Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Stále čekám a nic.

    Reakce obchodu Avexski

    Dobrý den,
    Vaše recenze nás velmi mrzí. Balík byl předán dopravci 14.6. a tento standardně doručuje druhý pracovní den. Ve Vašem případě tedy musel nastat nějaký zádrhel při přepravě nebo doručení, protože 5 dní trvající cesta balíčku napříč republikou není normální. Bohužel není v našich silách trasovat každý jednotlivý balíček, který odešleme a hlídat, zda je doručován v ideálním termínu. Děkujeme za pochopení a za vzniklou situaci se omlouváme.

    S pozdravem,
    Adéla-AvexSki

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Žehlička HOLMENKOL SmartWaxer 230V - nekvalitní vzhled, oděrky, škrábance na spodní hraně, roztřepená napájecí šňůra. Vrácení zboží bez náhrady za poštovné.

    Reakce obchodu Avexski

    Dobrý den,
    je mi velmi líto, že jste nám dal v podstatě negativní recenzi. Osobně jsem s Vámi komunikovala a nabídla řešení. V tom případě bychom se na proplacení částky za vrácení zboží samozřejmě domluvili. Toto řešení jste nepřijal a rozhodl jste se zboží vrátit. Dle našich obchodních podmínek, se kterými jste při objednávce zboží souhlasil, hradí poštovné za vrácení zboží, které z nějakého důvodu nevyhovuje, zákazník sám.
    Děkuji za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    Adéla - Team AvexSki

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kromě automaticky odeslaného potvrzení objednávky zatím po 7dnech zboží nelze vyzvednout . U zboží je na eshop uvedeno skladem. Žádná komunikace ze strany prodejce.