Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zásilkovna nedoručila zboží do zvoleného zboxu, ale do 10 km vzdáleného obchodu s velmi omezenou otvírací dobou. Na moji reklamaci odpověděli, že si tam můžu někoho poslat. Obchod, dodavatel mi na reklamaci neodpověděl vůbec.

    Reakce obchodu automoto-eshop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi, byť je negativní a není vázána na služby naší firmy. Jestliže Zásilkovna nebyla schopna doručit do námi zadaného místa doručení, tuto skutečnost opravdu nejsme schopni ovlivnit. Taktéž pokud Vám Zásilkovna asertivně sdělila, že odmítá zásilku přesměrovat, už vůbec není v naší kompetenci. Vzdálenost od původního místa doručení 10 km je silně diskutabilní.

    Reagovat jsme na situaci nemohli či nebylo vlastně ani na co reagovat, jelikož jste nám včera oznámil, že je zásilka doručena do jiného výdejního místa a že odmítáte vyzvednout. Čili jsme Vaši emailovou zprávu brali jako oznámení, že se zásilka vrací zpět k nám.

    K tomu všemu v systému Zásilkovny vidíme, že jste zásilku dnes dne 11. 10. v 15 hod vyzvednul na výdejním místě.

    Tým Automoto-eshop.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží bez omluvy nedodáno.

    Reakce obchodu automoto-eshop.cz

    Dobrý den,

    hovořili jsme s Vámi v pátek 9. 8. Budeme Vás znovu telefonicky kontaktovat, jelikož nám není známo, proč jste udělil tuto negativní recenzi.

    Tým Automoto-eshop.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Levné doručení, ale přišlo poškozené
    • celou objednávku nedodali a mlčeli o tom
    • neprodávají kvalitní zboží
    • Barometr, který mi prodali, říká „ne pro automobily“, ale prodávají to, jako by to bylo
    • zákaznický servis je hrubý a nechce pomoci
    • vrácení peněz trvá týdny

    Nedoručili celou zakázku a při kontaktování odmítli emailem komunikovat a nabídnout řešení.
    Prodávají autopříslušenství, ale jedna položka, kterou jsem si koupil, má nálepku s nápisem „není pro motorová vozidla“ v polštině.
    Celkově je to naprostá sranda obchodu, který by při adekvátní konkurenci neexistoval.

    Reakce obchodu automoto-eshop.cz

    Dobrý den, pane Ned Laskov,

    recenze výše se absolutně nezakládá na pravdě a to na základě tvrzení, které jsou realitou:

    - poškozená zásilka - v systému ČP žádná evidence o poškození zásilky není, taktéž jste nás o poškození neinformoval.
    - "barometr" - objednal jste si YATO Pneuměřič YT-24301 a ne žádný "barometr". Pneuměrič slouží k měření hodnoty tlaku vzduchu a tento produkt jsme Vám dle objednávky dodali.
    - obecně reklamaci ohledně objednávky neevidujeme, opravdu nevíme, kterým směrem míříte fakty, která nejsou pravdivá.
    - zmiňujte, že reklamace trvá týdny, byť jste vytvořil objednávku 6. 6. 2024 ve 23:14:27. Datum a čas je zmíněn přímo pod textem Vaší recenze a zakládá se na datech, které pochází z Heureka. Heureka z našeho systému eviduje datum a den vytvoření objednávky. Čili lživé tvrzení ohledně reklamace, která trvá několik týdnů, nemůže být absolutně pravda, jelikož Vaše zásilka byla Vámi vyzvednuta v Brněnské Balíkovně České Pošty 10. 6. 2024. Dnes je 16. 6.

    Necháváme prověřit Heureka portálem, jelikož vše co píšete nedává smysl. Jste pravděpodobně cizinec žijící v ČR, který nerozumí místní řeči a nakupuje v obchodech, kterým pak uděluje recenze, které nejsou založeny na pravdě.

    Tým Automoto-eshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    16,5 vytvorena obednavka,dnes 25,5 zbozi porad jeste nedorazilo,

    Reakce obchodu automoto-eshop.cz

    Dobrý den, pane Nagy,

    ohledně nedoručené zásilky jste nás nekontaktoval, čili nejsme informováni, že Vám ČP zásilku doposud nedoručila. Balík zatím není naskenovaný v systému ČP a proto se domníváme, že se opět jedná o ztracenou nebo poškozenou zásilku. O této skutečnosti se bohužel opět dozvídáme na základě této recenze a proto v pondělí oslovíme ČP a budeme Vás informovat. Případně odešleme objednávku znovu.

    Opravdu bychom uvítali, kdyby jste nás oslovil dříve, než unáhleně reagovat poměrně negativní recenzí, která je opět postavena na základě nefunkčních služeb dopravní firmy. Vzniklou situaci obratem vyřešíme a zažádáme Vás o úpravu nebo smazání této recenze.

    Děkujeme za nákup a těšíme se na další spolupráci.

    Tým Automoto-eshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • extrémně pomalé dodání objednaných věcí

    Reakce obchodu automoto-eshop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Převážná část všech našich recenzí zmiňuje rychlost dodání. Ve Vašem případě se jednalo z naší strany o rychlou expedici, bohužel ČP doručovala zásilku skoro 5 dní.

    Děkujeme za nákup a těšíme se na další spolupráci.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    dlouhá dodací doba, nekomunikace

    Reakce obchodu automoto-eshop.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za recenzi. Jestliže objednáte den před státním svátkem je potřeba počítat s tím, že se dodací lhůta prodlouží. Co se týče naší komunikace - žádný dotaz od Vás neevidujeme a notifikace o zpracování a odeslání objednávky jsme Vám zaslali mailem. Tyto notifikace mohou někdy zapadnout do složky spam.

    Děkujeme za objednávku a těšíme se na další spolupráci.

    Tým Automoto-eshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nevím kde je.Katastrofa.

    Reakce obchodu automoto-eshop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Ohledně nedoručení zásilky jste nás nekontaktoval a proto nemůžeme vědět, že Vaše objednávka ještě nebyla doručena.

    Oslovíme ČP a budeme Vás informovat, v jakém stavu se zásilka nachází nebo proč doposud nebyla doručena.

    Aktualizace: ČP zásilku trasuje, jelikož se pravděpodobně nachází na jiném doručovacím depu. S Vámi jsme hovořili a jelikož jste již v pokročilém věku, nebyli jsme schopni Vám skutečnosti vysvětlit (běžná chybovost doručení dopravních firem atd.), zrušil jste nezaplacenou objednávku na dobírku a položil nám telefon.

    S pozdravem,

    Tým Automoto-eshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Ztráta času i důvěry v e-shop
    • Nekomunikují
    • Stejně jako Lidl, zákazník je nezajímá, jen jeho peníze

    Reakce obchodu automoto-eshop.cz

    Vážený pane Ráček,

    nejspíše si nás pletete s jinou firmou, jelikož Vaše zásilka byla doručena viz trasovací číslo NB9729266252C. Jako hlavní důvod této negativní recenze, který se zde nezobrazuje, jste uvedl, že objednávka zatím nebyla doručena. Byť jste si zásilku již vyzvednul.

    O výborné komunikaci se o nás zde píše velmi často. Vy jste nás bohužel neoslovil s žádným dotazem. Taktéž v systému vidíme, že jste na našem eshopu od ledna vytvořil 4 objednávky. Byl jste vždy spokojen, jelikož jinou negativní recenzi od Vás neevidujeme.

    Budeme Vás kontaktovat s žádostí o smazání této recenze, jelikož se nezakládá na pravdě.

    Aktualizace: Hovořili jsme s Vámi, recenze by měla být dle dohody upravena nebo smazána.

    Děkujeme a těšíme se na další spolupráci.

    Tým Automoto-eshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Přehlednost nabídky je na dobré úrovni.
    • Některé nabízené zboží neodpovídá zveřejněným fotografiím.
    • I když selektujete zboží na konkrétní model vozu, jsou vyhledány i nekompatibilní díly.

    1. Objednal jsem vosk CleanTech EasyOne Spray Wax 1 l.
    V názvu Spray, na fotografii láhev s rozprašovačem, ovšem vosk přišel v láhvi jen s obyčejným víčkem bez rozprašovače.
    2. Kabinový filtr, který jsem objednal nejen podle rozměrů v popise, ale také podle fotografií, naprosto neodpovídá zveřejněným fotografiím. Je sice pro daný model vozu, ale nemá plné boky a hlavně žádný servisní úchop na kraji, tak jako ostatní filtry pro daný model, přesto že na fotkách je zveřejněn včetně jeho rozměru.

    Reakce obchodu automoto-eshop.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za recenzi. Co se týče rozprašovače, měl jste nás kontaktovat, obratem bychom Vám odeslali. Na základě množství zásilek, které denně expedujeme, bohužel někdy pochybíme, jsme jen lidé.

    K náhradním dílům jsme se zde již několikrát vyjádřili. Informace o autodílech, které se zobrazují na našem E-shopu, pochází z mezinárodní databáze náhradních dílů. Ta je napojena přímo na výrobce. Čili produktové karty dodává přímo výrobce a my opravdu nejsme nijak schopni ovlivnit popis, fotografie, rozměry apod.

    Také je velmi důležité věnovat pozornost motorizaci, roku výroby atd. Je velmi možné, že jste objednal buď vzhledově jiný filtr nebo si špatně vyselektoval filtraci vozu nebo opomenul zaměřit se na měsíc výroby vozidla, který je v některých případech také důležitý. Databáze je prakticky bezchybná a jestliže správně zvolíte motorizaci atd., vybírá jen vhodné a kompatibilní díly.

    Taktéž jste nás nekontaktoval ohledně vrácení filtru, který máte právo vrátit ve 14 denní lhůtě.

    Budeme Vás kontaktovat a vše si vyjasníme a rozprašovač Vám dodatečně odešleme.

    Těšíme se na další spolupráci.

    Tým Automoto-eshop.cz