• Nedoporučuje obchod

    30 %

    Není co hodnotit, nic zatím nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Špatná komunikace, urgence objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Až po zaplacení zjistím, že - - není skladem, na objednávku u dodavatele (odeslání za 3 až 6 pracovních dní)

    Reakce obchodu Avony.cz

    Paní Blešová,

    nakupujete u nás již od roku 2015. Za tu dobu jste nám už poslala desítky objednávek v objemu desítek tisíc Kč. Je zde tedy předpoklad, že víte, jak náš obchod funguje. Nikdy jste nám neudělila žádnou recenzi, až nyní. Připadá Vám to spravedlivé?

    Proč jste si tedy termín u neskladového zboží nezjistila ještě před zaplacením, ale až po? Termín je uveden u každého zboží. Pokud Vám termín dodání nevyhovuje, objednejte si jinde. Takto jednoduché to je.

  • Balíček obsahoval jiné zboží než jaké jsem si objednala.

    Reakce obchodu Avony.cz

    Lživá recenze. Balík obsahoval přesně to, co bylo objednáno. Tomuto hodnocení opravdu nerozumíme.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Při dosažení určité celkové výše je slíbeno,že produkty nejnižší ceny budou zdarma nebo se slevou.Na faktuře nic takového není,cítím se oklamaná

    Reakce obchodu Avony.cz

    Dobrý den,

    kde jste prosím vyčetla informaci, že neúčtujeme nejlevnější výrobek? Na našem eshopu taková informace uvedena není. V nákupním košíku je uvedena pouze podobná informace a to pouze týkající se vzorků. Vy jste si ale do košíku žádný vzorek nevložila, nebylo tedy co účtovat zdarma.

    Předem děkujeme za opdověď.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    vyrizeni objednavky dlouho trva a i kdyz mi dnes prisel email o tom ze ma objednavka byla vyrizena stale nevim kdy ji obdrzim jelikoz je v emailu napsano "dorucime co nejdrive to bude mozne" takze treba za mesic..byl to muj prvni nakup a zrejme i posledni

    Reakce obchodu Avony.cz

    Expedice trvala přesně takovou dobu, jaká byla uvedena u Vámi objednaného zboží. Zřejmě jste zapomněla vzít v úvahu, že tato doba je uváděna v PRACOVNÍCH dnech, přičemž v mezičase byl víkend a svátek. Příště si prosím buď objednejte zboží skladem, nebo si nejprve zjistěte dobu expedice uvedenou u konkrétního zboží. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • Nabízí zboží, které ve skutečnosti nemá.

    katastrofa

    Reakce obchodu Avony.cz

    Zákazník si cíleně objednal zboží, o kterém věděl, že jej výrobce již nemá. Nebyl již k sehnání nikde. Není v našich silách okamžitě aktualizovat dostupnost. Za nedostupnost jsme se omluvili a nabídli alternativu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • žádné
    • Nabízí zboží, které nemá k dispozici

    nespolehlivý

    Reakce obchodu Avony.cz

    Zákazník si cíleně objednal zboží, o kterém věděl, že jej výrobce již nemá. Nebyl již k sehnání nikde. Není v našich silách okamžitě aktualizovat dostupnost. Za nedostupnost jsme se omluvili a nabídli alternativu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu Avony.cz

    Hodnocení nerozumíme. Objednáno bylo zboží, u kterého je jasně a viditelně uvedena doba expedice minimálně 3 pracovní dny. Tato dodací doba je i v informačním emailu s přijetím objednávky. Objednávka ze dne 6.9. byla expedována dne 8.9., což je ještě o den dříve, než bylo avizováno!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • objednáte, ale zboží není ani po 3 týdnech

    nedoporučuji

    Reakce obchodu Avony.cz

    Zákazník si objednal v celé Evropě vyprodané zboží. Bylo mu nabídnuto dodání výrobku po jeho fyzickém dovyrobení výrobcem, přičemž byl zákazník upozorněn na to, že tento proces nějakou dobu trvá. Ačkoliv s tímto zákazník výslovně souhlasil (máme k dispozici kompletní písemnou komunikaci), udělil nám toto nepochopitelné hodnocení.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nic
    • dlouhá dodací doba

    nespokojenost

    Reakce obchodu Avony.cz

    Hodnocení absolutně nerozumíme - u zboží je vždy uvedena dodací doba. Dodací doba je uvedena i v informačních emailech. Všechny lhůty byly s předstihem dodrženy. Napište nám prosím, proč si tedy objednáváte zboží, u kterého je uvedená nějaká dodací doba, kterou jsme ještě s předstihem dodrželi, abyste pak s touto předem jasně definovanou dobou nebyla spokojena. Opravdu by nás to zajímalo. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží jsem stále neobdržela. Snad se dočkám.

    Reakce obchodu Avony.cz

    Zákazník si objednal zboží, které mělo výpadek výroby v celé střední Evropě, nedalo se sehnat nikde. O tomto jsme zákazníka ihned informovali, s čímž jednoznačně souhlasil (máme emailovou komunikaci). Navzdory tomu nám udělil negativní hodnocení. Děkujeme za zkušenost.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • nabízí věci které nemá

    Reakce obchodu Avony.cz

    Zákazník si objednal zboží, které NEBYLO uvedeno skladem, ale na objednání. Jednalo se o zboží, u kterého výrobce nedokázal pokrýt poptávku, tudíž se již nedalo sehnat nikde. To zákazník věděl, ale přesto si zboží objednal, aby nám mohl udělit negativní hodnocení. To nás samozřejmě neomlouvá, zboží jsme měli z nabídky vyřadit. Za hodnocení děkujeme, již jsme ponaučeni.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobré ceny, zajímavé akční balíčky
    • Dodací lhůta

    Dobré ceny, zajímavé akční balíčky, dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu Avony.cz

    Děkujeme za hodnocení, ale nerozumíme mu. Veškeré dodací lhůty jsou v obchodě jasně uvedeny. Vybrala jste si zboží, u kterého byla jasně uvedena delší dodací doba, než je okamžité odeslání. S ní jste byla při nákupu seznámena, odesláním objednávky jste ji akceptovala, ale pak jste nám udělila negativní hodnocení....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • dodání zboží
    • zavádějící informace . nejdná se o oficiální stránky Avon,v zákazníkovi budí klamné zdání

    Reakce obchodu Avony.cz

    Děkujeme za Vaše hodnocení. Veškeré lhůty byly dodrženy, veškeré informace o našem obchodu jsou přehledně a pravdivě uvedeny přímo na našem webu. Mrzí nás, že jste nebyla spokojená.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • blízkost od pracoviště
    • objednal jsem si zboží k osobnímu odběru na pobočce a chtěli jste po mě osobní platební údaje.

    Neprofesionální přístup, navýšení zakázky o třicet korun a výdejna na úrovni socialistického realismu

    Reakce obchodu Avony.cz

    Děkujeme za Vaše hodnocení. Bohužel jste si patrně spletl "vyzvednutí na pobočce" s "vyzvednutím na výdejním místě Zásilkovny", které jste si sám vybral, stejně tak jste si sám vybral přímo konkrétní pobočku. O platbu dobírkou jste sám dodatečně požádal, v čemž jsme Vám ochotně vyšli vstříc, o připočtení poplatku za dobírku dle ceníku jste byl informován a výslovně jste s tím souhlasil. Vaše hodnocení tedy absolutně nechápeme, ale jsme za něj vděční. Hezký den.

    • žádné
    • drahý sortiment

    nedoporučuji

    Reakce obchodu Avony.cz

    Děkujeme za Vaše hodnocení, těšíme se na další nákup.

    • žádné

    nenakupovat

    Reakce obchodu Avony.cz

    Děkujeme za Vaše hodnocení. Jelikož jste dlužník a nepoctivý zákazník, který si nevyzvedává zásilky zaslané na dobírku, nemohli jsme Vám balík na dobírku zaslat. Platbu předem jste odmítla, proto byla objednávka stornována.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • dlouhá doba dodání, chyby

    Pozdní dodání, chybou nedorazilo vše, co bylo objednáno, bez faktury, díky špatné komunikaci obchodu mi chybí dárek na vánoce

    Reakce obchodu Avony.cz

    Děkujeme za Vaše hodnocení. Chyba se stala vlivem Vaší objednávky na 2ks zboží, u kterého bylo výrazným a viditelným způsobem uvedeno, že se jedná o poslední jeden kus. V nákupním košíku jste si vybrala volbu elektronické faktury a poté jste nás obvinila, že v balíku chybí papírová faktura. Dle našeho názoru jsme nepochybili.