Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Bohužel zboží je těsně před koncem expirační doby 3/2024.

    Po mojich zkušenostech už z toho to obchodu nechci vůbec nic!!!

    Reakce obchodu Autorohože.cz

    Panu Hnízdilovi jsme zboží odeslali s expirací za déle než měsíc a půl a nevidím důvod proč by zboží mělo být neprodejné a nepoužitelné, když splňuje všechny zákonem dané limity. Naši zákazníci mají možnost zboží vrátit, o čemž jsme pana Hnízdila informovali a on tuto možnost nevyužil. Asi není zase až tak nespokojený.

    Top Grade s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • obchod asi v pohodě

    bohužel opět doručeno přes Balíkovnu do jiné prodejny. Z kapacitních důvodů, ale tak to dříve třeba Zásilkovna hned zablokovala možnost to tam nechat postat.
    Zboží absolutně nedoporučuji. Materiál jako s papíru, při nasazování jedna poklice hned praskla. Tak sotva na jedno použití

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V objednávke bol úplne iný produkt ktorý mi dorazil .veľmi zle.

    Reakce obchodu Autorohože.cz

    Dobrý den pane Dupkalo,
    objednávka Vám byla doručena již 14.12. Proč jste nás tedy za celou dobu nekontaktoval, že je s objednávkou něco špatně? Heureka.cz to zde s Vámi jistě nevyřeší.

    S pozdravem
    Top Grade s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nemám fakturu za zboží, špatně výběr a platba doručení

    Reakce obchodu Autorohože.cz

    Dobrý den pane Kašpare,
    faktury přes Heureku nezasíláme, nýbrž chodí automaticky do Vašeho emailu (po ověření byla faktura odeslána dne 10.12.), pokud jste ji tam nenašel tak nás stačilo kontaktovat a my bychom Vám ji rádi znovu zaslali. K době doručení, kterou uvádíte týden, je nepravdivá. Objednávka ze dne 7.12. 13:53 hod byla odeslána ihned druhý den od doručení tj. 8.12. v pátek a v pondělí 11.12. byla připravena k vyzvednutí. Příště si lépé zkontrolujte informace, než zde budete veřejně šířit lži. A pokud jste byl tak nespokojený s výběrem apod., mohl jste jít rovnou nakupovat do jiného obchodu, protože o takové zákazníky nikdo nestojí.

    S pozdravem
    Top Grade s.r.o.

  • Poklice nejdou nasadit

    Reakce obchodu Autorohože.cz

    Vážený pane Cendelíne,
    pokud Vám nejdou nasadit poklice prohlídněte si prosím znovu návod na úpravu průměru upevňovacího drátu, který je přímo na našem webu.
    https://www.youtube.com/watch?embeds_referring_euri=https%3A%2F%2Fautorohoze.cz%2F&source_ve_path=Mjg2NjQsMTY0NTAz&feature=emb_share&v=UAU-KD4CMNQ
    Příště prosím nejdříve zavolejte nebo napište než si budete stěžovat.
    Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal, zaplatil a údajně je někde n cestě.
    Snad problém Balíkovny - nedokážu to posoudit, kdo klame.
    Každopádně nemám peníze, ale na zboží se těším.
    Opět jsem, po dlouhé době, zaplatil něco předem a efekt se okamžitě dostavil.

    Reakce obchodu Autorohože.cz

    Dobrý den pane Kotouči,
    objednávku jste uskutečnil v pátek 13.10. Vaši objednávku jsme ihned v pondělí 16.10. řádně zabalili a předali přepravci k doručení. V emailu jste obdržel kód pro sledování zásilky. Zásilka je podle České pošty v přepravě.
    Příště, než dáte nějakému obchodu neoprávněně negativní hodnocení, ověřte si prosím nejdřívě informace u Vámi zvoleného přepravce.

    Děkujeme
    Top Grade s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Měl jsem poškozené zboží
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhá doba dodání
    • Špatná komunikace

    Reakce obchodu Autorohože.cz

    Vážený pane Rudinský,
    všechny tyto nedostatky jsou způsobeny probíhajícími dovolenými, s kterými jste byl seznámen na našich stránkách jak navíc píšete v emailu. Navíc i v době úplného zavření obchodu jsme s Vámi elektronicky komunikovali. Nechápeme tedy důvody špatného hodnocení.
    Top Grade s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Žárovka po nastarování nepípá, ale chrčí, nezvládá napětí při chodu auta (14V)
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poslední reakce z obchodu je potvrzení platby..

    Reakce obchodu Autorohože.cz

    Dobrý den,

    zboží které jste si objednal bylo na externím skladě (viz výrazný popis u daného zboží), proto nemohlo v krátkém časovém horizontu dojít ke změně stavu.


    S pozdravem
    Top Grade s.r.o.

  • Platba přijata 3.8. Poslední komunikace s obchodem byla 1.8. s platebními údaji, od té doby nereagují na emaily, telefon je nedostupný. Jsem zklamaná vzhledem k pozitivním recenzím tady.

    Reakce obchodu Autorohože.cz

    Dobrý den,
    bohužel jste si asi nepřečetla na našich stránkách tento text:

    UPOZORNĚNÍ!!!
    Vážení zákazníci,
    od 1.7.2021 do 25.8.2021 je eshop v letním režimu provozu z důvodu čerpání dovolených.
    Objednávky budou expedovány pouze jednou týdně po platbě předem.


    Omlouváme se za komplikace a děkujeme za pochopení.
    Kolektiv Top Grade s.r.o.


    S pozdravem

    Top Grade s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo, ale po namontovani na auto se poklice rozlomili. Budu rekamovat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Cenová nabídka se neshodovala s cenou skutečnou

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přišlo Vadné
    • na mail mi nikdo neodpověděl
    • zásilka zpět se mi vrátila, nepřevzali ji !!!

    No asi jsem naletěl.... Takto si e-shop nepředstavuji

    Reakce obchodu Autorohože.cz

    Dobrý den,
    Vaše špatné hodnocení je zcela neoprávněné. Měl by jste si nejříve řádně prohledat poštu, než začněte někoho urážet. Odpověď Vám byla zaslána obratem dne 26.6. v tomto znění:

    Dobrý den,

    kanystr pokud teče, jedná se o vadný kus, protože jsme ještě nikdy žádnou reklamaci s těmito kanystry neřešili.

    Prosím o přiložení fotografií, aby jsme mohli Vaší reklamaci dořešit.

    Do dnes nám od Vás žádná odpověď nedorazila!!!!
    A pokud jste poslal zboží zpět a vrátilo se Vám, pravděpodobně jste si nepřečetl obchodní podmínky pro uplatnění reklamace, které jste při uskutečňování objednávky odsouhlasil.

    Top Grade s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Obchod si vezme peníze, zboží odešle a víc ho nezajímá. Za přepravu zboží k zákazníkovi odpovídá prodejce stejně jako zákazník má povinnost včas zaplatit a nemůže se vymlouvat na banku. Jde o smlouvu mezi kupujícím a prodejcem a ta je naplněna dodáním zboží, nikoliv odesláním.

    Reakce obchodu Autorohože.cz

    Bohužel inteligence některých zákazníků nemá obdoby. Zákazník si dopravu "uloženka výdejní místa" zvolil sám a asi čekal, že bude mít zboží připravené druhý den k vyzvednutí. Zboží pro něj bylo připravené 4 den od objednání.

    Top Grade s.r.o.

    • Obchod asi spolupracuje se špatným dopravcem (DPD). Zásilku jsem objednala a zaplatila 18.12.2018 s vědomím, že obchod Autorohoze.cz má dovolenou. 19.12.2018 přišel mail s tím, že zásilka je na cestě. Zásilka nedošla ani do 4.1.2019, kdy jsem telefonicky urgovala její doručení. Zásilka nebyla doručena ani do 7.1.2019.

    Obchod asi spolupracuje se špatným dopravcem (DPD). Zásilku jsem objednala a zaplatila 18.12.2018 s vědomím, že obchod Autorohoze.cz má dovolenou. 19.12.2018 přišel mail s tím, že zásilka je na cestě. Zásilka nedošla ani do 4.1.2019, kdy jsem telefonicky urgovala její doručení. Zásilka nebyla doručena ani do 7.1.2019.

    Reakce obchodu Autorohože.cz

    Dobrý den, ve Vašem případě by jste spíše měla dát, že nedoporučujete přepravce DPD a ne náš obchod, který se Vám snažil ještě před započetím dovolené vyjít vstříc. Nemůžeme ovlivnit kvalitu dopravy.

    Top Grade s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží i přes to, že je na stránkách ihned k dodání, tak fyzicky není.

    Reakce obchodu Autorohože.cz

    Dobrý den,
    bohužel i tato situace může nastat (viz obchodní podmínky), sezóna je v plném proudu a stav skladu se mění velmi rychle.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    ofuky nejdou na predmetne vozidlo mazda 3 800kc v p.....i