dokazes - sam ty .... ze to u nas kupil :(

    Dajte si pozor na také veci:

    1. Ako som už písal hore - Vidlica stoji na 30 eur lacnejšie u inych dodavatelou na na CZ/SK trhu. Asi oni vedome poskytuju seriu tovaru co moze mat skryte vady/nízku vyrobnu kvalitu so zniženou cenou.

    2. Ako vidíte u odoziev inych uzivateliov - vsetko je paradicka, ale v pripade problémov... - budu to vaše problémy. Ziadna obchodna kultura - proste vyuziju slabost vaseho stanoviska v svoj prospech a vaše peniaze zhrabnú a bodka.

    3. Maju dost nizku cenu na mnoho tovarov, ale to je asi cena ktoru ine obchody co stavia sa zodpovedne k rôznym reklamacnym situacijam si nemozu dovolit.

    Všeobecne neodporucam ten tovar a obchod AXIT.CZ aj keď objednavate konstrukcne jednoduchý tovar - ten co klame - moze vás oklamať aj na inom tovare aj na iný spôsob. Uverte, po mnohých uspesnych nákupoch cez e-obchody vytvára sa pocit dôvery - a je to dost neprijemne keď na také prvý krát narazis a nič nemozes s tým urobiť - proste tvoje peniaze zobrali a nič už tým už ne pohneš. Hnusný pocit ...

    Celkovy dojem - minus 100%

  • So službami som spokojný, len rýchlosť webu by mohla byť väčšia. Niekedy je to naozaj problém.

  • Môj bike teda tiež nebol pripravený na jazdenie. Po zmontovaní som zistil, že na prednom kolese je osmička a bowdeny sú neuveriteľne dlhé. Pochybujem, že technik, ktorý bicykel pripravoval s takými jazdí... Po doručení musel teda bike hneď do servisu.

  • Doporučil bych panu "chytrýmu", aby si ve volném čase hledal cvičně písmenka na klávesnici.

  • Dovolím si reagovat na komentář anonyma Tristana. Nedomníván se, že jde o chybu obchodu. To, že dlouhodobé otočení kola způsobí problém s brzdami - především těmi, které jsou plněné minerílním olejem - je všeobecně známé (asi jako to, že nmelze kapalinový akumulátor skladovat otočený na boku). A nemá to nic společného se špatně provedeným předprodejním servisem. Doporučil bych pisateli, aby si něco o kole, na kterém jezdí, nastudovat.

  • Vstřícné chování tohoto obchodu končí odesláním objednaného zboží. Jakmile nastanou posléze problémy s koupeným zbožím chování obchodu se radikálně změní. Nechci řešit ani záruční servis, který je v ceně kol Author, ale problém který se vyskytl na hydr. brzdách kola na kterém nebyl ujet ani 1 m. Kolo jsem zakoupil na podzim 2014 a vzhledem k počasí jsem ho zazimoval otočením koly vzhůru. Nyní se stoupajícími teplotami jsem kolo otočil a propadají se brzdové páky hydr.brzd. S žádostí o radu jsem se obrátil na servis Štěrba kde mně bylo řečeno, že otočením kola se správně odvzdušněnými brzdami v rámci předprodejního servisu nemůže k tomuto jevu dojít. Obrátil jsem se proto na prodejce AXIT a reakce určtě bude sousto pro ČOI, neboť mně oznámil, že jsem si závadu způsobil otočením kola. Na mou námitku, že v žádné publikaci ke kolu se neuvádí zákaz otočení kola na sedlo a řdítka. No a odpověď pracovníka této firmy :"nikde se taky neuvádí, že nemáte skákat z okna". To je síla!!!
    Dal jsem si práci napsat tento článek jako varování potencionálním zákazníkům před tímto obchodem o pasáže z toho článku se podělím i s ČOI.

    Tristan

  • Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli by bylo možné u vás obědnat kolo Specialized Hardrock Sport Disc 29 2012 v černo-červené barvě a v jiné velikosti ? (tuším že firma specialized ho vyrábí ve velikostech 19" a 21", nevím, které by pro mě bylo lepší). Děkuji

  • George: Dobrý den,
    popis reklamace prosím pošlete na [email protected].

  • Dobrý den, jaký je postup při reklamaci? Děkuji za odpověď.

  • dobrý den chěla bych se zeptat na velikost 46L

  • Dobry den. merim 190cm, chtel bych se zeptat, jaka velikost kola (konkretne u modelu Mongoose Tyax) by ke me byla vhodna.